Hop til indhold
Rejsenetværk

Møde i Club 18 den 30 marts

Recommended Posts

Flot Pia :!:

Nu skal vi bare have Jasmin inkluderet i processen, så er der håb, om end ingen garanti for at vi lykkes.

Nu kan jeg desværre ikke give pigerne samme gode tilbud om overnatning, dels er der ikke meget plads i min 2v på tredje, dels kunne nogle måske mistænke mig for ar have slibrige bagtanker - skam dem der sådan måtte tænke :rolleyes:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin jeg tror nu desværre at der trods Pia's generøse tilbud består en økonomisk barierre for piger i at deltage i herre klubben i Club 18, hvis blot de kommer fra andre landsdele end Sjælland.

Det skal ikke indebære ret store udgifter til logistik for pigerne i at deltage i herreklubben, før der ikke er økonomi i egen deltagelse for dem - det på trods af at de betaler 0 kr for at kunne sælge sex til herrerne i klubben.

Men hvis mænd og piger længere vejs fra måtte være interesseret i at deltage, er det måske blot et spørgsmål om at organisere fælles kørsel, men alt andet lige vil det være forbundet med en egen udgift, medmindre man måske aftaler noget for noget herrer og piger indbyrdes, der kan motivere mændene til at give friplads til samkørsel?

Man skal jo også huske at der som på klinik ingen som helst garanti er for en minimumsomsætning på dagen, hvor omsætningen i værste fald kan fordele sig meget ulige på de piger der deltager.

Det er jo fraværet af egne udgifter til egen deltagelse, der skal gøre denne usikkerhed spiselig for pigerne, hvilket formentlig gør at konceptet overvejende vil henvende sig til piger der bor i relativ kort afstand af Club 18, samt at de nemt og billigt kan komme til og fra Klubben indenfor samme dag.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har sendt dig mit møde oplæg fra min egen private mail, til den mailadresse du angiver i din profil her på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

svar retur...  havde en del kommentarer

mandag d 7 kan jeg godt sent på aftenen... det skal være inde i klubben så :)  Så kan jeg også møde Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pia Lindblad

Hej Pia

Hva tager du for et blowjob ?

Jeg gør det gratis på dig hvis du lader mig bruge den største Dildo vi har i klub 18 på dig ss

PS

Ha dog rspekt lidt for andre ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pia Lindblad

Snakker Torsdag med Karl den ene af ejerene så skriver jeg det her Vi laver Gang Bang i starten af Maj med vores jasmin herinde fra og min veninde Norske Nico men skriver efter torsdag når jeg har snakket med Carl

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Snakker Torsdag med Karl den ene af ejerene så skriver jeg det her Vi laver Gang Bang i starten af Maj med vores jasmin herinde fra og min veninde Norske Nico men skriver efter torsdag når jeg har snakket med Carl

knus

Lyder rigtig spændende med det gangbang - noget nyt om det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...