wannabewild 175 Skrevet 21. Februar (edited) Havde booket Patty, men jeg kunne simpelt hen ikke få billedet til at passe med den person, der modtog mig. ( Påstod hun var Patty, men så er der gået noget grusomt galt, siden de sidste anmeldelser). Ok ansigt, krop er ok dog en ikke så køn a størrelse bryst ( hænger lidt ), samt en smule kraftig under mave med sår fra kejsersnit? https://annoncelight.dk/showad/286671 FP 30 min uden massage. Ingen kys, ingen berøring ( ville røre clit en smule, men hev min hånd væk med det samme), blowjob var mere Hj. Fik lagt hende ned for at slikke hende, men efter 1min åbnede hun kondom og ville bolles. Problemet er jeg kunne føle fra start, at hun ville have det overstået. Selve akten er uden indlevelse what so ever. Bare masser af glidecreme og konstant efterspørgsel på at blive færdigt. Dropper udløsning og beder om massage efter 10 min. Massage er uden teknik eller kraft. Ude efter 20min. Som udgangspunkt kan man kun snakke om kemi, når man får mere tilfredsstillelse ud over det normale. Så ingen anbefaling herfra. Heldigvis dagen reddet af en gammel kending fra sjælland. https://annoncelight.dk/showad/422013 Hvad fanden laver hun dog her? Til jer der ikke kender hende, Billed retvisende, GFE til yderst, god massage, god indlevelse. Klart anbefales. Redigeret 21. Februar af wannabewild Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1775 Skrevet 21. Februar Det må absolut have noget med kemi at gøre. genkender intet i din anmeldelse, fik masser af kys, masser af blow og så er hun nok den mest berøringsvenlige gp jeg har besøgt de sidste mange år. 2 fingre i fisse, finger i begge huller samtidig og klitten fik også masser af berøring. dejlige besøg, begge gange. men godt du kunne anbefale en anden i en tråd om Patty Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynerfin69 1 Skrevet 30. April Hvor holder Anja til henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1439 Skrevet 2. Maj Et sted i Kochsgade. Men jeg tvivler på at de billeder er retvisende lige pt. Syns jeg har set nogle andre hvor hun så noget anderledes ud. Men måske er det en anden Anja jeg tænker på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
quick 1980 0 Skrevet 11. Maj wannabewild skrev, den 21.2.2025 at 20:09: Havde booket Patty, men jeg kunne simpelt hen ikke få billedet til at passe med den person, der modtog mig. ( Påstod hun var Patty, men så er der gået noget grusomt galt, siden de sidste anmeldelser). Ok ansigt, krop er ok dog en ikke så køn a størrelse bryst ( hænger lidt ), samt en smule kraftig under mave med sår fra kejsersnit? https://annoncelight.dk/showad/286671 FP 30 min uden massage. Ingen kys, ingen berøring ( ville røre clit en smule, men hev min hånd væk med det samme), blowjob var mere Hj. Fik lagt hende ned for at slikke hende, men efter 1min åbnede hun kondom og ville bolles. Problemet er jeg kunne føle fra start, at hun ville have det overstået. Selve akten er uden indlevelse what so ever. Bare masser af glidecreme og konstant efterspørgsel på at blive færdigt. Dropper udløsning og beder om massage efter 10 min. Massage er uden teknik eller kraft. Ude efter 20min. Som udgangspunkt kan man kun snakke om kemi, når man får mere tilfredsstillelse ud over det normale. Så ingen anbefaling herfra. Heldigvis dagen reddet af en gammel kending fra sjælland. https://annoncelight.dk/showad/422013 Hvad fanden laver hun dog her? Til jer der ikke kender hende, Billed retvisende, GFE til yderst, god massage, god indlevelse. Klart anbefales. Du er blevet snydt min ven.patty er Carmen i ejby.jeg lover dig at her kan du opleve hende 100p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1775 Skrevet 19. Maj quick 1980 skrev, den 11.5.2025 at 20:36: Du er blevet snydt min ven.patty er Carmen i ejby.jeg lover dig at her kan du opleve hende 100p Problemet er at der var 2 Patty på Fyn samtidig. Hende den tynde, med de hårde kanonkugler, og så Patty som nu kalder sig Carmen. De 2 minder slet ikke om hinanden, så måske der forvirringen starter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg