Hop til indhold

Bekymring for sexsygdomme?

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Jeg ved godt, at dette er belyst tidligere, men nu forsøger jeg mig lige med en tråd alligevel. Jeg håber, det er ok.

Jeg står foran mit første besøg hos en GP, hvor jeg tænker, der skal penetreres. Har prøvet massage og handjob tidligere, men nu skal der yderligere et skridt på. Og jeg vil også gerne slikke hende. Jeg lurer på eksempelvis Vicky Basno og Baleri Deep, som jo er meget populære og også tilbyder blow uden gummi. Jeg kan jo bare selv få et kondom på, hvis jeg skal modtage blow, så burde jeg være home safe på den del. Men det efterlader mig med en frygt for, om jeg kan slikke dem uden at gå i sygdomspanik bagefter. Sikkerhed er vigtigt for mig - også i forhold til min private situation. Men hvad tænker I andre omkring det? Det er jo ikke piger, som - umiddelbart - har sex uden kondom, men de eksponerer jo sig selv ved at give blow uden gummi, og jeg tænker bare, at det så gør, at man ikke kan slikke dem uden at tænke lidt på det…

Håber på en konstruktiv debat med input fra mere erfarne kræfter:)

Skrevet
paspa22 skrev, for 53 minutter siden:

det efterlader mig med en frygt for, om jeg kan slikke dem uden at gå i sygdomspanik bagefter.

Hvis det er en decideret frygt, du har, så lad være. Ellers vil du bare fortryde bagefter, også selvom du ikke er blevet smittet med noget, men det vil fylde for meget i dit hoved.

Er det mere en bekymring, mener jeg godt du kan feje den til side. Men det er jo bare min personlige holdning.

Gør dig selv den tjeneste at tænk det endeligt igennem, grundigt, og beslut dig så for, hvad du vil og ikke vil. Det vil gøre det nemmere for dig, når først du er sammen med GPen.

Skrevet

Hvis du er bekymret for at slikke pigen kan du jo lade være med det og så kan du lave alt andet med kondom. Der findes også "slikkelapper" som du kunne overveje at prøve. Har aldrig prøvet det og ved ikke hvor godt det virker, men synes absolut det er vigtigt at have respekt for kønssygdomme. Men jeg er enig i at du skal sørge for at tænke det godt igennem først. Vi er allesamme forskellige og har allesammen forskellig tilgang til risiko. Jeg har det fint med ubeskyttet oralsex, men bruger altid kondom ved penetration. Men jeg er godt klar over at der også er risiko ved oralsex. Og kys for den sags skyld.

Skrevet
paspa22 skrev, for 4 timer siden:

Sikkerhed er vigtigt for mig - også i forhold til min private situation

Du starter bare med at spørge pigen om hun tilbyder samleje uden kondom - enten så siger hun ja og du kan så sige OK - jeg finder en anden - eller hun siger nej og du bliver smidt ud for at have spurgt - på den måde er du 100 på at undgå at komme til at slikke en, som tilbyder samleje uden kondom ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.