Hop til indhold

Hvor finder jeg en mørk el. sort kvinde?

Featured Replies

Skrevet

Hej velinformerede brugere

Jeg er en pæn hvid mand, som godt kunne tænke sig at danne par med en mørk el. sort kvinde.

Jeg har været på Tinder, men der kan jeg sidde og sige nej 30 hvide kvinder og så kommer der en enkelt sort kvinde. Det er ret meget op af bakke der.

Så har jeg været på afrodating.com, men der bliver jeg oversvømmet med henvendelser og jeg ved ikke engang om der sidder kvinder bag profilerne.

Helst vil jeg finde en farvet kvinde i Danmark eller i Europa for udenfor Europa bliver bare for besværligt.

Har I nogle bud på, hvor jeg finder en farvet kvinde, som søger en partner?

På forhånd tak 

Skrevet

Ikke fordi jeg er nogen ekspert på området, men jeg har også været på afrodating.com og fik faktisk kontakt med 2 afrikanske kvinder med bopæl i DK. Den ene mødes jeg med. Så jeg tror at kan lade sig gøre på afrodating.com, hvis man er betalende medlem. Men tror man skal være lidt hård og skarp i sin søgning, for ikke at blive oversvømmet med alle de beskeder man får.

Desværre er det også sådan at nogle opgiver forkert lokation, og det kan være frustrerende.

Håber du finder noget og nogle andre vil komme på banen med et godt fif.

Skrevet
  • Author
denventende skrev, for 1 time siden:

Ikke fordi jeg er nogen ekspert på området, men jeg har også været på afrodating.com og fik faktisk kontakt med 2 afrikanske kvinder med bopæl i DK. Den ene mødes jeg med. Så jeg tror at kan lade sig gøre på afrodating.com, hvis man er betalende medlem. Men tror man skal være lidt hård og skarp i sin søgning, for ikke at blive oversvømmet med alle de beskeder man får.

Desværre er det også sådan at nogle opgiver forkert lokation, og det kan være frustrerende.

Håber du finder noget og nogle andre vil komme på banen med et godt fif.

Tak for dit input.

Jeg har været betalende medlem i 2 måneder på afrodating.com. Jeg oplevede, at samme dag jeg havde oprettet min profil uden billede, så fik jeg 8-9 henvendelser fra forskellige sorte kvinder. Og de så søde ud alle sammen. Og dagen efter lagde jeg et par billeder på af mig selv og så kom der ca. 20 nye henvendelser fra forskellige kvinder. Det var ret overvældende. Og måske fik jeg lidt den samme følelse, som kvinder har når de opretter en datingprofil.

Alle henvendelserne boede i Afrika. Og jeg har forstået, at det er en længere og besværlig proces, at en kvinde udenfor Europa kan komme til Danmark og bo.

Og som du skriver, så er det en god ide, at være lidt skarp og hård i sin søgning. Det var jeg slet ikke. Så jeg stoppede faktisk det betalende abonnent efter 1 måned og 2 dage.

En ting er, at alle kvinderne jeg fik breve fra boede i Afrika og ville meget gerne til Europa. Men egentlig ved jeg jo ikke, hvor mange af dem der var kvinder i virkeligheden. Det kunne ligeså godt være en mand bag flere af profilerne og bare ville lokke penge ud af naive mænd fra Europa. Men jeg fandt aldrig ud af det.

Men det kan være, at jeg må prøve lykken igen på afrodating.com og være endnu mere skarp på, at kvinden skal bo i Danmark eller i det mindste have permanent opholdstilladelse i Europa.

Jeg bor selv i København og her er der også nogle farvede kvinder at få øje på, men de virker ikke særlig imødekommende på gaden og i forretningerne, selvom jeg er slank, velplejet og ser okay godt ud.

Jeg har indtrykket af, at der er en del i Frankrig pga. deres historie. Jeg ved ikke med Tyskland eller Sverige. Og jeg ved heller ikke med fattige England.

Men det nemmeste ville jo være at finde en der allerede er bosiddende i Danmark. Jeg ved slet ikke, hvor kan kan komme i kontakt med dem henne. Jeg ved ikke om jeg skal færdes i bestemte miljøer for at møde dem og vil farvede kvinder, som allerede er i Danmark egentlig have en hvid dansk mand?

Skrevet

Samme gør sig gældende på Tinder app - masser af match på kvinder fra Africa - enkelte bosiddende i Sverige som ikke har Schengen visa ,,,,så ja det er lidt op ad bakke , hører meget gerne hvis du finder et sted her i DK/Kbh man kan komme i kontakt med dem

Skrevet

Der er en del på sugardaters, som virker som om de søger partner frem for daddy

Skrevet
  • Author
pdrhan skrev, for 5 timer siden:

Samme gør sig gældende på Tinder app - masser af match på kvinder fra Africa - enkelte bosiddende i Sverige som ikke har Schengen visa ,,,,så ja det er lidt op ad bakke , hører meget gerne hvis du finder et sted her i DK/Kbh man kan komme i kontakt med dem

Ja det er bare ikke helt nemt, det med at finde dem man gerne vil lærer bedre at kende.

Jeg skal nok skrive, hvis jeg finder nogle steder. Men jeg har ikke fundet noget endnu i de sidste 4 år.

Skrevet
  • Author
Den grå skrev, for 3 timer siden:

Okay, tak. Det må jeg prøve at checke lidt mere ud :-)

For jeg er ikke interesseret i sugardating, men mere en partner jeg kan dele ting i livet med.

Skrevet
Den grå skrev, for 4 timer siden:

Ikke mit indtryk - dem jeg har skrevet med , ublu priser for et møde og kemi-penge , salg af billeder etc samt forudbetaling...SD siten er ikke hvad den har været desværre

Skrevet
sexforsjov skrev, for 8 timer siden:

Jeg har indtrykket af, at der er en del i Frankrig pga. deres historie. Jeg ved ikke med Tyskland eller Sverige. Og jeg ved heller ikke med fattige England.

Kunne være rigtig spændende at høre om hvis nogen har erfaringer med at date udenfor Danmark og hvordan man kommer i gang. Har indtryk af at der også er en del i Bruxelles, man kan tydeligt se dem på gaden i nogen områder. Jeg tænker det er nemmere hvis man kan tale sammen og har noget fælles. Derfor synes jeg England lyder interessant. Det er desværre kun 3-4% af befolkningen der er sorte men flere i London og Manchester. Jeg har svært ved at gennemskue om det er rigtigt at det går så skidt økonomisk eller om de bare elsker at brokke sig. Jeg overvejer at prøve i Spanien men det er en udfordring at jeg ikke taler flydende spansk. Er i tvivl om de gider mig nåh jag tæler spans såen hær.

sexforsjov skrev, for 8 timer siden:

vil farvede kvinder, som allerede er i Danmark egentlig have en hvid dansk mand?

Ja, det mener jeg at nogen vil, og jeg mener at de har en reel romantisk interesse. Har selv været i et langt forhold, talt med hendes sorte veninder m.m. Nogen afrikanske piger har dårlige erfaringer med afrikanske mænd. Det er utrygt for nogen at være alene som immigrant. Ved ikke med dem du har talt med på gaden. Der er undersøgelser der viser at de fleste mennesker foretrækker folk der ligner dem selv. Derfor vil nogen sorte piger selvfølgelig foretrække sorte mænd. Nogen af de mørke piger fra Sydamerika kommer fra blandede samfund hvor der også er hvide mænd. Men det handler jo ikke kun om race, nogen foretrækker måske deres egen kultur. Det er ikke umuligt, der er bare ikke nok af dem. Min erfaring er at det er forsøget værd når det lykkes hvis man higer efter det

Skrevet
pdrhan skrev, for 7 timer siden:

Ikke mit indtryk - dem jeg har skrevet med , ublu priser for et møde og kemi-penge , salg af billeder etc samt forudbetaling...SD siten er ikke hvad den har været desværre

Mine erfaringer begrænser sig til Kesa, to piger sammen i København og en pige i Århus.

Det dyreste var pigen i Århus, som kostede 1500. Hun var en bedre oplevelse end Kesa på alle andre områder end stedet og økonomien.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.