Hop til indhold

Argumenter for cif

Featured Replies

Skrevet

Ja jeg undrer mig også - det står ikke i min ordbog.

Med mindre det er Cum in Fis :lol:

Skrevet
Needy skrev, for 43 minutter siden:

Ja jeg undrer mig også - det står ikke i min ordbog.

Med mindre det er Cum in Fis :lol:

Tja hvis det skulle være ren engelsk forkortelse skulle det være CIP cum in pussy eller CIV cum in vagina. :D

cum “in” face ved jeg ikke lige hvordan foregår. Lol

Skrevet
SweettieDK skrev, for 1 minut siden:

Tja hvis det skulle være ren engelsk forkortelse skulle det være CIP cum in pussy eller CIV cum in vagina. :D

cum “in” face ved jeg ikke lige hvordan foregår. Lol

Cum in Face har jeg også tænkt på - CIM er jo optaget, så er der jo kun ørerne og næseborene tilbage :wacko:

Men så burde det jo hedde CIN eller CIE :lol:

Skrevet
  • Author

Nah - den var ikke helt skarp. Synes bare jeg har set en del annoncer med cif uden at tænke mere over det ulogiske. Videre med rengøringen

Skrevet
  • Author

Så fik jeg en advarsel om afsporing af tråde - som jeg selv har startet. Hvad går det ud på @Bryan Mills?

Skrevet
Hedonis skrev, for 20 minutter siden:

Så fik jeg en advarsel om afsporing af tråde - som jeg selv har startet. Hvad går det ud på @Bryan Mills?

Det forstår jeg så heller ikke?

Vi er jo i et board hvor "ordet er frit" - men det er det så åbenbart ikke alligevel - eller hvad? :huh:

1816318086_Screenshot2025-03-0214_19_39.png.646ac7594a07956097f176205afef023.png

Redigeret af Needy

Skrevet
Hedonis skrev, for 7 timer siden:

Vrøvl. Du fik advarsel for afsporing af en efterlysning, som du IKKE selv havde startet !!

Skrevet
  • Author
Bryan Mills skrev, for 23 timer siden:

Vrøvl. Du fik advarsel for afsporing af en efterlysning, som du IKKE selv havde startet !!

Det fremgik ikke af advarslen hvad jeg fik den for - ellers ved jeg ikke hvordan jeg kan se hvor jeg gik fejl

Skrevet
Hedonis skrev, for 3 timer siden:

Det fremgik ikke af advarslen hvad jeg fik den for - ellers ved jeg ikke hvordan jeg kan se hvor jeg gik fejl

Du skriver selv, at du fik en advarsel for afsporing af tråd. 
Det bemeldte indlæg om XL skamlæber er fjernet. 

Det er ikke svært. Læs gerne retningslinjerne for Forum. Så er man godt hjulpet!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.