Hop til indhold
Gridlock1983

Ung trans 18 årig søger sjov, hun svarede aldrig.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/416996

Temmelig sikker på hun er falsk.
Skrev til hende kl 12:30 og spurgte om hun havde tid ved 13 tiden... hun skrev ikke igen.
Så prøvede jeg at ringe til hende der lød godt nok som en trans, men hun smækkede hurtigt røret i.
Så skrev hun hun fortrak at skrive.
Jeg skrev med det samme tilbage til hende at jeg gerne ville mødes og hvis hun ville sende adressen jeg skulle ta til.
ingenting jeg ventede 25 minutter og hørte INTET fra hende. 
Det samme skete sidste gang i November hvor jeg skrev til hende ved 19 tiden... hun svarede igen kl 24:00 om aftenen.

Er temmelig sikker på at hvis jeg havde været i Århus på det tidspunkt og havde skrevet igen, ville jeg ikke ha hørt mere fra hende.
Så ja hun er højst sandsynligt falsk.
Mit råd hold jer væk.

Redigeret af Gridlock1983

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi de ikke svarer, betyder det ikke nødvendigvis at de er falske, det kan være de ikke har tid eller ikke arbejder der.

De har også et liv ved siden af, og de kan også holde ferie, hvor der ikke er noget at sige til at de ikke kigger på deres arbejdstelefon.

Men tænker også de kan have problemer med homofobe mænd, og skal være ekstra påpasselige med om de tror det er en reel kunde. 

Men der kan være mange årsager, det er aldrig til at vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
safron skrev, den 5.3.2025 at 21:45:

Fordi de ikke svarer, betyder det ikke nødvendigvis at de er falske, det kan være de ikke har tid eller ikke arbejder der.

De har også et liv ved siden af, og de kan også holde ferie, hvor der ikke er noget at sige til at de ikke kigger på deres arbejdstelefon.

Men tænker også de kan have problemer med homofobe mænd, og skal være ekstra påpasselige med om de tror det er en reel kunde. 

Men der kan være mange årsager, det er aldrig til at vide.

Hun skrev igen kl 10 mandag morgen og alt beskeden hvad var 1000 kr for blowjob 2000 kr for sex....
Også hele den med ikke lige kikker på deres arbejdstelefon... jeg skrev øjeblikkelig efter hun svarede at hun fortræk at skrive.
Den undskyldning kunne være brugt hvis jeg havde skrevet og hun svarede igen og jeg så ikke svarede før 4 5 timer efter.
Så kan det være forståligt.
Men igen skrev øjeblikkelig efter hun svarede igen.
Samtidig hvis der skete nået kunne et hurtigt har ikke tid lige nu kan ikke lige sige hvornår jeg har tid, hurtigt sørge for at de fleste seriøse kunder acceptere dette og ikke bliver ved med at skrive.
Jeg ved jeg havde ikke skrevet igen eller ventet på hun skulle svare igen hvis det nu engang var sådan.

Igen hele den med svare igen flere timer eller dage efter ikke bare en men to gange i træk, gør at jeg stærkt mistænker denne profil for at være falsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, det er helt fair...

Måske bare gi op og se om du kan finde en anden der vækker din interesse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...