Hop til indhold

Kommer Rubi tilbage?

Featured Replies

Skrevet

Jeg savner Rubi og hendes fantastiske vane med at snave en ned under gulvtæppet indenfor de første 2 minutter. Er der nogen som ved om/hvornår hun kommer tilbage?

Og er der andre som har samme uhæmmede tilgang til franske kys som kan besøges i mellemtiden?

Skrevet
  • Author

Nej, desværre. Den er taget ned. Hun var først på Åboulevarden, så på Vesterbro - og jeg tror at hun sidst var på Frederiksberg....hvis det hjælper på identifikationen

Skrevet
Liderlig & lysten skrev, for 5 timer siden:

Ja, lige præcist! Savner hende - hun var været mit sikre kort i flere år

Er dette Chanty? 

https://annoncelight.dk/showad/407576

Jeg har også besøgt Rubi, skrev en (positiv) anmeldelse for ikke så lang tid siden. Enig i at hun kysser godt. Ja, det er Chanty.

Skrevet

Hej jeg er lidt nyserrige Rubi er ikke sammen Agne eller Lola ? Da de brugt sammen tekst og sammen sted ? Eller er de 3 forskellige personer ? Da har besøgte Rubi og er super dejlig :) men har overvejer prøver Agne eller Lola også ? 

Skrevet
Jesper77 skrev, for 6 timer siden:

Eller er de 3 forskellige personer ?

Ja, Rubi, Agnes og Lola er tre forskellige piger. Du har ret i, at teksten og opbygningen af deres annoncer (og i øvrigt også et par andre latinaer) er meget ens. En del af dem kan også besøges samme sted. Men mon ikke det skyldes, at de har samme “hjælper”.?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.