Vixenida 1119 Skrevet 16. Februar Jeg fik karantæne i en måned, hvilket jeg respekterer klart.. Det var min begestring for at spejle en oplevelser en anden kvinde havde, som åbenbart ikke er tilladt her da det ikke drejer sig om tråden specifikt.. Så alt accepteret Når man ikke online her har været i længere tid, så savner man det også endnu mere. Har fornøjelse af at skrive med jer, selvom jeg ikke skriver til 100% alle.. Og er spændt på hvad måneden kommer til at bringe! Det var bare det! Jeg vil bestemt passe mere på i fremtiden da forummet jo er godt sted med gode conditions 34 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sørenslem 57 Skrevet 18. Februar Dejligt at have dig tilbage igen. Er da også spændt på hvad måneden kan bringe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3195 Skrevet 18. Februar Velkommen tilbage @Vixenida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1275 Skrevet 18. Februar Pokkers! Jeg prøvede ellers på at være uartig, så vi kunne mødes i skammekrogen, men Stapler er åbenbart blevet mild og rund med alderen... Nå pyt, det lykkes nok en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newmoon 31 Skrevet 20. Februar Hvor er det godt, at du er tilbage @Vixenida håber snart at vi ses igen ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonDD 42 Skrevet 21. Februar Velkommen tilbage dejligste @Vixenida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1119 Skrevet 22. Februar Tænker så snart det ved at være varmere, så kan man finde steder udendørs i Aarhus.. Er ret nysgerrig for nye projekter! 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 22. Februar Dejligt at se dig tilbage @Vixenida Ser frem til at deltage i nogle af dine udendørs projekter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tommy123 23 Skrevet 22. Februar (edited) Ja, det er skønt at der bliver varmere - elsker simpelhen de udendør lege Og MEGET gerne med dig @Vixenida Redigeret 22. Februar af tommy123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gras 2 Skrevet 24. Februar Vixenida skrev, den 22.2.2025 at 15:21: Tænker så snart det ved at være varmere, så kan man finde steder udendørs i Aarhus.. Er ret nysgerrig for nye projekter! Søndag havde været ret godt med det gode vejr. Var ihvertfald lækkert med gåtur rundt om Egå Engsø Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg