Rustic.blues 12 Skrevet 9. Februar Hey Moden mand søger en ung fyr til en fræk bi trekant med en trans i morgen mandag aften. Det kan være en du kender, eller vi kan finde en sammen. Jeg har prøvet det før og er temmelig afslappet. Det skal være i København. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 121 Skrevet 10. Februar Hvad er ung skriv eventuelt pb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trannylover 1 Skrevet 10. Februar Hvor ung, og med hvilken trans? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rustic.blues 12 Skrevet 10. Februar Trannylover skrev, for 3 timer siden: Hvor ung, og med hvilken trans? Send gerne en besked. Har ingen bestemt i tankerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rustic.blues 12 Skrevet 10. Februar Søger stadig til i morgen tirsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
throated 2 Skrevet 13. Februar Det vil jeg meget gerne i fremtiden, Kate white? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Diller 125 Skrevet 13. Februar Fik du bid? Kom du afsted? Hvordan gik det? Gad godt ha' været med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rustic.blues 12 Skrevet 13. Februar Doktor Diller skrev, for 14 timer siden: Fik du bid? Kom du afsted? Hvordan gik det? Gad godt ha' været med Der skete desværre ikke så meget. Så søger stadig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rustic.blues 12 Skrevet 19. Februar Søger en ung bi fyr der ikke er berøringsangst til en trekant. Gerne i aften, i kbh. Jeg har ikke nogen fast aftale og er ret åben for forslag. Skriv gerne en dm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emil5858 1 Skrevet 20. Februar Ung fyr på 26 her hvis det her interesse? Har erfaring med trans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
throated 2 Skrevet 28. Marts Nogen klar på idag? Vil kun sutte gerne jer begge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marco 92 Skrevet 29. Marts Er også frisk på en deler på et tidspunkt. Er ikke ung (45 år) men har en kæmpe pik som I gerne må dele 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrikholm1111 90 Skrevet 30. Marts Marco skrev, for 20 timer siden: Er også frisk på en deler på et tidspunkt. Er ikke ung (45 år) men har en kæmpe pik som I gerne må dele Jeg har altid haft en fantasi om en trekant med en TS hvor mig og hende betjener en stor pik, så jeg kunne sagtens være frisk på det setup (er 47). Dog syntes jeg ikke lige PT der er nogle TS som jeg finder interessant, men hvis det er noget du er frisk på kan vi snakke om det når der dukker noget op 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marco 92 Skrevet 30. Marts Henrikholm1111 skrev, for 8 timer siden: Jeg har altid haft en fantasi om en trekant med en TS hvor mig og hende betjener en stor pik, så jeg kunne sagtens være frisk på det setup (er 47). Dog syntes jeg ikke lige PT der er nogle TS som jeg finder interessant, men hvis det er noget du er frisk på kan vi snakke om det når der dukker noget op Synes der er en del interessante TS'er...på billederne altså. Det er mere at vi får verificeret en lækker shemale med gode bryster og lækker krop. Og derefter laver en fræk aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B andersen 0 Skrevet 11. Maj Hvis der en der er frisk på at dele en lækker trans ligger jeg gerne hus til bor mellem vejle og horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg