Vixenida 1430 Skrevet 22. Februar Ej at jeg vil blære mig, men har altså aldrig brugt creme til besøg.. Læser at nogle kvinder bruger glidecreme til regulær sex.. Ikke at shame nogen, men hvis man slet ikke er våd, tænker jeg da at lysten måske heller ikke er der i det øjeblik? Har selv prøvet situationen hvor jeg ikke våd er, men så jeg hellere dropper aftalen, fordi lysten dermed ikke er der. Altså med mindre man har en medicinsk tilstand, så forstår jeg godt cremen.. men hvis man sund og rask er, så virker det lidt som et redskab til noget som ens krop egentlig ikke har lyst til. Måske jeg er simplistisk i min forståelse. Ikke noget negativt her. Bare nysgerrig. Hvad er jeres tanker? 7 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 643 Skrevet 22. Februar Jeg er naturlig våd, men anvender en rigtig god glidecreme ved både analsex, fist og når jeg skal stimuleres i længere tid på klitten. Vef almindelig sex bruger jeg ikke glidecreme. Når jeg sprøjter kan jeg godt opleve at det er meget vandet, og dermed kan jeg godt være drivende våd uden at "det kan glide". Derudover synes jeg at være smurt godt ind i enten olie eller andet glidemiddel kan være ganske frækt. For mig handler det ikke om manglende lyst, selvom der engang imellem bliver taget glidecreme/smørelse i brug. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice guy 86 Skrevet 22. Februar Nu skal man som mand passe på med at kloge sig på kvindens anatomi og hvordan kvindekroppen reagerer ved sex. Men som mand tør jeg godt sige, at det opfattes som ekstra frækt og et stærkt signal, hvis kvinden bliver våd under forspil eller sex. Det er ligesom et af flere gode tegn på, at det er frækt og man har lyst/ophidset. Jeg har så omvendt også hørt (fra kvinder) at man godt kan blive våd uden egentlig at have lyst til sex. Ligesom kvinden også kan have lyst til sex uden at være våd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 22. Februar Vixenida skrev, for 22 minutter siden: Måske jeg er simplistisk i min forståelse. Jeps For det første er der mange kvinder der ikke bliver naturligt sjask våde selv ved svær ophidselse. Det ses meget typisk ifm. overgangsalder, men forekommer også hos yngre kvinder. For det andet kan skedesekretet komme til kort ved forskellig leg. F.eks. megen leg med fingre og kvinder der sprøjter meget kan godt opleve at den vandige sprøjteorgasme skyller den mere tyktflydende skedesekret ud, så det på en og samme tid er pladder vådt, men ikke kører så gnidningsfrit (især med kondom). Og endelig, så er du meget priviligeret, hvis du ligefrem går ind i alle dine professionelle møder fyldt med lyst og aldrig oplever kunder, som slukker dig. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 549 Skrevet 22. Februar Synes, det er OK, at en GP passer på sig selv og lige bruger lidt creme - ikke alle kunder er lige inspirerende, og kondomer er trods alt heller ikke helt som naturlig sex. Men det er da fedt, hvis du har det sådan 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 22. Februar Mange kvinder i branchen har mange kunder efter hinanden. Det er lidt meget at forvente at de kan være i høj lyst i flere timer på den måde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 23. Februar Det er faktisk et vigtigt emne, som af og til også er oppe og vende i swingermiljøet. Når man leger længe og med mange er det helt naturligt at der af og til mangler glidemiddel og der er for mange kvinder skam over at skulle bede om lidt glidecreme netop fordi det kan opfattes som et tegn på at hun ikke har lyst nok. Min oplevelse er at mænd i miljøet har fuld forståelse for det og ikke modtager det som kritik, så jeg håber at det er med til at gøre kvinderne mere trygge. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 23. Februar Vixenida skrev, for 16 timer siden: Altså med mindre man har en medicinsk tilstand, så forstår jeg godt cremen.. men hvis man sund og rask er, så virker det lidt som et redskab til noget som ens krop egentlig ikke har lyst til. Det er ingen skam at bruge glidemiddel, tværtimod, det er sund fornuft. Om man bliver våd handler ikke kun om liderlighed; det kan handle om cyklus, alder, dagsform, hydrering, brug af gummi og sikkert meget andet. Der er god grund til at passe godt på slimhinderne, især ved hyppig sex og brug af gummi. Det sidste kan slide voldsomt på slimhinden. 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 643 Skrevet 23. Februar Liv skrev, for 3 timer siden: Det er ingen skam at bruge glidemiddel, tværtimod, det er sund fornuft. Om man bliver våd handler ikke kun om liderlighed; det kan handle om cyklus, alder, dagsform, hydrering, brug af gummi og sikkert meget andet. Der er god grund til at passe godt på slimhinderne, især ved hyppig sex og brug af gummi. Det sidste kan slide voldsomt på slimhinden. Tak for dine kloge ord 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1430 Skrevet 23. Februar Liv skrev, for 4 timer siden: Det er ingen skam at bruge glidemiddel, tværtimod, det er sund fornuft. Om man bliver våd handler ikke kun om liderlighed; det kan handle om cyklus, alder, dagsform, hydrering, brug af gummi og sikkert meget andet. Der er god grund til at passe godt på slimhinderne, især ved hyppig sex og brug af gummi. Det sidste kan slide voldsomt på slimhinden. Slet heller ikke ment som skam, og ved vi er forskellige ja Sommetider nogle ting jeg har hørt om kvinder i branchen, kan bare godt lyde lidt som glidecremen er alfa omega, og der tænker jeg det måske kan være problematisk, hvis man aldrig naturlig våd bliver i disse sammenhænge, fordi det jo også skal være fornøjeligt for os Men igen, al respekt og ikke shaming. Alle er forskellige helt bestemt! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 23. Februar Vixenida skrev, for 5 timer siden: der tænker jeg det måske kan være problematisk, hvis man aldrig naturlig våd bliver i disse sammenhænge, fordi det jo også skal være fornøjeligt for os Sex kan sagtens være fornøjeligt med glidecreme, gummi udtørrer slimhinderne, så det skader ikke at passe på miljøet i undervognen. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 23. Februar Liv skrev, for 1 minut siden: Sex kan sagtens være fornøjeligt med glidecreme, gummi udtørrer slimhinderne, så det skader ikke at passe på miljøet i undervognen. Og det er en rigtig god ide at finde en creme uden glycerin, da det udtører slimhinderne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 770 Skrevet 23. Februar Vixenida skrev, for 10 timer siden: fordi det jo også skal være fornøjeligt for os Desværre er det meget langt fra alle GP'er, der har den tilgang. Blandt de udenlandske er det nok forsvindende få. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 477 Skrevet 23. Februar Hello… I usually use it, and I don't hide it, I use whatever is necessary to take care of myself and the service is completed well. Sometimes it happens that it is not necessary, but that is not something I can wait for, it may or may not happen...but the use of gel for me is something completely natural...after all, I don’t feel attracted to all people and a professional knows how to conduct the act...it is a service, it is not a premeditated encounter due to mutual attraction. Have a good night Rafaela 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 184 Skrevet 25. Februar Jeg har slet ikke noget imod at kvinden bruger glidemiddel, og slet ikke ved anal sex, det kan dog godt være lidt træls når man gerne vil slikke/smage lidt af den naturlige fissesaft midt i akten, eller lige efter højdepunktet, så er det bare en betydelig dårligere/anderledes smag man får når fissen er smurt ind i en creme som har en ret dårlig smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vicky Love 10 Skrevet 25. Februar Jørgensen skrev, den 23.2.2025 at 23:09: Desværre er det meget langt fra alle GP'er, der har den tilgang. Blandt de udenlandske er det nok forsvindende få. Desværre så har jeg som GP der nyder min hobby en oplevelse af at mange gæster antager at man ikke som udgangspunkt nyder det. Det er lidt synd for jeg ville ikke gøre det uden at jeg ku li det men hvis du har den oplevelse, så gå da efter de danske damer ❤️ 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 477 Skrevet 25. Februar Fisken16 skrev, 1 time siden: så er det bare en betydelig dårligere/anderledes smag man får når fissen er smurt ind i en creme som har en ret dårlig smag. Just use a high-quality, water-based cream with no odor or flavor. The important thing is that the job is well done, and that the condom doesn't break due to lack of lubrication. If I wanted to, I could cheat, inject lubricating gel inside my pus.. (laughing out loud…ha ha) and make anyone believe that I'm the "wettest" and "horniest" professional...ha ha…but…since I love oral sex, and if the client likes it too, I try to get him to turn me on naturally... Have a good day Rafaela 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5329 Skrevet 25. Februar Rafaela skrev, for 3 timer siden: Just use a high-quality, water-based cream with no odor or flavor. Rådet er godt nok, men som gæst kan man jo ikke vælge på GPens vegne. Rafaela skrev, for 3 timer siden: If I wanted to, I could cheat, inject lubricating gel inside my pus.. (laughing out loud…ha ha) and make anyone believe that I'm the "wettest" and "horniest" professional Det trick skal der nok være en del piger, som benytter sig af. Bare se på, hvor ofte der i anmeldelsen skrives, hvor dygtig anmelderen er til at slikke GPen, så hun “blev meget våd” på ingen tid. Og hvis GPen så har brugt gel uden smag, finder gæsten aldrig ud af det, men går hjem i forvisning om, at han er kommunens bedste fisseslikker. Jeg er rimelig sikker på, at der også blandt mine besøg har været en del af GPerne, som har brugt glidecreme. Intet problem med mig. Det har jo et formål. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 477 Skrevet 25. Februar Den_glade_amatør skrev, for 7 minutter siden: Rådet er godt nok, men som gæst kan man jo ikke vælge på GPens vegne. Yes, you are right. What I meant is that the person offering the service should care about these details for a better experience. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 477 Skrevet 25. Februar (edited) Den_glade_amatør skrev, for 43 minutter siden: Det trick skal der nok være en del piger, som benytter sig af. Bare se på, hvor ofte der i anmeldelsen skrives, hvor dygtig anmelderen er til at slikke GPen, så hun “blev meget våd” på ingen tid. Og hvis GPen så har brugt gel uden smag, finder gæsten aldrig ud af det, men går hjem i forvisning om, at han er kommunens bedste fisseslikker. There was even a funny fact about this, cheating in general and I'm going to post it, I think it won't be a problem, I removed the number from the phone. It was a message I received and that phone number was already reported with some complaints on the website 180. Redigeret 25. Februar af Rafaela 4 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 770 Skrevet 25. Februar Vicky Love skrev, for 12 timer siden: men hvis du har den oplevelse, så gå da efter de danske damer ❤️ Gør jeg bestemt også gerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vicky Love 10 Skrevet 1. Marts Jørgensen skrev, den 25/2/2025 at 22:13: Gør jeg bestemt også gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 915 Skrevet 5. Marts Liv skrev, den 23.2.2025 at 08:28: Det er ingen skam at bruge glidemiddel, tværtimod, det er sund fornuft. Om man bliver våd handler ikke kun om liderlighed; det kan handle om cyklus, alder, dagsform, hydrering, brug af gummi og sikkert meget andet. Der er god grund til at passe godt på slimhinderne, især ved hyppig sex og brug af gummi. Det sidste kan slide voldsomt på slimhinden. Lige præcis Liv. Glidecreme giver også en ekstra friktion - mere fart - når man som mig altid bruger kondom. Og jeg kan vildt godt lide den ekstra fart, der kommer. Så brug af glidecreme behøver på INGEN måde at have noget at gøre med, hvorvidt man er våd eller ej. Og da slet ikke, hvorvidt man har lyst eller ikke lyst. Knus Anna 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1441 Skrevet 5. Marts (edited) Anna - fræk og sexet skrev, for 41 minutter siden: Lige præcis Liv. Glidecreme giver også en ekstra friktion Søde Anna glidecreme giver mindre friktion - mulighed for et kneppe hurtigere og lettere Måske det var bedst hvis vi mødes og jeg viser dig det det skal ikke koste dig noget Redigeret 5. Marts af Slowman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 915 Skrevet 6. Marts Slowman skrev, for 15 timer siden: Søde Anna glidecreme giver mindre friktion - mulighed for et kneppe hurtigere og lettere Måske det var bedst hvis vi mødes og jeg viser dig det det skal ikke koste dig noget Uanset hvad det hedder, så gør glidecreme oplevelsen bedre for mig 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg