Hop til indhold
Guest randers

Fræk moden eller ældre thai kvinde

Recommended Posts

Guest randers

Er der nogle der kan komme med et godt bud på en fræk moden eller ældre thaikvinde på Fyen, som både giver massage og et godt handjob. Også gerne BJ

Del dette indlæg

Link til indlæg
randers skrev, for 40 minutter siden:

Er der nogle der kan komme med et godt bud på en fræk moden eller ældre thaikvinde på Fyen, som både giver massage og et godt handjob. Også gerne BJ

Jeg kan blot henvise til de andre identiske tråde som du har startet fornylig....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fecking skrev, den 17.2.2025 at 17:53:

Giv hende her et besøg https://annoncelight.dk/showad/398255, det er i hvert fald god behandling.

Kan jeg helt klart anbefale , har besøgt hende gennem de sidst 10 - 12 år , super massage og btob , og det ekstra har også altid været i top.   og har man tid kan man få den bedste afvaskning bagefter .

Ja og så ved jeg godt at lokalerne ikke er i top , men der er altid rene lagner og håndklæder og anna er absolut proper .

Del dette indlæg

Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 15 timer siden:

Kan jeg helt klart anbefale , har besøgt hende gennem de sidst 10 - 12 år , super massage og btob , og det ekstra har også altid været i top.   og har man tid kan man få den bedste afvaskning bagefter .

Ja og så ved jeg godt at lokalerne ikke er i top , men der er altid rene lagner og håndklæder og anna er absolut proper .

Jeg har talt med hende, men ikke booket, endnu..
 Sød at snakke med.

ikke de bedste badefaciliteter., desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vining skrev, for 48 minutter siden:

Jeg har talt med hende, men ikke booket, endnu..
 Sød at snakke med.

ikke de bedste badefaciliteter., desværre.

Nej, selve baderummet er ikke noget at råbe hurra for, men den service man får bagefter hvis man ønsker et bad er det hele vejr, hvis man er til det lidt primitive, du er helt klart i centrum .

Del dette indlæg

Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 15 timer siden:

Nej, selve baderummet er ikke noget at råbe hurra for, men den service man får bagefter hvis man ønsker et bad er det hele vejr, hvis man er til det lidt primitive, du er helt klart i centrum .

Havde en telefonsamtale med hende i går..

desværre giver hun ikke blow uden og ikke en 69er.

så tror jeg droppe tanken om at besøge hende..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Nyborgvej XX. Odense  c

Her er 3-4 piger, som nok er 40 plus.  

Redigeret af Stapler
3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen adresser, tak.

dealmaker skrev, den 7.5.2025 at 09:57:

Nyborgvej XX. Odense  c

Del dette indlæg

Link til indlæg
dealmaker skrev, den 7.5.2025 at 09:57:

Nyborgvej XX. Odense  c

Her er 3-4 piger, som nok er 40 plus.  

Så vidt jeg ved er der kun 2 piger de fleste af dagene....ellers kun én (Emmy)

En sjælden gang i mellem kommer der en tredie pige, men det er snart længe siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Guest randers skrev, den 17.2.2025 at 13:31:

Her vil jeg så gerne anbefale Lisa i Odense https://annoncelight.dk/showad/398723

Hun er tæt på TV2 og der er gode P forhold. Lisa er en meget reel og dejlig moden thai, der kan give dig alt fra god massage til FP.  Der er en nyere tråd på EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...