Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik besøg af denne dejlige kvinde forleden. 
Jeg har en ting for arabiske kvinder, og til at starte med var jeg skeptisk omkring, det nu passede. Jeg har set flere der påstår, at de er arabere, uden at være det. 

Da hun ankom begyndte jeg med det samme, at snakke arabisk, da det er mit modersmål. 
jeg blev lettet, da hun talte arabisk tilbage. Det lovede godt!

Jeg var egentlig ikke særlig liderlig den dag, men trængte til kvindeligt selskab, så jeg kunne komme af med nogle frustrationer og bekymringer, og heldigvis valgte jeg rigtigt da jeg valgte hende. 

vi fik os en rigtig god snak, om både hende og mig selv. Hun er ny i branchen, og det kunne tydeligt mærkes, at hun ikke er præget af den professionalisme som jeg synes er mega turnoff. 

nå, men jeg kan fortælle, at det endte med bj, sex. Så selvom jeg ikke var tændt ved bestilling, endte hun med at tænde godt op under mig, måske var det måden hun talte på:p

hun er præcis som på Sine billeder. Et lille lækkert nips. 

hun er meget lydhør overfor ens ønsker, og gør hvad man ønsker, indenfor rimelighedens grænser. 

hun får en helt klar anbefaling af mig.

https://nympho.dk/n23192/7837/leah-arabic-petit-girl-in-copenhagen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.