Hop til indhold

gode GFE opleverser

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre. 

jeg samle på gode GFE oplevelser, og har derfor bruge for noget inspiration

hvad har været jeres bedste gfe oplevelse, med den bedste indlevelse og som mindende mest om kæreste sex. det handler selvfølglig meget om kemi før det kan blive en gode oplevelse, det er jeg godt klar over 

Skrevet

Ikke at jeg siger at du har det således, men man kan jo nemt miste overblikket og have svært ved at skelne imellem ens oplevelser hvis man har for travlt med  ”at jagte alt hvad der kan kravle og gå”

For mit eget vedkommende bemærkede jeg, at de virkelige gode oplevelser som regel kom efter at man havde besøgt samme kvinde nogle gange

Skrevet

Lige pt synes jeg ikke der er nogen der leverer det i forhold til min opfattelse af gfe. 

Skrevet
fedtmule's søn skrev, for 5 timer siden:

Hej Brødre. 

jeg samle på gode GFE oplevelser, og har derfor bruge for noget inspiration

hvad har været jeres bedste gfe oplevelse, med den bedste indlevelse og som mindende mest om kæreste sex. det handler selvfølglig meget om kemi før det kan blive en gode oplevelse, det er jeg godt klar over 

Kære Fedtmule's søn,

Det er en "two way street", dvs du får nok lidt mere respons hvis du selv starter med at dele af dine bedste GFE oplevelser. Du siger selv du samler på dem, så det burde ikke være så svært for dig. Jeg får ikke lige frem den store lyst til at dele med en som selv ikke gider. Jeg er nok ikk den eneste.

Mvh.

Skrevet

Noget jeg synes virker i forhold til GFE er hvis man har etableret en form for kontakt til pigen før man bare mødes og knalder. Det kan være lyserøde du skriver med her på siden, eller en pige du har mødt til et kortere møde som du så skriver til at det var lækkert at være sammen med hende, og du godt kunne tænke dig at være sammen med hende i længere tid og hvor det er mere stille og roligt end bare at skulle knalde derudaf. Blomster, chokolade og andre gaver kan ofte give den gode stemning et skub i den rigtige retning.

Et par eksempler fra de virkeligt gode GFE/elskerinde oplevelser jeg har haft:

Pianistinden: Vi har haft mødtes før, både i chatten der linkes til her på siden, og til Evas fredagsbar hvor vi da endte med at sidde og småkæle lidt i sofaen. Vores egentlige møde var en form for dinner date, som dog var i selskab med en masse andre EG brugere. Det endte med helt fantastisk sex hvor vi bare kunne føle hinanden, smide forstanden væk og bare lade lysten bestemme over os. https://www.eroguide.dk/forum/topic/194461-skønt-og-specielt-møde-med-pianistinden-i-københavn/?tab=comments#comment-1671571

Mine til dato favoritbesøg har været hos Sweetkisses, hvor vi har mødtes på et hotel og et hemmeligt sted og havde skøn sex. Det var en blanding af sødt og fræk, eller som hun selv beskriver det, GFE med et pift af PSE. Det gav så meget mening at vi havde haft et par absolut vellykkede festknald til fredagsbar før vi satte en ordentlig time af til de rigtigt frække løjer, og jeg kender hende jo også herinde på siden og på chatten.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/176463-4-0-til-sweetkisses-i-slaget-om-elskovsreden/?tab=comments#comment-1558703

https://www.eroguide.dk/forum/topic/171538-julie-naturel-super-fræk-sex-og-bad-på-4-måder-med-underskønne-sweetkisses/?tab=comments#comment-1523314

Saftige Sia har jeg også mødt tidligere til fredagsbar, og vores kommunikation satte også en fælles forventning op om endelig at mødes til en fræk aftale. Det er jo skønt at være sammen med en pige man allerede er tændt på.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/195281-på-hotel-med-saftige-sia-hed-elskerindesex-med-mange-frække-lege/?tab=comments#comment-1675647

Jennifer Romantica kender jeg som bingoopråber til fredagsbaren, og også fra et lækkert fredagsbars festknald der gik fra blidt til vildt. Da vi mødtes "rigtigt" havde hun gjort en masse for at sætte en god stemning i forhold til at rammerne bare lagde op til at vi bare kunne tage det stille og roligt og nyde at vi havde fået en time i livet sammen.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/191758-blid-behagelig-og-dejlig-gfe-med-jennifer-romantica-hos-damernefordig/?tab=comments#comment-1655612

Som eksempler på "Koldstarts GFE" kan jeg da nævne Karoline og Line C, da det var piger der bare gerne ville det gode samvær fra det sekund vi mødtes.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/173463-skønt-besøg-hos-karoline-i-valby-gensidig-dominans-og-indlevende-omsorg/?tab=comments#comment-1537286

https://www.eroguide.dk/forum/topic/147296-lækkert-juleknald-med-line-c-i-valby/?tab=comments#comment-1352815

GFE kan også være en opdagelsesrejse ind i hinandens seksualitet som den jeg havde med Anja:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/182834-kærligt-og-frækt-møde-med-anja-i-valby/?tab=comments#comment-1603340

Skrevet

Mine bedste gfe oplevelser har jeg svært ved at beskrive, fordi de er dybt personlige og jeg ville føle at jeg udleverer noget af kvinden, som ikke er mit at dele ud af... Derfor ingen navne i nedenstående. 

For mig handler gfe om at ramme hinandens lyst på en måde hvor det bliver nært og personligt frem for professionelt og distanceret.

Efter første møde med en af dem jeg har oplevet det med, der tog hun mit vandglas og tømte det i en tår og undskyldte men "jeg bliver simpelthen så tørstig når jeg får mange sprøjteorgasmer". Jeg sagde at så må du godt nok drikke meget vand på dine vagter, så nemt du har ved at få dem, hvortil hun svarede at det faktisk er ret sjældent at jeg får dem på arbejde... Normalt er det noget der koster ekstra.

Jeg sagde til hende at "så må du jo holde igen, for jeg har ikke tænkt mig at betale ekstra", hvortil hun sendte mig et blik der sagde "hvad tror du selv".

En jeg har besøgt nogle gange og som ved at jeg har en anden fast jeg besøger, spurgte sidst ind til hvad det er hende og jeg kan sammen. 

Da jeg havde forklaret det sagde hun "det skal jeg lære!". Hun var ret påvirket af vores møde og det var både sødt og dejligt at hun flere gange undervejs virkede helt forelsket.

Den slags intime stunder, hvor man får lov til at møde hende og hendes seksualitet rigtigt i stedet for blot den professionelle facade, det er gfe for mig.

Skrevet
TheVoice skrev, for 22 timer siden:

Ikke at jeg siger at du har det således, men man kan jo nemt miste overblikket og have svært ved at skelne imellem ens oplevelser hvis man har for travlt med  ”at jagte alt hvad der kan kravle og gå”

For mit eget vedkommende bemærkede jeg, at de virkelige gode oplevelser som regel kom efter at man havde besøgt samme kvinde nogle gange

Det er nærmest escensen af en god GFE oplevelse :) det blir altid bedre når man lærer hinanden at kende <3 

Skrevet
Refresh skrev, for 11 timer siden:

Mine bedste gfe oplevelser har jeg svært ved at beskrive, fordi de er dybt personlige og jeg ville føle at jeg udleverer noget af kvinden, som ikke er mit at dele ud af... Derfor ingen navne i nedenstående. 

Tænker noget lignende .. det virker akavet .. men jeg tror flere godt kan gætte isg til hvem det er ... 

Jeg har besøgt samme pige vel efterhånden en tolv-fjorten gange hen over en tre års tid .. 
Hun er rigtig god til det jeg ville kalde rigtig varm og kærlig hjemme-sex ... 
Og det virker! - Hver gang .. næsten ... 
Jeg ville ellers regne med at jeg efterhånden er for gammel til at jeg kan få en ordentlig rejsning, og komme i pigen .. 
M-e-n dér snyder hun mig .. svært at forklare hvad pokker det er hun gør .. 
Det er noget med at smyge blidt og kropstæt og pippe  eller kurre hvis vi snakker lidt undervejs -  ... der er (ikke så) lidt kælen kattekilling over det.
Det er umuligt at modstå. Det virker - igen og igen og .. 
Er der nogen der siger at vanilje-sex er kedeligt ... ?
Det er i hvert fald fantastisk at vanilje med hende ... :wub:
Jojo, mit hoved véd godt det er teknik ..
Men det er min krop aldeles ligeglad med .. 

Tænker hvis hustruerne rundt omkring i de små hjem ville give sig bare en halv time en gang om ugen til sådan en seance .. 
Så ville mange fristrationer - og skilsmisser - være undgået .. 

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, 1 time siden:

Er der nogen der siger at vanilje-sex er kedeligt ... ?
Det er i hvert fald fantastisk at vanilje med hende ... :wub:

Vanilje er fantastisk :wub:

En kvinde jeg mødte i swingerklub, som ved at jeg også er til bdsm, spurgte imens vi lå og kisse-missede om ikke det her bare er kedelig sex for mig (fordi hun "kun" er til vanilje).

Jeg svarede lidt dumt, men sandt, at det der tænder mig er at mærke hendes begær og nydelse og om jeg skal elske med hende, råkneppe hende eller tæve hende er mig komplet ligegyldigt :lol:

Redigeret af Refresh

Skrevet
Vicky Love skrev, for 3 timer siden:

Det er nærmest escensen af en god GFE oplevelse :) det blir altid bedre når man lærer hinanden at kende <3 

Jeg bliver altid ramt af to ting når jeg hører andre beskrive at det er noget der vokser frem på den måde.

For det første strider det imod mine erfaringer, hvor alle de kvinder der er blevet specielle for mig, der er magien opstået i første møde. Med den ene så jeg det først rigtigt i andet møde, men hun fortalte mig senere at hun var grundigt ramt første gang :wub:. Og vi har haft masser af seksuel udforskning og udvikling, men intimiteten og nydelsen har været der stort set med det samme. 

Men jeg bliver også nysgerrig på om jeg "er gået glip" af noget lækkert. Fordi jeg har mødt magien i første møde med 5-7 kvinder, så er der en masse ret fine oplevelser, som jeg aldrig er vendt tilbage til, fordi jeg har været godt vant. Man kan ikke få alt og jeg fortryder ikke noget som sådan, men det er sjovt at tænke på om der var nogle af alle de møder der kunne have udviklet sig.

Skrevet
Refresh skrev, for 11 timer siden:

Jeg bliver altid ramt af to ting når jeg hører andre beskrive at det er noget der vokser frem på den måde.

For det første strider det imod mine erfaringer, hvor alle de kvinder der er blevet specielle for mig, der er magien opstået i første møde. Med den ene så jeg det først rigtigt i andet møde, men hun fortalte mig senere at hun var grundigt ramt første gang :wub:. Og vi har haft masser af seksuel udforskning og udvikling, men intimiteten og nydelsen har været der stort set med det samme. 

Men jeg bliver også nysgerrig på om jeg "er gået glip" af noget lækkert. Fordi jeg har mødt magien i første møde med 5-7 kvinder, så er der en masse ret fine oplevelser, som jeg aldrig er vendt tilbage til, fordi jeg har været godt vant. Man kan ikke få alt og jeg fortryder ikke noget som sådan, men det er sjovt at tænke på om der var nogle af alle de møder der kunne have udviklet sig.

Ja det kan man jo undre sig over i mange aspekter i livet ;) 

• 2 weeks later...
Skrevet
Jørgensen skrev, for 15 timer siden:

Hvad sker der på billed nr. 5!? Har hun fået sili-babser, eller er billedet bare voldsomt manipuleret? 

Pas :lol:

Hun er pæn i virkeligheden og ligner de mere naturlige billeder, forstår ikke når pigerne laver de der "model" billeder med filtre photoshop mm.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.