Hop til indhold

15-30-45-60???

Featured Replies

Skrevet

Hvor lang tid køber i hos henholdsvis Gp'er og Thai??

For mig må Thai besøg / massage gerne vare en time, incl sexet afslutning.

GP'er, der er en halv time rigeligt, men køber gerne 45 minutter, for ikke at skulle forcere tingene.

PS. Hvad vil i piger helst have vi køber??

Redigeret af Milner

Skrevet

Hej.

Ved Thai besøg er det minimum 60 minutter og hvis der skal massage med, så gerne 1,5 time eller 2 timer.

Ved GP har jeg aldrig prøvet mindre end en time, flere gange med op til 3 timer og også med overnatning. 

Skrevet

Thai altid 60 min så der er god tid til både sex og massage. 

GP aldrig under 45 min. Vælger som regel 45 min til første besøg med mindre 60 min kun er et beskedent beløb dyrere. Er det en pige jeg genbesøger bliver det næsten altid til 60 min.

Skrevet
Milner skrev, for 1 time siden:

Hvor lang tid køber i hos henholdsvis Gp'er og Thai?

Hos Thai næsten altid en time. Er der tale om et sted, jeg ikke har været før og hvor det ikke er givet, at der sælges ekstraydelser, kan jeg godt undtagelsesvis købe 30 minutter for at lure, hvad det er for et sted, og hvad der er muligt næste gang. Ønsker man ekstraydelser, kan man med en 30 minutters tid kun nå så lidt massage, at det kan være lige meget, synes jeg.

Hos GP købte jeg de første år altid en time, fordi jeg ikke ville presse mig selv på tiden. Nu, hvor det at besøge GPer er blevet mere velkendt, veksler det som regel mellem en hel og en halv time. Ofte er det dagens øvrige program, som er med til at afgøre, hvor meget der er tid til.

Skrevet

Hos thai køber jeg oftest 1-2 timer.
GP der varierer det mere, men 3-4 timer er ikke unormalt. Nogle gange op til 5-6 timer.
SB der kan vi være sammen under en eftermiddag hvor hun har fri, og andre gange over en hel weekend.

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 10 minutter siden:

Er der Thaipiger som tilbyder overnatning ??? i Dk , hvad koster en nat så 

Det er langt tid siden jeg er stødt på en thaipige, der har tilbudt det (nu har jeg heller ikke spurgt), men for nogle år siden var prisen vist omkring de 8.000 kr. for en nat (jeg kan huske forkert).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.