Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var både øm og lidt liderlig, så skrev til pigerne i Grønnemosen https://annoncelight.dk/showad/286671, og aftalte en tid til b2b, spurgte efter Cherry da jeg har gode erfaringer med hende, men det var Patty der var der, så det blev sådan. 

Og det har jeg ikke fortrudt på nogen måde, sikke en dejlig lille pige, Hvor Cherry virker lidt mere genert og reserveret, er Patty meget mere udadvendt og frisk. Jeg tog en hurtig skyller, og hun kom ud på badet og hjælp mig med at blive tørret af, inde på værelset smed hun kjolen, og vi stod og nussede lidt, og jeg kunne mærke på hendes fine krop, mig på maven på briksen, og en hæderlig massage startede, som gik over i en b2b, fint med pirring undervejs, og jeg blev vendt om, massagen fortsatte, og hun var meget berørings venlig under hele seancen, som sluttede i et dejligt hj, og et fælles bad hvor hun vaskede mig fint af. 

Jeg kommer 100% igen, og til mere end bare en b2b, for der var virkelig stemning for meget mere, stedet er fint, parkering medium diskret, men man står ikke og venter ved døren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også forbi tidligere på ugen.

dog tog jeg 45 min. Sex, ingen massage. Hun er meget berøringsvenlig, med fingre både i det ene og det andet hul. Samtidig kysser hun gerne, så dejligt.

valgte selv at det var sex der var vigtigst, så startede med at kysse og kæle for hende, inden jeg lagde hende på briksen og kyssede og slikkede hende. Så var der gensidig oral i ca. 30-40 min. hvorefter min gamle pik begyndte at strejke, så fik kun kneppet med en halvslap pik, inden hun suttede til jeg kom.

dette var 2 besøg hos Patty, og kommer gerne igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
wannabewild skrev, for 2 timer siden:

De 2 billeder, er de retvisende på nogen måde? Eller en af de steder, man møder helt anden person?

Ja det er Patty på begge billeder, ser det ud til, i hvert fald det første. Svært at se helt nøjagtigt, når ansigtet dækkes til af emojis.

Redigeret af MrExtra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det første billede er helt sikkert ikke som hendes krop ser ud nu, måske et ungdoms billede.

Hun har en pæn krop, men slet ikke så tynd og petit som på billede 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset om der er et par kilo til forskel fra billederne, hvad jeg nu ikke synes, så er hun alle pengene værd, også når hun optræder sammen med en af de andre piger på stedet i en oplevelsesrig duet. Fantastisk at have to hotte piger omkring sig, når de også viser, at de er glade for hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bulder69 skrev, for 10 timer siden:

Hvordan ligger stedet? Er det diskret?

Nej,  ikke hvis du kommer i firmabil med reklamer,  så kan du ikke gemme dig:rolleyes:

Lang indkørsel,  med god udsigt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, den 14.2.2025 at 22:59:

Jeg var også forbi tidligere på ugen.

dog tog jeg 45 min. Sex, ingen massage. Hun er meget berøringsvenlig, med fingre både i det ene og det andet hul. Samtidig kysser hun gerne, så dejligt.

valgte selv at det var sex der var vigtigst, så startede med at kysse og kæle for hende, inden jeg lagde hende på briksen og kyssede og slikkede hende. Så var der gensidig oral i ca. 30-40 min. hvorefter min gamle pik begyndte at strejke, så fik kun kneppet med en halvslap pik, inden hun suttede til jeg kom.

dette var 2 besøg hos Patty, og kommer gerne igen.

Er det hende selv eller er det piger hun kunne da godt have lyst til et besøg men kan se det er længe siden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hansen. skrev, for 3 minutter siden:

Det er jo Ejby og ikke Grønnemosen

Det er bare fordi der står Grønnemose i toppen af linket 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var i Grønnemose da jeg besøgte hende, men hun er flyttet til Ejby

Del dette indlæg

Link til indlæg
Biolet skrev, den 3.6.2025 at 16:08:

MrExtra skrev, den 3.6.2025 at 14:15:

https://annoncelight.dk/showad/425612

det er hende her der menes. Og hun er virkelig god og kan det hele..

Nu er jeg forvirret, er det hende I det originale link eller hende i dette link som i taler om der var så dejlig at besøge?

Det er to forskellige piger og 3 forskellige navne der nu snakkes om. Hende Party som der bliver snakket om er det hende der nu er i ejby og går under navnet Carmen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...