Hop til indhold

Kiara Lewys (Aalborg) - skøn pige med *kæmpe* røv

Featured Replies

Skrevet

Hej

https://annoncelight.dk/profile/Kiara+Lewys

Jeg besøgte ret spontant Kiara for nogle dage siden lige inden hun tog til Viborg. Egentligt skulle jeg have besøgt en transpige, men da det gik i vasken, blev det Kiara, da hun udbød strap-on og havde gode anmeldelser.

Efter en kort SMS-korrespondance, hvor hun havde forsikret mig om hendes evner med strap-on, var jeg på vej.

Jeg blev mødt af den skønneste, behagelige og varme pige, der talte godt engelsk. Jeg bestilte 1 time. Hendes bryster er ret små, til gengæld havde hun vitterligt den største røv, jeg nogensinde har set. Kæmpestore baller. Selv som en der normalt ikke går specielt op i numser, var dette alligevel imponerende. Det første der skete var da også, at jeg smurte dem ind i olie på hendes foranledning. De var virkeligt dejlige og bløde.

Bagefter var det tid til at finde strap-on'et frem. Jeg blev desværre en smule skuffet over størrelsen. Hun havde 2 dildoer, en i den lille ende og en større. Desværre var den store gået i stykker, så den ikke kunne spændes fast. Derfor blev det den lille. Jeg startede på alle fire og bad hende bare give den gas. Hold kæft, hvor gjorde hun det. Den tordnede ind og ud, mens jeg fik et smæk i ny og næ. Bagefter om på ryggen, hvor hun tog den større med hånden og gav mig en ordentligt tur. Jeg forslog om jeg måtte prøve begge, hvortil hun spurgte om jeg nu var sikker, hvilket jeg var. Hun arbejdede lidt med dem, men jeg var så tændt, at jeg bare bad hende bruge alle sine kræfter til at få dem ind. Det lykkes, men jeg var også totalt udspilet og kunne kun klare det kortvarigt.

Så var det hendes tur. Jeg forsøgte mig først med en missionær med hendes ben oppe. Hun klemte dem på eget initiativ helt sammen, så hun blev strammest mulig. Derefter om i det, hun er skabt til, doggystyle. Det var så overvældende at knalde hende mod den store røv, at jeg hurtigt måtte skyde af.

Derefter lå vi bare og snakkede om Spanien, hvor hun stammer fra og løst og fast. Hun er virkeligt sød og nem at tale med. Jeg har fuldstændigt mistet tidsfornemmelsen og tror først ikke på det, da hun siger tiden er gået. Jeg er stadig liderlig og hun indvilliger i en sidste quickie, selvom tiden egentligt er gået. Hun får hurtigt suttet mig stiv, mens hun sætter kondomet på. Hun stikker røven i vejret og hovedet i puden, mens jeg giver hende en sidste omgang bagfra. Eftersom jeg er kommet 1 gang og jeg er udover tiden, får den maks gas, så hele sengen bevæger sig. Hun beklager sig på ingen måde over at blive knaldet for fuld smadder indtil jeg er kommet for 2. gang.

Jeg tager et bad og siger tak et et dejligt besøg. Hun krammer mig og siger, at hun håber vi ses næste gang hun er i Aalborg.

Virkeligt en dejlig pige, som enhver, der kan lide store numser, bliver nødt til at besøge.

Redigeret af UngePeter

Skrevet

Hun har en vanvittig dejlig stor og blød røv - billederne gør den faktisk slet ikke retfærdighed :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Bemærk hendes vintertilbud kun gælder een af ydelserne, og ikke dem alle….

i øvrigt er hun slet ikke så lækker som på billederne - men ja hendes røv er stor og fed!

Redigeret af Stelvio

• 2 weeks later...
Skrevet
Stelvio skrev, den 4.3.2025 at 15:04:

Bemærk hendes vintertilbud kun gælder een af ydelserne, og ikke dem alle….

i øvrigt er hun slet ikke så lækker som på billederne - men ja hendes røv er stor og fed!

Det er jo falsk marketing. :lol: 

Specielt når hun skriver "Included" også lister 5 xtras op :rolleyes:

Men tilbuddet var os for godt til at være sandt. Især når man os får 2 gratis med, når man vælger 1 time. 

Tror hun stopper helt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.