Hop til indhold

Hvilket rejseselskab kan anbefales til thailand?

Featured Replies

Skrevet

Jeg overvejer at give mig en rejse til thailand i slutningen af oktober.

Jeg har aldrig været der, og vil godt vide hvad rejseselskab man skal vælge og ikke mindst hvad man ikke skal vælge.

Jeg forventer selvfølgelig at der skal være noget pigesjov men også strand og kultur.

Måske der er en her inde der vil følges

Skrevet

Vil helt sikkert anbefale IKKE at anvende et rejseselskab men selv købe flybillet og booke hotel. Der er et kæmpe udvalg af hoteller på booking.com og agoda, så du kan få lige det du ønsker - og slipper for børnefamiliehoteller. Jeg kan faktisk ikke rigtig finde en eneste grund til at skulle bruge et selskab til Thailand.

Men hvis du absolut vil med et selskab, så har Tui f.eks. direkte fly. 

Skrevet

Hvis du vil have et rejseselskab kan jeg anbefale Toptours.dk

De er måske ikke det billigste, men de leverer varen og flyver med alm. rutefly (altså ikke charter).

Rutefly har en langt bedre service og bedre sæder (benplads) og alt (i hvertfald Thaiair)mad og drikke er inkl.

Skrevet
Randersmand skrev, for 48 minutter siden:

Jeg har aldrig været der, og vil godt vide hvad rejseselskab man skal vælge og ikke mindst hvad man ikke skal vælge.

Jeg vil bruge thaiairways dem bruge vi 

Skrevet

Kan godt anbefale Qatar Airways, så får man os lige en god mellemlanding i Doha, som er en sindssyg flot lufthavn.

Men hvis du vil direkte, er det nok bedst og billigst med Thaiairways og derefter er der SAS som dog er lidt dyrer. 

Skrevet

Jeg vil også foreslå du køber en flybillet ved thaiairways til Bangkok. Der fra kan du tage bus/taxi til Hua Hin Eller Pattaya. Der er masser af barer at vælge i mellem i de 2 byer. Der er da også lidt strand. Jeg tror bare ikke du skal gøre det mere indviklet end behøver at være. Køb en flybillet og book et hotel, så er det bare taxi eller bus, så finder du ud af resten når du kommer der ned.

Skrevet

Til en start er jeg enig med de andre. Arranger selv, og gå udenom rejseselskaber.

Sted og område finder du på thailandredcat.com (hvis det kniber med engelsk bruger du denne side). At dømme ud fra dit indlæg er Pattaya nok et fint sted at kikke.

Flyrejsen finder du på momondo.dk Direkte med Thai er til ca. 7.000-8.000 og hop via en eks. Doha er ca.4.500-5.000

Hotellet finder du på agoda.com, og du kommer langt for 350 kr. pr. nat.

Når du lander i Bangkok er der for få penge en lufthavnsbus til Pattaya. Når du er i Pattaya vil jeg anbefale dig at tage videre til hotellet i taxa eller bruge asiens svar på Uber grab-appen

Skrevet

Bare hold dig langt væk fra Air India, de er jvf andres oplevelser ganske forfærdelige at flyve med og lufthavnen i New Delhi hvor der skiftes fly endnu værre.

udover dem er de fleste flyselskaber ganske OK at flyve med.

Air china har af og til særdeles gode priser på business class og de er absolut ikke ringere end mange andre selskaber.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.