Ståpik 209 Skrevet 13. Februar https://annoncelight.dk/showad/420914 Er der nogle der har besøgt eller haft kontakt til denne frække kvinde??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet 19. Februar Har nu forsøgt at skrive tre gange, men intet svar! Er der nogle der har været heldige og få kontakt og måske ligefrem et møde og kan berette lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet 29. Juni Stadig ingen der har mødt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 47 Skrevet 29. Juni Ståpik skrev, for 6 minutter siden: Stadig ingen der har mødt hende? Fik et bj af hende for et par mdr siden det gjorde hun ok. Der gik ca en 1/2 time inden hun svarede men eller flink 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet 29. Juni Biolet skrev, for 5 timer siden: Fik et bj af hende for et par mdr siden det gjorde hun ok. Der gik ca en 1/2 time inden hun svarede men eller flink Hvordan er forholdende hos hende? Er der rent og pænt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet fredag klokken 20:46 Er der seriøst kun en der har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enjoy 9 Skrevet søndag klokken 10:33 Jeg har været der for nogle måneder siden, buttet kvinde med et ganske ok bj. Jeg blev spurgt hvad jeg kunne tænke mig hun havde eller ikke på ved mødet… Fik lov at komme ud over hendes store bryster. Huset ligger ud til en stor vej, og er knap så diskret, da det er et rækkehus…. men klar anbefaling til pengene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet søndag klokken 16:01 Enjoy skrev, for 5 timer siden: Jeg har været der for nogle måneder siden, buttet kvinde med et ganske ok bj. Jeg blev spurgt hvad jeg kunne tænke mig hun havde eller ikke på ved mødet… Fik lov at komme ud over hendes store bryster. Huset ligger ud til en stor vej, og er knap så diskret, da det er et rækkehus…. men klar anbefaling til pengene Så hun sluger ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enjoy 9 Skrevet søndag klokken 19:05 (edited) Ikke til de 500, om hun gør det for en merpris ved jeg ikke Redigeret søndag klokken 19:06 af Enjoy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet i går klokken 06:40 Er hun energisk nok med hensyn til hendes blowjob? Og bruger hun mere hånd end mund? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg