Hop til indhold

Hjælpemidler

Featured Replies

Skrevet

Når ens lyster siger sex mindst 3 gange om ugen, selv om man er 65, men har en syg kone som ikke mere ønsker sex af nogen art, så må man jo nødvendigvis ty til noget andet ind imellem.

Mit økonomi er rimelig - men dog ikke til at besøge en GP 12 gange pr måned,.

Er det nogen her, der har erfaringer med sådan en blowjob maskine fra Sinful?

https://www.sinful.dk/maend/onani-produkter/blowjob-simulator

Har tidligt købt en fleshlight hos dem, som jeg faktisk er ret glad for. at bruge ind imellem :)

Skrevet

Jeg har prøvet ikke en maskine men nogle sf deres silikone onani ting, vild lækkert materiale og meget naturtro, blev dog lidt bøvlet for mig at håndtere så gik væk fra den igen. Der skal i øvrigt også benyttes en stor del glidecreme til disse hjælpemidler.

Skrevet

Min erfaring er at det fungerer bedst, hvis det er noget jeg "kan kneppe" i stedet for at onanere med.

Så enten sådan en silikone mås og fisse som @hornydickhar linket eller noget der kan monteres på væggen i brusekabinen.

En fleshlight kan klemmes fast imellem hynderne i sofaen eller lign. så virker det meget bedre for mig.

Skrevet

Flyt til en gammel lejlighed , med de rigtigt gamle jern radiatorer , køb 1  1/2 kg rå svinelever og kom ind i mellem radiator lamellerne - det virker.....

Jeg finder selv ud ......:blink:

Skrevet

Hej sunny 

har du overvejet om du evt kan finde en elsker istedet ? Det er også kvinder der har lyst fordi deres mænd ikke længere kan få et godt jern. Så måske kunne der være held på den måde. 
mere din kone afklaret med det ? Ellers kunne i måske få snakken. 
jeg ved det ikke, men måske ?

Skrevet
  • Author
Anders2300 skrev, den 22.2.2025 at 21:22:

Hej sunny 

har du overvejet om du evt kan finde en elsker istedet ? Det er også kvinder der har lyst fordi deres mænd ikke længere kan få et godt jern. Så måske kunne der være held på den måde. 
mere din kone afklaret med det ? Ellers kunne i måske få snakken. 
jeg ved det ikke, men måske ?

Desværre vil det aldrig gå mht konen - hun vil ikke kunne forstå det. Men jo - det kunne da være lækket, hvis man kunne finde en sød elskerinde :) 

Skrevet
sunny skrev, for 17 timer siden:

Desværre vil det aldrig gå mht konen - hun vil ikke kunne forstå det. Men jo - det kunne da være lækket, hvis man kunne finde en sød elskerinde :) 

Ja, det er måske det der skal til. Desværre har det også mange ulemper med en elskerinde fordi man hele tiden skal passe på. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.