Hop til indhold

Recommended Posts

FYN ER FIN

Efter to fantastisk Event lørdag/søndag+mandag i Hobro to for skilling sted  det en hel længere end det andet alt spillet??

Skulle man en tur til Randers søndagen uge efter til et lukket event glæder sig hel vildt 

Men så begynder det at gå galt der er ik nok jyder der klar så det bliver flytte til fyn 2 dage frem

Men man vil afsted for bytte på job så tiden passer med adkomst til event 

Så sker det enes mor kommer sygehus dagen før samtidig med man er totalt booket 

til div ting hvor man håber mirakelmand vil vis sig det sker en gang og ølene smage godt bagefter

alt spille på job går før tid ,for aflever div ting til sin mor på sygehuset men kan ik finde hende

det viser at hun er sendt hjem så må hjem og aflever div ting igen bliver nødt til at drikke en kop kaffe begynder igen føle sig presset på tid Man kender jo bilen med de dårlige dæk tager vej A13 fra nord mod fyn ankommer se en gamle slidt fabriksbygning her kan der umuligt ske noget 

master ring og spørger om jeg er ankommet og det virker som der ingen bad er så afsted til den MC man så på vej ned For at barberer sig men det er jo fællesrum man kan jo ik stå i bare mave  hvor der kommer små børn så ud på toilettet for barberer sig så vælder ind med folk der skal ud og tisse. Sæbe begynder svie fuck man så må bruge vandet i toiletet til skylle sæbe af

HVORDAN FAEN kan det gå så galt når mrDURACELL skal på tur  

kører tilbage og venter lange tid så sker der noget 

To Mand og EN rigtigt flot pige ankommer 

bliver låst ind okay der noget ind bage ved der er ret godt

Jeg for den først tur med pigen Ind i seng med os  kys og hurtigt knep kommer hurtigt men klar igen om på alle fire tager hende bagfra mens hendes mand ser på gøre klar på at komme i hendes mund lille pause i ind stuen hvor mand og jeg sidder pigen begynder danse for os hvorefter hun begynder at sut pik på os jeg er igen hurtigt til tage først tur bag fra over ryglænet

der bliver skift mellem os Manden er lige pludselig blevet klar men kommer hurtigt lille pause igen

Så skal pigen binders på hænderne stående kan vi beføle hende med hænderne kneppe stående lidt besværligt så ned på madrassen tager hende bage fra igen alm doggy style skift til rocco stillingen det kan hun lide men svær for os mænd jeg kommer hurtigt i denne stilling og er færdig men mand se ud til fået den hjælp han havde bruge for og giv den gas komme meget voldsom Det var vist noget han havde bruge for 

for snakket lidt efter hvor man igen har overrasket kameramand pigen og mand

Ja jeg prøver jo bare at lave god stemning det kan måske mere end en stor pik

mr??

Og dem i Randers kan/kunne glæde sig til   camilla241418/  Camilla.glat.mis som overtog dagen men pas på hende hun kan godt blive lidt for farlig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
superslikker skrev, 1 time siden:

FYN ER FIN

Efter to fantastisk Event lørdag/søndag+mandag i Hobro to for skilling sted  det en hel længere end det andet alt spillet??

Skulle man en tur til Randers søndagen uge efter til et lukket event glæder sig hel vildt 

Men så begynder det at gå galt der er ik nok jyder der klar så det bliver flytte til fyn 2 dage frem

Men man vil afsted for bytte på job så tiden passer med adkomst til event 

Så sker det enes mor kommer sygehus dagen før samtidig med man er totalt booket 

til div ting hvor man håber mirakelmand vil vis sig det sker en gang og ølene smage godt bagefter

alt spille på job går før tid ,for aflever div ting til sin mor på sygehuset men kan ik finde hende

det viser at hun er sendt hjem så må hjem og aflever div ting igen bliver nødt til at drikke en kop kaffe begynder igen føle sig presset på tid Man kender jo bilen med de dårlige dæk tager vej A13 fra nord mod fyn ankommer se en gamle slidt fabriksbygning her kan der umuligt ske noget 

master ring og spørger om jeg er ankommet og det virker som der ingen bad er så afsted til den MC man så på vej ned For at barberer sig men det er jo fællesrum man kan jo ik stå i bare mave  hvor der kommer små børn så ud på toilettet for barberer sig så vælder ind med folk der skal ud og tisse. Sæbe begynder svie fuck man så må bruge vandet i toiletet til skylle sæbe af

HVORDAN FAEN kan det gå så galt når mrDURACELL skal på tur  

kører tilbage og venter lange tid så sker der noget 

To Mand og EN rigtigt flot pige ankommer 

bliver låst ind okay der noget ind bage ved der er ret godt

Jeg for den først tur med pigen Ind i seng med os  kys og hurtigt knep kommer hurtigt men klar igen om på alle fire tager hende bagfra mens hendes mand ser på gøre klar på at komme i hendes mund lille pause i ind stuen hvor mand og jeg sidder pigen begynder danse for os hvorefter hun begynder at sut pik på os jeg er igen hurtigt til tage først tur bag fra over ryglænet

der bliver skift mellem os Manden er lige pludselig blevet klar men kommer hurtigt lille pause igen

Så skal pigen binders på hænderne stående kan vi beføle hende med hænderne kneppe stående lidt besværligt så ned på madrassen tager hende bage fra igen alm doggy style skift til rocco stillingen det kan hun lide men svær for os mænd jeg kommer hurtigt i denne stilling og er færdig men mand se ud til fået den hjælp han havde bruge for og giv den gas komme meget voldsom Det var vist noget han havde bruge for 

for snakket lidt efter hvor man igen har overrasket kameramand pigen og mand

Ja jeg prøver jo bare at lave god stemning det kan måske mere end en stor pik

mr??

Og dem i Randers kan/kunne glæde sig til   camilla241418/  Camilla.glat.mis som overtog dagen men pas på hende hun kan godt blive lidt for farlig 

Shit mand 

Du forstår at underholde

Ny har du helt seriøst barberet dig i vand fra et toilet  

Forleden underholdt du med du havde ligget og rodet efter din mobil der hvor du lige havde stået og pisset 

Det må være en jyde uden filter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gangbang skrev, for 4 minutter siden:

Shit mand 

Du forstår at underholde

Ny har du helt seriøst barberet dig i vand fra et toilet  

Forleden underholdt du med du havde ligget og rodet efter din mobil der hvor du lige havde stået og pisset 

Det må være en jyde uden filter 

tinapigen så mit ben med telefonen( rivemærker fra torne busket) Randers

Camila kan måske husk den med den forkert dør selvom der skulle være et stor skilt på den dør Randers

Har kun en ude blivelse sæt fast i en elevator Smukke Dansk Nadia Aalborg

Og der meget meget mere så jeg kan godt forstå dem der ude bliver fra div møder 

jeg er bare stædig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
superslikker skrev, for 8 timer siden:

tinapigen så mit ben med telefonen( rivemærker fra torne busket) Randers

Camila kan måske husk den med den forkert dør selvom der skulle være et stor skilt på den dør Randers

Har kun en ude blivelse sæt fast i en elevator Smukke Dansk Nadia Aalborg

Og der meget meget mere så jeg kan godt forstå dem der ude bliver fra div møder 

jeg er bare stædig 

Det er ikke helt ensbetydende med, at minder finder det attraktivt når man læser den sande historie om, hvad der er sket på eroguide… I’m just saying :wacko::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ridolfo skrev, for 2 timer siden:

@superslikkerjeg forstår ikke altid skriver - kan du ikke prøve at læse korrektur på din tekst, inden du poster?

Man skal ikke kaste med sten, når….:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Luxuria skrev, for 38 minutter siden:

Man skal ikke kaste med sten, når….:-)

Så vil jeg følge mit eget råd, og køre teksten igennem ChatGBT, og bede den finde evt. stave- og grammatiske fejl. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ridolfo skrev, den 16.2.2025 at 12:30:

Så vil jeg følge mit eget råd, og køre teksten igennem ChatGBT, og bede den finde evt. stave- og grammatiske fejl. 

… og glemte ord …;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som om, du har haft en meget hæsblæsende og intens oplevelse. Det er tydeligt, at der har været både op- og nedture i forbindelse med dit event. Det kan være udfordrende, når tingene ikke går som planlagt, især når man har så meget på spil. Fra at skulle finde tid til at besøge din mor på hospitalet til at håndtere uventede situationer ved eventet, har du været igennem en del.

Det er også interessant at høre om de sociale interaktioner og dynamikker, der opstår i sådanne miljøer. Det lyder som om, du har forsøgt at gøre det bedste ud af situationen, selv når det blev hektisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det der er klamt og faaking sjovt på samme tid.....! Var det din diller eller ansigt du skyllede med lokumsvand på en McDonalds...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
superslikker skrev, den 15.2.2025 at 22:36:

Sæbe begynder svie fuck man så må bruge vandet i toiletet til skylle sæbe af

Du har virkelig misforstået det franske ord eau de toilette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tinapigen skrev, den 16.2.2025 at 08:25:

Det er ikke helt ensbetydende med, at minder finder det attraktivt når man læser den sande historie om

Sådan en hurtig skylning af ansigtet i toilettet og så til gang bang og kysse og give oralsex til GPerne får dig ikke tændt. Godt at vide ;)

Lyder ellers som en charmerende type 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næsten 9000 opslag hvis det er samme 10 der prøver at komme igennem beretningen, kan jeg godt se der er et problem .Men google har prøvet at lave en opdateringer både stav og stemme retstavnings kontrol det er ik lykkes endnu .Men fik også min skolepenge tilbage 200kr for den store indsats (blev brugt på slots øl)  

Vandet i toilettet er jo drikkevand så er det bare tryk flere gang for skylle sæben væk og nej hvad ik hovedet ned i kummen og der er sprit overalt til at desinficere ansigt med 

I øvrigt et sted tæt Odense man skal til at holde øje med 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Drikkevand med markant flere fækale bakterier 

Du kan blive klogere her omend jeg tvivler på at der er hul igennem og du bliver klogere. 

https://samvirke.dk/artikler/10-ting-du-aldrig-maa-goere-paa-toilettet#:~:text=P%C3%A5%20toiletter%20kan%20der%20v%C3%A6re,drikkevand%20fra%20en%20anden%20h%C3%A5ndvask.

Den Korte udgave:

Skyl ikke ansigtet i vasken

Der er ofte lige så mange bakterier i din håndvask som i dit toilet. Så du skal ikke fylde håndvasken op med vand og så skylle ansigtet i vandet. Så kan du lige så godt skylle dit ansigt i toilettet. Skyl ansigtet i rindende vand, eller gør håndvasken grundigt ren, inden du vasker ansigtet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...