Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt dem mange gange. Jeg ved faktisk ikke, hvem der har behandlet mig, men det har altid været af høj standard.

Hvis der er massagen der er vigtig, så tror jeg du kan være sikker på, at de alle lever op til det. Det virker som de stiller høje krav til deres massører.

Del dette indlæg

Link til indlæg
spritsaillateen skrev, for 3 timer siden:

Deres nyere massør Kaeo er anbefalesesværdig hvis du vil have en god massage med et strejf af sensuel nærhed.

Kao giver desværre lidt for blød massage synes jeg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klipklap skrev, for 34 minutter siden:

Kao giver desværre lidt for blød massage synes jeg 

Ja hun er ikke den er deres massører der trykker hårdest. Til gengæld er hun lidt mere nærgående end de andre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 6 timer siden:

Kan man få ekstra der? 

Tvivlsomt. Jeg er kommet dig i årevis og har altid opfattet dem som et at de mere professionelle etablisementer i København.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 13 timer siden:

Tvivlsomt. Jeg er kommet dig i årevis og har altid opfattet dem som et at de mere professionelle etablisementer i København.

Det er jeg virkelig glad for at høre. 

Jeg bruger det nemlig når jeg vil have god massage uden tilbud om ekstra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, den 13.2.2025 at 18:20:

Det er jeg virkelig glad for at høre. 

Jeg bruger det nemlig når jeg vil have god massage uden tilbud om ekstra. 

Uden at afsløre for meget kan jeg godt sige at jeg bestemt er blevet tilbudt det af op til flere af deres massører. Jeg tror muligvis at de har fået ny bestyrer på det seneste. Der plejede at sidde en ældre kvinde i kassen, nu virker det til at massørerne styrer den del selv, og det har muligvis været med til at gøre stemningen mere løssluppen. Jeg er dog også blevet tilbudt det mens hun var der.

Redigeret af spritsaillateen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...