Hop til indhold

Advarsel tildelt. Hvad betyder det..?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har modtaget en advarsel...som jeg ikke lige ved hvad går ud på. Og har fået tildelt et strafpoint.  Ved ikke  om det er administrator eller en anden bruger. 

Jeg kender selvfølgelig navnet på den som har givet mig strafpoint.  Men det holder jeg anonymt.

Jeg har lige søgt en mand til hygge med min veninde...og tænker da ikke at der burde være noget galt i det.

Der bliver jo søgt på kryds og tværs.

Men der er skrevet at det må man ikke

Og mit opslag er fjernet...

Redigeret af Den er svær
Manglende info

Skrevet
Den er svær skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har lige søgt en mand til hygge med min veninde...og tænker da ikke at der burde være noget galt i det.

Hvis der samtidigt er betaling for sex med din veninde involveret, så er der nok for meget pimp over din egen rolle i det setup.

Skrevet
  • Author

Ja okay..det kan være det er det der galt. For ganske rigtigt så var der en lille fee til hende.Hun har været min Sugarbabe i over 4 år. Og vi tænder egentlig bare på at der var en anden der skulle kneppe hende mens jeg  er et andet sted i huset.

Men så har jeg lært det.  

Skrevet
Den er svær skrev, for 7 timer siden:

Jeg har modtaget en advarsel...som jeg ikke lige ved hvad går ud på. Og har fået tildelt et strafpoint.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/186544-advarsel-hvad-indebærer-det/

Den er svær skrev, for 7 timer siden:

Ved ikke  om det er administrator eller en anden bruger.

Det er nok en moderator. Administrator har ikke været aktiv herinde i lang tid. Andre brugere kan ikke uddele advarsler, strafpoint eller slette indlæg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.