mr.a206 3 Skrevet 23. Februar Nogle der har besøgt medusa/nikki og kan svare på om det er pengene værd at få en guffer af hende ? https://annoncelight.dk/showad/410358 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgmand 13 Skrevet 23. Februar (edited) . Redigeret 23. Februar af Aalborgmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange_mand 11 Skrevet 8. Marts Jeg har besøgt Medusa to gange privat. Dont do it. første gang var blowjob og stedet er rodet og hun virkede ved siden af sig selv, sød smilende pige men ser ældre ud ca. 45år. svært ved at komme da det virkede til hurtig ind og ud. det skulle have et forsøg mere og ved andet besøg tilbyder hun sex . jeg kom forbi og hun var faktisk meget oppe at køre og ikke som første gang, her virkede hun glad men dog meget fuld. tøjet kom af og på med kondom og vi gik igang, under agten ser jeg et hul ved hendes lyske som der er frisk blod ved. Og kan kun tænke mig til hvad det skyldtes. en dårlig oplevelse begge gange . Blow/sex 4/10 ren 2/10 udseende Efter beskrivelse 6-10 men slidt og ældre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg