Hop til indhold
Rustic.blues

Ung fyr søges til 3kant med TS

Recommended Posts

Hey 
Moden mand søger en ung fyr til en fræk bi trekant med en trans i morgen mandag aften. Det kan være en du kender, eller vi kan finde en sammen. Jeg har prøvet det før og er temmelig afslappet. 
Det skal være i København. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor Diller skrev, for 14 timer siden:

Fik du bid? Kom du afsted? Hvordan gik det? :) Gad godt ha' været med :)

Der skete desværre ikke så meget. Så søger stadig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søger en ung bi fyr der ikke er berøringsangst til en trekant. Gerne i aften, i kbh. Jeg har ikke nogen fast aftale og er ret åben for forslag. Skriv gerne en dm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er også frisk på en deler på et tidspunkt. 
Er ikke ung (45 år) men har en kæmpe pik som I gerne må dele :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Marco skrev, for 20 timer siden:

Er også frisk på en deler på et tidspunkt. 
Er ikke ung (45 år) men har en kæmpe pik som I gerne må dele :)

Jeg har altid haft en fantasi om en trekant med en TS hvor mig og hende betjener en stor pik, så jeg kunne sagtens være frisk på det setup (er 47). Dog syntes jeg ikke lige PT der er nogle TS som jeg finder interessant, men hvis det er noget du er frisk på kan vi snakke om det når der dukker noget op :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Henrikholm1111 skrev, for 8 timer siden:

Jeg har altid haft en fantasi om en trekant med en TS hvor mig og hende betjener en stor pik, så jeg kunne sagtens være frisk på det setup (er 47). Dog syntes jeg ikke lige PT der er nogle TS som jeg finder interessant, men hvis det er noget du er frisk på kan vi snakke om det når der dukker noget op :P

Synes der er en del interessante TS'er...på billederne altså. Det er mere at vi får verificeret en lækker shemale med gode bryster og lækker krop. Og derefter laver en fræk aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...