Hop til indhold
Sentinel

Anderledes setups end et almindeligt besøg hos en gp

Recommended Posts

Hvis man f.eks. har andre ønsker, fantasier og tanker som både kunde eller som udbyder, ved i så hvor den slags postes eller annonceres?

Vi er et par der er i en proces hvor vi fantaserer lidt om små forsigtige og uskyldige luder-lege. Ikke fuldbyrdet samleje, men små situationer med f.eks. en gæst, hvor vi kan bruge vedkommende efter vores tempo for at mærke hvordan det føles hun f.eks. sidder på skødet af ham, mens kæresten er til stede/mærker hvad det gør ved os.

Spørg endelig, da det måske hjælper os med selv bedre at finde ud af hvad det måske er vi er til <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sentinel skrev, for 56 minutter siden:

hvor den slags postes eller annonceres?

Det kan I vel gøre de samme steder, som de professionelle ludere annoncerer, f.eks. annoncelight.dk

og fortæl om jeres ønsker/fantasier og sæt op, således at han ved, at han ikke skal forvente at få et samleje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ene er som Leo siger at du kan gå til en hver fra os ,,luder,, og udtrykke jeres situation og spørge hvor meget hun vil være med på det.

Eller så finder i måske nogen Bisexuelle kvinder på fedt life eller score.dk 

Dog kan det være lidt mere vanskeligt at finder fram til den type kvinde som vil være med på det som i vil også selv har og som så agere præcis efter jeres ønsker. 

En anbefaling her fra mig som kvinde til manden. Find en kvinde som kan ikke holde med til din egen kone i, ellers kan give det bagslag hvis din kone føler sig usikker i sin egen krop. Måske lade din kone sig føst massere af hende mens du er med i værelse og lade hende fortrin at røre ved bryster og ,,lege,, med den ande pige... Føre du tag med. 

I kan også tag i en Svinger Klubbe og finder der måske en åben kvinde.

En ande anbefaling er at opsøge en sexolog og komme i de forskellige kurser som handler tit om jalousi og usikkerhed da finder i så også kontakt med andre paar som lever i de forskellige former af ,,åben,, forhold.

Jeg håber jeg kunne hjælpe og  i finder jeres vej. Alt bedste her fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ligegyldigt om det er en mand eller en kvinde i leder efter (opslaget lyder lidt som det sidste?), så er sexdating et forsøg værd fremfor købesex.

Communitiet i Danmark er ikke det største og kvinder er i høj kurs, så de er svære at få fat i (jeg fik selv 2000 beskeder indenfor de første 72 timer sidst jeg var på Scor), men scor.dk er en anbefaling værd. Det er klart lettere når først man er en del af communitiet i Danmark, eller generelt bare kender en del der er klar på lidt af hvert, men netop online sexdating er en måde at komme ind i det på.

Hvis man ikke gider besværet (især at finde en ekstra pige kan tage mange timer, mange fake profiler der skal håndteres m.v.) er købesex selvfølgelig en mulighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læser det, som det er en mand, der ønskes som gæst, men jeg kan da godt se, det kan læses som både mand og kvinde.

Hvad søger I @Sentinel ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar alle :)

Vi søger både en K til os begge men også en M til hende, dog ikke på samme tid (tror vi). For os kommer det helt an på kemi med vores gæst(er) som er med på at lege med os på vores præmisser og i og for sig blive brugt som en brik i vores leg, indtil vi føler os trygge i forhold til tanken om vi deler os med andre. Når den tryghed er fastlagt, så har vi nok ikke så mange “regler” da det så ikke er vores første gang mere :) Opklarede det lidt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeres oplæg lyder rigtig spænde og jeg elsker at læse disse lidt anderledes oplæg.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor at en kvinde er til jer begge to, mens en mand kun er til hende. f.eks. har jeg tit haft en drøm om at ligge i en 69 med kvinden øverst, og så kan den anden mand kneppe kvinden i fissen mens jeg slikker både fisse og pik og har en fantastisk udsigt til at se pikken forsvinde ind i fissen. 

Dette behøver jo ikke at være med en ekstra kvinde og kan sagtens lade sig gøre med en mand, uden at den "fremmede" mand behøver at kneppe kvinden.

Det var bare et forslag, og det er jo slet ikke sikker at det er noget i den stil i eftersøger.

Det vil måske også være dejligt at vide lidt om hvor i landet i befinder jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sentinel skrev, den 17.2.2025 at 10:14:

Hvis man f.eks. har andre ønsker, fantasier og tanker som både kunde eller som udbyder, ved i så hvor den slags postes eller annonceres?

Vi er et par der er i en proces hvor vi fantaserer lidt om små forsigtige og uskyldige luder-lege. Ikke fuldbyrdet samleje, men små situationer med f.eks. en gæst, hvor vi kan bruge vedkommende efter vores tempo for at mærke hvordan det føles hun f.eks. sidder på skødet af ham, mens kæresten er til stede/mærker hvad det gør ved os.

Spørg endelig, da det måske hjælper os med selv bedre at finde ud af hvad det måske er vi er til <3

Hej i to:) 

Frække og spændende overvejelser i gør jer, og vi deler jeres interesse for sådanne setups 100%... Vi har  udlevet vores fantasier indenfor luderleg og lignende, i nogle år efterhånden. Vi startede forsigtigt op, og henad vejen kom der selvfølgelig flere og flere ideer og fantasier til, som skulle udleves. Nu vil vi ikke beskrive alt i detaljer her i tråden, men hvis i har lyst er i meget velkomne til at skrive en privat besked til os.. 

Vh Haffelafparret 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, den 18.2.2025 at 10:59:

Jeres oplæg lyder rigtig spænde og jeg elsker at læse disse lidt anderledes oplæg.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor at en kvinde er til jer begge to, mens en mand kun er til hende. f.eks. har jeg tit haft en drøm om at ligge i en 69 med kvinden øverst, og så kan den anden mand kneppe kvinden i fissen mens jeg slikker både fisse og pik og har en fantastisk udsigt til at se pikken forsvinde ind i fissen. 

Dette behøver jo ikke at være med en ekstra kvinde og kan sagtens lade sig gøre med en mand, uden at den "fremmede" mand behøver at kneppe kvinden.

Det var bare et forslag, og det er jo slet ikke sikker at det er noget i den stil i eftersøger.

Det vil måske også være dejligt at vide lidt om hvor i landet i befinder jer.

Tak :)

Vi er bosat på Fyn og grunden til vi ikke søger en M til ham, er fordi han ikke er biseksuel :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker det bare er at skrive hvis i finder en profil der virker interessant. Ved fra mig selv at jeg altid vil give pænt svar tilbage om det er noget for mig. Jeg er selv frisk på ret meget, men ikke noget jeg som sådan skriver om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SnowWhiteDK skrev, den 17.2.2025 at 13:26:

jeg fik selv 2000 beskeder indenfor de første 72 timer

Nogle gange, og i mine mørkeste stunder, kan jeg godt blive vild misundelig over jer kvinder. 

At være kvinde kan være som når man lige har fået løn og står i 'flying Tiger' eller 'Søstrene Grene' og kan, hvis man vil, købe en masse lort. Man kommer trods alt altid ud med et eller andet. 

At være mand kan nogle gange være som at det er sidst på måneden og man befinder sig i Magasin København, eller Ilelums Bolighus. Man står tomhænget på gaden bagefter og tænker, ej hvor var der mange lækre ting som jeg ikke har råd til. 

Sorte tanker.  Jeg ved det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...