Den Anonyme 1017 Skrevet 30. April Plaskeren skrev, for 3 timer siden: Det er ikke den samme Bianca Du tænker på Bianca Capri. Denne anmeldelse er ikke om hende, men om hende @Jambajamba linker til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonDo 562 Skrevet 1. Maj Det var så 4 gang jeg var fordi Bianca i sidste uge, normalt ses jeg kun en GP en gang og vis der er rigtig godt så to gange men så ville jeg prøve noget nyt. Og ja det blive også en næste gang med hinde hun er klart i min top 3 liste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BeenHereBefore Skrevet 4. Maj ungkarl93 skrev, den 13.2.2025 at 20:08: Fatter ikke mænd der tager til piger for at få en dildo stukket op i røven. Total syg hjerne. hvad andre lyster...skal du være komplet ligeglad med....udtal dig om en oplevelse mm eller FLET. den er ikke længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2086 Skrevet 5. Maj Ingen grund til at kommentere på det, når Moderator allerede har været inde over. BeenHereBefore skrev, den 4.5.2025 at 11:48: hvad andre lyster...skal du være komplet ligeglad med....udtal dig om en oplevelse mm eller FLET. den er ikke længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Pete 2 Skrevet 22. Maj Plaskeren skrev, den 30.4.2025 at 20:17: Det er ikke den samme Bianca Jeg er helt enig med @Plaskeren! Ihvertfald ikke den samme Madrid skønhed (Bianca Capri aka Telva) som besøgte København for mere end 10år siden. Hun ligner dog, skal det siges, men har bla lidt smallere hofter. Jeg besøgte den "nye" Bianca og konfronterede hende at hun ikke var den "originale". Hun benægtede naturligvis. Mega turn off og jeg gik igen. Jeg har spekuleret på om den originale samarbejder med hende. Eller den nye har stjålet hendes identitet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg