Hop til indhold
Vagn

Forsvundet indlæg

Recommended Posts

I nat lagde jeg et indlæg her med link til en artikel. Hvor mon det er blevet af?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I nat lagde jeg et indlæg her med link til en artikel. Hvor mon det er blevet af?

 

Der er nok en moderator der ikke har syntes at han behøvede gøre et erfarent medlem opmærksom på at indlægget var placeret forkert - inden han slettede det  :idea:

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I nat lagde jeg et indlæg her med link til en artikel. Hvor mon det er blevet af?

 

Sikker på du ikke lagde det under hovedpuden istedetfor  ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Plejer Moderator ikke at gøre opmærksom på, at noget er blevet slettet? Enten her eller PB?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Plejer Moderator ikke at gøre opmærksom på, at noget er blevet slettet? Enten her eller PB?

 

Kommer nok an på hvilken moderator  det er der falder over indlæget - nogen er måske mere 'bulldogagtige' end andre ;) 

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne det tænkes, at det er det indlæg om BDSM-udøvere, der har det bedre? Det ligger under generel debat - hvor det vel retteligen også hører hjemme :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En af mine kollegaer har flyttet indlægget, formentlig fordi indlægget var lagt under anmeldelser men ikke er en anmeldelse af et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne det tænkes, at det er det indlæg om BDSM-udøvere, der har det bedre? Det ligger under generel debat - hvor det vel retteligen også hører hjemme :smile:

 

Det er netop det , og det må også være der det retteligt hører hjemme :)

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt, men så havde det da været rimeligt at fortælle mig det.

Jeg kan ikke engang få lov at redigere mit eget indlæg, så det ser ærlig talt ud til, at moderatoren tiltager sig flere friheder end vi andre tillades.

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... så det ser ærlig talt ud til, at moderatoren tiltager sig flere friheder end vi andre tillades.

 

Nu forholder det sig jo sådan, at Moderator, Organisatoren samt Viceren er øvrighedspersoner herinde, og det er faktisk deres opgave at holde orden i de forskellige fora.

Derfor har de naturligt nok nogle beføjelser til at gribe ind med en fast, men dog altid mild hånd. Ellers ville alt havne i kaos herinde. Det er set på andre sites.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt, men så havde det da været rimeligt at fortælle mig det.

Jeg kan ikke engang få lov at redigere mit eget indlæg, så det ser ærlig talt ud til, at moderatoren tiltager sig flere friheder end vi andre tillades.

 

Vi andre kan heller ikke redigere i vores indlæg efter ca. 1 time, men du kan altid senere trykke på anmeld og skrive et pænt brev til Admin med dine evt. forslag til ændringer, hvis du er kommet til at skrive noget forkert eller ked af er kommet frem.

 

For at lette arbejdet for Admin, kan det være en fordel at omskrive og kopiere hele indlægget ind i anmeldelsen, fremfor at at fortælle at her og der skal der rettes et komma og stå det og det istedetfor det og det - men førerbunkeren plejer at være hjælpsomme og til at snakke med  :D

 

PS. mht. at finde egne indlæg - havde du prøvet at gå op i højre hjørne og trykke på dit profilnavn og derefter "mit indhold" ?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øeh Vagnedreng, du placerede indlægget som en anmeldelse. Det var helt forkert og din fejl så det blev flyttet. Det er orden at give dig tre moderatorer et spark bag i :-D, hvis de fortjener det men tror du skal vælge dine kampe med omhu ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu forholder det sig jo sådan, at Moderator, Organisatoren samt Viceren er øvrighedspersoner herinde, og det er faktisk deres opgave at holde orden i de forskellige fora.

Derfor har de naturligt nok nogle beføjelser til at gribe ind med en fast, men dog altid mild hånd. Ellers ville alt havne i kaos herinde. Det er set på andre sites.

Jeg har ikke betvivlet deres ret til at flytte indlægget, men der er utallige indlæg rundt omkring som intet har at gøre med starten på de strenge de er placeret i. Det giver kaos der vil noget og gør strengene besværlige at læse.

 

Redigeret af Vagn
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke betvivlet deres ret til at flytte indlægget, men der er utallige indlæg rundt omkring som intet har at gøre med starten på de strenge de er placeret i. Det giver kaos der vil noget og gør strengene besværlige at læse.

 

Så er det da bare at gøre os andre brugere en tjeneste ved at trykke på anmeld og beskrive for admin, hvad du synes bør ændres - det er såmænd et hårdt job nok i forvejen at holde styr på fora, så du kan ikke regne med de kan holde øje med alt 24-7.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det da bare at gøre os andre brugere en tjeneste ved at trykke på anmeld og beskrive for admin, hvad du synes bør ændres - det er såmænd et hårdt job nok i forvejen at holde styr på fora, så du kan ikke regne med de kan holde øje med alt 24-7.

Jeg svarede på X's bemærkning om kaos og konstaterede bare, at der findes masser af eksempler på hvad der skaber meget mere kaos - uden at forholde mig til om admins bør gøre noget ved det.

Men nu synes jeg ikke at der er grund til at bruge mere tid på det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

... men der er utallige indlæg rundt omkring som intet har at gøre med starten på de strenge de er placeret i. Det giver kaos der vil noget og gør strengene besværlige at læse.

 

Det er så en helt anden problemstilling, som Bunkeren også forsøger at få hold på.

 

Tilbage står imidlertid, at hvis udgangspunktet i en streng er "skævt", så bliver resten af strengen det også ret nemt.

Det svarer til, at man ved bygningen af et hus ignorerer, at nederste skifte ikke er i water. Fejlen vil så forplante sig opad i bygningen og blive værre og værre.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen et eller andet sted forstår jeg godt Vagn, Han mener jo at al det der med sm, jamen det hører ind under sm-boardet der kun tæller anmeldelsr og efterlysninger og dermed slut. Kunne man tænke sig at debattere sm...ja så kan du gøre det enten under genrel debat...eller hyggesnak...(græsplæner osv hihihi)altså bliver det generel debat, hvor det store flertal af bruger er til blid sex, og vil stritte som pinddyr, når de læser om noget sm...og bruger forsvarsvåbnet, vi laver lidt grin med de der sm-mennesker, fordi de ikke forstå den lyst (det er ikke deres lyst).....så der bliver det nok ikke skrevet...så rent ud sagt, herinde er der ingen steder du kan snakke sm

Meeeen det kan du her: http://www.bdsmforum.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor står der HOT ud for denne streng i oversigten over BDSM?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor står der HOT ud for denne streng i oversigten over BDSM?

det gør det når der er et vis antal svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage står imidlertid, at hvis udgangspunktet i en streng er "skævt", så bliver resten af strengen det også ret nemt.

Det svarer til, at man ved bygningen af et hus ignorerer, at nederste skifte ikke er i water. Fejlen vil så forplante sig opad i bygningen og blive værre og værre.

 

Det er nu heller ikke nemt, når den ene murer afløser den anden og de drikker en øl for hvert skifte  :P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...