Hop til indhold

Største babser i Jylland (Fredericia)

Featured Replies

Skrevet

Havde ikke regnet med at det faktisk ville være pigen på billederne, men det endte det med at være. Sød pige, serviceminded og bestemt ikke mindst, de største kasser + kæmpe røv - uden at være tyk. Så hvis du er babsoman så gå ikke glip før hun rejser igen, hun nævnte at det var hendes sidste dage

https://annoncelight.dk/showad/421313

Skrevet

Det ser ud til at være et par ordenlige meloner :-)

"Kæmpe røv - uden at være tyk", så hun har ikke så stor mave?

Og er hun latino eller afrikano?

Skrevet
  • Author

@Night_Fever Hun har ikke en stor mave, selvfølgelig lidt kød, men det passer dog til resten af kroppen. Og hun hælder nok mere til latino. Har du nogensinde været på adressen i Fredericia?

Redigeret af Kandenklappe

Skrevet

Lyder godt! Har ikke selv været på adressen i Fredericia, men mon ikke jeg snart skal forbi :-) Ved du hvor længe hun er i byen?

Skrevet

Kun i morgen.  Hun forlader herefter landet

Skrevet
spaceman99 skrev, for 7 timer siden:

Har babserne fået hjælp, eller er de naturlige?

Billede 1/3 og 2/3 besvarer dit spørgsmål.

Tydelige ar linjer omkring brystvorterne, for at sætte det i perspektiv, læg mærke til den tydelige hvide streg mellem vorten og resten af brystet derudover at sjældent lykkedes kirurgen med at efterlade en 100% cirkulær brystvorte.

I mangel af bedre forklaring, hvis den ikke ser naturlig ud så er den sikkert ikke ( vorten)

Skrevet
Max Power skrev, 1 time siden:

Billede 1/3 og 2/3 besvarer dit spørgsmål.

Tydelige ar linjer omkring brystvorterne, for at sætte det i perspektiv, læg mærke til den tydelige hvide streg mellem vorten og resten af brystet derudover at sjældent lykkedes kirurgen med at efterlade en 100% cirkulær brystvorte.

I mangel af bedre forklaring, hvis den ikke ser naturlig ud så er den sikkert ikke ( vorten)

Jeg er enig, havde selv spottet det samme, men tænkte at TS havde haft "hands-on" og derfor måtte kunne give en definitiv melding. 

Skrevet

Er brysterne total hårde eller er de bløde ?

Skrevet
Kandenklappe skrev, den 18.2.2025 at 11:10:

Havde ikke regnet med at det faktisk ville være pigen på billederne, men det endte det med at være. Sød pige, serviceminded og bestemt ikke mindst, de største kasser + kæmpe røv - uden at være tyk. Så hvis du er babsoman så gå ikke glip før hun rejser igen, hun nævnte at det var hendes sidste dage

https://annoncelight.dk/showad/421313

Stor røv og patter...er det ikke det modsatte af annoncen..? Hvorledes var service og kvalitet?

Redigeret af Online6

Skrevet

Hej Drenge

Hun er i Esbjerg.

Lækker pige. Smilende og imødekommende. Og det hende på billedet.

Patterne er ægte med garanti, og store og flotte. Følsomme nippels, der hurtigt blev tændt. Lækkert

blow uden.

annoncelight.dk/showad/419883

Redigeret af Horny

Skrevet
Horny skrev, 1 time siden:

Hej Drenge

Hun er i Esbjerg.

Lækker pige. Smilende og imødekommende. Og det hende på billedet.

Patterne er ægte med garanti, og store og flotte. Følsomme nippels, der hurtigt blev tændt. Lækkert

blow uden.

annoncelight.dk/showad/419883

ikke hende der var i Fredericia....men pigen i annoncen er det hende man møder i Esbjerg? 

Skrevet

:-? Hmmm - ser alt alt for godt ud til at kunne være sandt.

En total lækkermås med ansigtsbilleder - 1.000 kr. for 1 time med 2 udløsninger og inkl. super fransk ???

Hvis det virkelig er hende, og prisen holder, så har jeg end ikke tid til at gøre dette skriv færdigt - så er jeg på vej ned til bilen ;-)

https://annoncelight.dk/showad/419883

Redigeret af Kælepotten

Skrevet
Kælepotten skrev, for 3 timer siden:

:-? Hmmm - ser alt alt for godt ud til at kunne være sandt.

En total lækkermås med ansigtsbilleder - 1.000 kr. for 1 time med 2 udløsninger og inkl. super fransk ???

Hvis det virkelig er hende, og prisen holder, så har jeg end ikke tid til at gøre dette skriv færdigt - så er jeg på vej ned til bilen ;-)

https://annoncelight.dk/showad/419883

Spændende...blev det til noget ?

Var det afbillede pige ?

Skrevet
fedthår skrev, for 37 minutter siden:

Spændende...blev det til noget ?

Var det afbillede pige ?

Som jeg skrev "Hvis det virkelig er hende, og prisen holder".

Jeg har lagt til Esbjerg, så jeg kører kun, hvis der er nogen som kan bekræfte, at det ER hende på billederne og videoen, og at hendes priser holder, uden alle mulige forbehold osv. (Læs = Jeg synes at det ser for godt ud, til at være sandt. Jeg tror ikke på det)

Redigeret af Kælepotten

Skrevet
  • Author

@Kælepotten tråden handler slet ikke om den annonce, og jeg ved ikke hvor den kom fra. Men jeg har før besøgt en anden pige som var på den profil, og billederne samt priserne passede.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.