Hop til indhold

Kemi og når den ikke er der

Featured Replies

Skrevet

Jeg har funderet lidt over mine sidste besøg, og har tænkt meget over hvor stor forskel der kan være på kemien mellem Gp og gæst.

Dette er selvfølgelig naturligt, men for pokker hvor er det svært på forhånd at vide, og det er for mit vedkommende totalt spoil for besøget, tænker pigerne har det på samme måde. 
Har I andre nogen gode ideer til hvordan at man kan afstemme på forhånd ? 

Skrevet

Jeg går af samme årsag udenom helt unge kvinder fra Østeuropa i det lave prissegment og som ikke kan tale engelsk. Her er risikoen for dårlig/ingen kemi - den største iflg mine erfaringer. 

Skrevet

Det er komplet umuligt for mig at forudsige eller afgøre 100% før mødet er forbi.

Nogle gange kan man mærke at det spiller med det samme, andre gange finder man hinanden midt I akten og nogle gange (heldigvis fåtallet), så er den der bare overhovedet ikke.

Anser det for at være en naturlig del af at være købesex kunde at man af og til føler at pengene er spildt og kan finde ud af at håndtere det på en ordentlig og respektfuld måde.

På klinikkerne kan man komme forbi og møde pigen og så kan man jo gå igen og tænke lidt over det. Jeg tager som regel chancen og ser om ikke der skulle komme et eller andet godt eller sjovt ud af det.

Skrevet

Jeg føler kemi skal komme naturligt, og helst gerne allerede på skrift inden mødet, og man ved godt hvornår den er der.

Jeg har et eksempel fra mig selv.

Jeg mødte en ny GP på markedet sidste år, og fra starten af samtalen var der kemi, vi skrev en del op til første møde om alt mellem himmel og jord + sendte voice beskeder, og derved kunne jeg os bekræfte når jeg mødte hende, om det var hende eller ej, og det tror jeg havde en stor indvirkning på hvor fantastisk det endte med at blive.

Hun er så os en af de eneste jeg besøger efterhånden, fordi det bare spiller på alle niveauer. 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 5 timer siden:

Jeg føler kemi skal komme naturligt, og helst gerne allerede på skrift inden mødet, og man ved godt hvornår den er der.

Interessant. Jeg har besøgt et par kvinder, hvor jeg følte en virkelig god kemi på skrift, men da vi mødtes var den der overhovedet ikke alligevel. 

Omvendt ser jeg en som aldrig svarer på mine beskeder, men vi har vidunderlig fræk sex og når vi ses er det tydeligt at hun har læst mine beskeder, hun svarer bare ikke på dem.

Skrevet

Jeg oplever at kemi er to forskellige ting. Der er den sociale kemi (om man taler godt sammen osv.) og så er der den seksuelle kemi.

Min erfaring er desværre at den seksuelle kemi stort set ikke er betinget af den sociale kemi. Jeg har haft vidunderlige møder der startede totalt akavet og hvor jeg burde være gået og jeg har haft middelmådige møder, hvor vi havde haft rigtig god kemi både i tale og skrift inden.

Omvendt oplever jeg at hvis der er seksuel kemi (hvis vi rammer noget i hinanden i sengen), så har det en enorm indflydelse på den sociale kemi. Pludselig kan man tale om hvad som helst og har lyst til at både dele og lytte fordi sexen har bragt os ind i intim sfæren.

Skrevet
Refresh skrev, for 10 timer siden:

Interessant. Jeg har besøgt et par kvinder, hvor jeg følte en virkelig god kemi på skrift, men da vi mødtes var den der overhovedet ikke alligevel. 

Omvendt ser jeg en som aldrig svarer på mine beskeder, men vi har vidunderlig fræk sex og når vi ses er det tydeligt at hun har læst mine beskeder, hun svarer bare ikke på dem.

Taler nok mest på egne vegne og hvordan jeg ser det. :) 

Synes bare det giver god mening, for så er der opbygget noget inden, og begge parter er spændte på hvad der kommer til at ske, og i mit tilfælde blev det et blowout af en aftale. Og siden har både hende og jeg ses, når hun har været her.

Kan selvfølgelig ikke svarer for andre. :D 

Skrevet
Refresh skrev, for 12 timer siden:

Min erfaring er desværre at den seksuelle kemi stort set ikke er betinget af den sociale kemi.

Jeps!!!
Det er eet af menneskehedens helt store problemer ... ;) 
På mange punkter er de faktisk i modstrid med hinanden ..
Men det er en stor grund til at det kan være svært at få ægteskaber til at fungere ...

Redigeret af sneræven

Skrevet

Jeg er enig i, at det kan være svært at få afstemt, eller opnå kemi ved alle besøg. Især hvis man som sex køber kun investere 10-15-20-30 minutter, da den fysiske del jo overvejende er årsagen til besøget. 

Jeg har derfor afstemt med mig selv, hvilke kriterier der gør, at jeg føler det har været en god oplevelse for kvinden og mig. Eksempelvis at jeg aldrig længere investere mindre end 45-60 minutter til et besøg. Samt at jeg måske til det pågældende besøg, har som kriterier, at kvinden får en god oplevelse med mig, ved at jeg er ydmyg eller jeg har fokus på, at kvinden har det godt, i forhold til at jeg ikke skynde mig igennem det hele, eller at jeg ikke presser på i forhold til eksempelvis hurtigt videre i nye stillinger.... Jeg gør nogle gange det, at jeg spørger hvorledes, at jeg kan sikre, at kvinden har det godt i vores møde.

Jeg oplever efterfølgende, at ved flere besøg så bliver kemien og sexdelen langt bedre, præcis som ved at have en kæreste.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.