Kjøller 48 Skrevet 28. April Anna - fræk og sexet skrev, den 5.3.2025 at 18:13: Lige præcis Liv. Glidecreme giver også en ekstra friktion - mere fart - når man som mig altid bruger kondom. Og jeg kan vildt godt lide den ekstra fart, der kommer. Så brug af glidecreme behøver på INGEN måde at have noget at gøre med, hvorvidt man er våd eller ej. Og da slet ikke, hvorvidt man har lyst eller ikke lyst. Knus Anna Du var i hvert fald ægte våd da jeg besøgte dig Det smagte af kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøns1 48 Skrevet 29. April (edited) Der er dælme ikke noget bedre end kvinder der bliver våd…”Jeg elsker det”… og det er fint og dejlig nok at man sagtens kan hjælpe hinanden igang med glidecreme, selvom jeg i den grad fortrækker en god oile til festlighederne. Glidecremen tørrer hurtig ind… i hvert fald, hvis de bruges som stimulans/massage udenpå… Min erfaring… For mig er oile og intim massage nærmest et must som bare fungerer rigtig godt og en vigtig del af forspillet - …og oplever oftes at kvinden nyder det - lige bortset fra nogle ganske få som ikke vil have oile, hverken udenpå eller ind i fissen… Jeg har aldrig rigtig fundet ud af hvorfor…? Om det bare en holdning eller om nogle kvinder ikke kan tåle det…???? Redigeret 29. April af Frøns1 Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 29. April Frøns1 skrev, for 3 timer siden: Jeg har aldrig rigtig fundet ud af hvorfor…? Om det bare en holdning eller om nogle kvinder ikke kan tåle det…???? Gummi og olie fungerer ikke sammen, måske derfor…. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 70 Skrevet 2. Maj Vixenida skrev, den 22.2.2025 at 15:53: Ej at jeg vil blære mig, men har altså aldrig brugt creme til besøg.. Læser at nogle kvinder bruger glidecreme til regulær sex.. Ikke at shame nogen, men hvis man slet ikke er våd, tænker jeg da at lysten måske heller ikke er der i det øjeblik? Har selv prøvet situationen hvor jeg ikke våd er, men så jeg hellere dropper aftalen, fordi lysten dermed ikke er der. Altså med mindre man har en medicinsk tilstand, så forstår jeg godt cremen.. men hvis man sund og rask er, så virker det lidt som et redskab til noget som ens krop egentlig ikke har lyst til. Måske jeg er simplistisk i min forståelse. Ikke noget negativt her. Bare nysgerrig. Hvad er jeres tanker? som jeg har forstået den kvindelige anotomi.. så følges en kvindes lyst og hendes vådhed ikke ad.. hun kan alså godt have lyst, selvom hun ikke er våd endnu.. og være våd uden lyst.. jeg har også læst at kvinder som tror de skal voldtages, bliver også våde, selvom de ikke har lyst, men åbenbart som en måde kroppen forbereder sig på.. så Ida jeg tror du er lidt for simplistisk i dette.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 137 Skrevet 2. Maj Fullerman skrev, for 5 timer siden: så Ida jeg tror du er lidt for simplistisk i dette Og nok derfor skal du bare læse det som blær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg