½angel 1328 Skrevet 21. Februar Hey alle Jeg er ikke så meget inde i disse ting, bruger altid kontanter. Men kan se en del GP'er skriver at de tager Revolut, Wise PayPal, Mobilpay og Apple pay. Så mit spørgsmål er hvor sikkert og især hvor diskret er de. - Mobilpay og Apple pay, anser jeg som det samme, begge sikkert, men på ingen måde diskret. Men hvad med Revolut, Wise og PayPal, er ens informationer ude til alles skue, hvis man bruger disse eller er ens identitet skjult? Og hvad er jeres erfaringer med andre betalingsmetoder end kongen over dem alle "Cash"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 130 Skrevet 21. Februar Min PayPal viser Mit fulde navn kan jeg se på pigernes telefon 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2553 Skrevet 21. Februar Alt elektronisk betaling er på ingen måde diskret, ønsker du at være 100% diskret og anonym så er der kun de gode gamle kontanter der dur Så forsætte med kontanter, så forbliver du anonym, hvis du samtidig husker at bruge en bolofon med et taletidskort. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2023 44 Skrevet 21. Februar Brugte selv i ny og næ Revolut tidligere men droppede det pga. manglende diskretion. Har dog brugt gave kort i en del I Tyskland hvor pigerne selv har sagt, at de gerne vil have det. Her i Danmark har jeg kun brugt det enkelte gange hvor man køber kort også gir dem koden så de kan indløse/bruge det. Foruden kontanter så fungerer de kort godt. SÅ prøv, at spørg om de også accepterer gave kort 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1005 Skrevet 22. Februar (edited) Jacn1989 skrev, for 23 timer siden: Min PayPal viser Mit fulde navn kan jeg se på pigernes telefon @½angel Og det samme gør Revolut. Dit fulde navn står på modtagers kvittering, også mellemnavne. Dog fremgår fuld adresse kun på din egen kvittering. Heldigvis Det er på ingen måde diskret, og jeg bruger det os kun med nogle få. Kender ikke så meget til Wise, men kunne forestille mig det er det samme, da jeg tror at reglerne er ens for alle disse firmaer. Ellers kan du finde mere info i en af disse tråde https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=revolut&updated_after=any&sortby=relevancy&search_in=titles Redigeret 22. Februar af Den Anonyme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 130 Skrevet 4. Marts Den Anonyme skrev, den 22.2.2025 at 01:29: @½angel Og det samme gør Revolut. Dit fulde navn står på modtagers kvittering, også mellemnavne. Dog fremgår fuld adresse kun på din egen kvittering. Heldigvis Det er på ingen måde diskret, og jeg bruger det os kun med nogle få. Kender ikke så meget til Wise, men kunne forestille mig det er det samme, da jeg tror at reglerne er ens for alle disse firmaer. Ellers kan du finde mere info i en af disse tråde https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=revolut&updated_after=any&sortby=relevancy&search_in=titles Jeg tror det var en fejl jeg kom til at skrive det med adresse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1005 Skrevet 4. Marts Jacn1989 skrev, for 11 timer siden: Jeg tror det var en fejl jeg kom til at skrive det med adresse Du har ikke skrevet adresse nogen steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2023 44 Skrevet 16. Marts (edited) Den Anonyme skrev, den 22.2.2025 at 01:29: @½angel Og det samme gør Revolut. Dit fulde navn står på modtagers kvittering, også mellemnavne. Dog fremgår fuld adresse kun på din egen kvittering. Heldigvis Det er på ingen måde diskret, og jeg bruger det os kun med nogle få. Kender ikke så meget til Wise, men kunne forestille mig det er det samme, da jeg tror at reglerne er ens for alle disse firmaer. Ellers kan du finde mere info i en af disse tråde https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=revolut&updated_after=any&sortby=relevancy&search_in=titles Det er godt, at ens adresse ikke vises til den, som man sender til. Men ved du om det land, som man kommer fra fremgår på den, som man sender til? Redigeret 16. Marts af Anders2023 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 44 Skrevet 16. Marts ½angel skrev, den 21.2.2025 at 01:51: Hey alle Jeg er ikke så meget inde i disse ting, bruger altid kontanter. Men kan se en del GP'er skriver at de tager Revolut, Wise PayPal, Mobilpay og Apple pay. Så mit spørgsmål er hvor sikkert og især hvor diskret er de. - Mobilpay og Apple pay, anser jeg som det samme, begge sikkert, men på ingen måde diskret. Men hvad med Revolut, Wise og PayPal, er ens informationer ude til alles skue, hvis man bruger disse eller er ens identitet skjult? Og hvad er jeres erfaringer med andre betalingsmetoder end kongen over dem alle "Cash"? Jeg modtager kun kontanter for min egen og mine kunder skyld. Vi vil gerne være diskrete. Ellers kan man benytte krypto-valuta som Monero eller et par andre (Bitcoin er ikke anonymt), men det kan de færreste finde ud af at bruge. En anden fordel ved kontanter er at man undgår "mellemmanden" der gerne vil tage et par procenter af det overførte beløb. Så hold dig til kontanter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1659 Skrevet 16. Marts Kontanter eller vaskede kryptocoins (så det bliver noget nær umuligt at spore dem). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg