Hop til indhold

Fræk thai massage i Silkeborg

Featured Replies

Skrevet

Efter en nedslående melding om dette i Herning, vil jeg prøve at lægge mit pitstop i Silkeborg istedet. Er der muligheder for fræk nærkontakt i denne by?

venligst OT

Skrevet
Oldtimer skrev, for 23 timer siden:

Efter en nedslående melding om dette i Herning, vil jeg prøve at lægge mit pitstop i Silkeborg istedet. Er der muligheder for fræk nærkontakt i denne by?

venligst OT

Mig bekendt er der kun et thaisted i Silkeborg hvor man kan få lidt ekstra (skulle der være andre steder så hører jeg gerne om det, evt. i en pb). Det er her: Ging Faa Massage Silkeborg åbent kl10 til kl19 - Annoncelight

Jeg har været forbi et par gange for nogle år siden. Første gang var sådan lidt tja/okay. Anden gang (lang tid efter første besøg) var sgu en sløj omgang. Hun var blevet federe og både massage og afslutning var blevet dårligere. Billederne er de samme der har været på annoncen stort set lige siden hun startede. Sidst jeg var der var hun noget mere chubby end billederne antyder. Det kan dog have ændret sig siden. Jeg ville nok nærmere kigge mod Ikast eller afvente og tage chancen i Herning når der kommer en forbi der ser interessant ud ... 

Skrevet

Forsøgte mig engang med Ging Faa, havde skrevet inden, mødte op og kunne høre en støvsuger inden for. Ringede på, støvsuger stoppede, der blev ikke åbnet. Jeg kan derfor ikke sige noget andet om stedet, end at det var en underlig useriøs oplevelse. Tænker også, at Ikast kunne være et bud. Nem parkering ved Rema eller ved adressen https://annoncelight.dk/showad/302744

Skrevet
  • Author

Æv, søndags turen blev aflyst, så en anmeldelse røg samme vej. 

• 1 year later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.