Refresh 1403 Skrevet 9. Februar SiaUngQ skrev, for 4 timer siden: Det var dog umådeligt meget negativitet du kunne få ud af mit ellers positive indslag Tryk på pyt knappen... Han har misforstået alt hvad du skrev og/eller fået benene ud af den gale seng i dag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1403 Skrevet 9. Februar De sidste 5-6 år har mit syn på røvhuller ændrer sig. Jeg har fået så meget overskud i mit liv at jeg i stedet for at lade mig gå på af deres adfærd husker på at det er konsekvensen af manglende overskud i deres liv. Nogle mener at jeg finder mig i for meget, men jeg anser det som at jeg giver lidt af mit overskud til mennesker der trænger. Jeg kan sagtens sige fra og sige hvad jeg mener, men jeg prøver virkelig på at være omsorgsfuld og gå efter bolden, hvor jeg tidligere godt kunne blive personlig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakam1980 17 Skrevet 16. Februar Mit motto er mit livssyn eller menneskesyn: Du kan ikke ændre andre end dig selv. Så hvis du er utilfreds med andre, så kig indad, og deri finder du løsningen på de opståede problemer eller udfordringer, som du oplever med andre. Lev livet i dag, det kan være for sent i morgen... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 536 Skrevet 17. Februar Jeg tror jeg har mange og som jeg kan læse, er det ikke kun mig som har bruge for sætninger som hjælper med at miner en om ens egen grænser, personlighed og individualitet er værdifuld... - ,,være dig selv fordi alle andre er allerede optaget,, er da også helt på toppen ved mig - da er mange som blever irriteret over hvor meget du stråler, stråler bare i en ande retning. - Lige meget hvad gøre dig glade, gøre det og tænke ikke på hvad andre vil synes om dig. - finde den plads hvor du er mest verdi fulde og trivsel bedst. Hibiscus skal stå i solen, isen tilhører i fryseren os smager bedst når den er kold og kun en vinkender kender verdien af Heidsieck. Men hvorfor har vi overhovedet bruge for sætninger som fortæller os at vi er godt som vi er? Det er interessant spørgsmål synes jeg. Så har jeg nok 3 ande grunder for mine ,,leveregler, motto eller metaphor,, Nogen som hjælper med at opnå mine personlige måde eller holder fest i det - en hver fejl er en gevinst - det har jeg ikke prøvet endu, det skal nok blev godt - en hver skridt er vigtigt og hjælper i måden. Nogen som hjælper mig med at være en godt person og selvudvikling - behandler andre som du selv vil behandle - værdsætter og viser din taknemmelighed i sære over den mindste i vores samfund, da uden skralde mænd, rengøringsassistenter eller plejepersonale komme at lugter hele samfundet. - efterlader altid en solstråle, lige meget hvor du har været og med hvem du har har været. Og nogen som hjælpe med at se det positive i det negative. - for en hver dør som låser sig åbner sig en ande. - før da komme en regnbue skal da komme regen, derfor lære at dance i regen og glæder dig i mens på skatten som venter på dig ved den ande side af regnbuen. - En hver person komme i dit live for at lære dig noget. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 23 Skrevet 17. Februar “Vi må hjælpe hinanden når det klør, så kommer vi i himlen når vi dør” 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 644 Skrevet 23. Maj Pianistinden skrev, den 9.2.2025 at 13:09: inspireret Er en vigtig ingrediens, der kan motivere og hjælpe. Kopiere, som det virker til mange især piger udsættes for i 2025 via sociale medier og trods en antimovement, er farligt. Hvis man ikke har denne groundede fundament og hvilen i sig selv. Noget mange/de fleste mennesker jo først former i løbet af livet. Modning. Erfaring. Leve i livet. Så man netop undgår behagesyge. At fokusere på sig selv, udelukker ikke være hjælpsom og næstekærlig. Fint at en forklarede fræk6 betydningen og den straks misforstående type undskyldte sin bogstavelige mistolkning. sweetstone skrev, den 9.2.2025 at 10:15: Behandle andre som du selv vil behandles Har jeg altid syntes var fjollet: hvis jeg vil behandles med ro, ingen anmasen, berøring, larm, skal jeg behandle andre sådan velvidende at vi er forskellige og mange andre er stik modsatte. Hvor tavshed, fysisk afstand ikke er let tolkelige eller ønskede. Tolkes det som BEHANDL ANDRE OG VERDEN/NATUREN/OMGIVELSERNE MED RESPEKT OG FORNUFT, ja så var verden nok et bedre sted trods vore forskelligheder. udinaturen skrev, den 9.2.2025 at 19:21: Græsset er grønnere, hvor du vander det. Har jeg ikke hørt før. Men hvor er den egentlig fin. Og vel netop en modsvar til behagesyge, kopiere, misundelse, søge andres bekræftelse osv. Lidt ala memes med mobil opladning: dén lader vi op, pakker ind i skærmbeskyttelse og etui men ikke altid vi passer lige så godt på os selv og oplader os med ny energi. Heliot skrev, den 9.2.2025 at 09:15: Vær venlig og ordentlig God og vigtig tråd, der kan lære eller genopfriske noget for en. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 644 Skrevet 23. Maj cowgirl.90 skrev, den 17.2.2025 at 04:30: Men hvorfor har vi overhovedet bruge for sætninger som fortæller os at vi er godt som vi er? Det er interessant spørgsmål synes jeg. @cowgirl.90 synes jeg også. Har du fundet et svar udover at vi er mennesker, dvs vel konstant i forandring og udvikling iblandt 7 mia andre mennesker (løs og diffys forklaring). Er mennesket generelt søgende og usikker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 536 Skrevet 23. Maj (edited) nillerniller skrev, for 23 minutter siden: @cowgirl.90 synes jeg også. Har du fundet et svar udover at vi er mennesker, dvs vel konstant i forandring og udvikling iblandt 7 mia andre mennesker (løs og diffys forklaring). Er mennesket generelt søgende og usikker? Ja. Det har jeg og det har jeg haft også da jeg har skrev den spørgsmål, for at sætte tanken er i gang ved den ene eller anden. Jeg synes vi oplever alt for tit hvor dårligt kan folk snakke om hinanden selvom det ikke drejer sig om is selv i den øjeblikke. At folk er ret dårlige til at sætter ordet på det positive ved den ande person. Og ikke mindst findes det mange Trolle i verden som ned gøre andre aktiv, direkt og åbenlyst for at de få det bedre med sig selv. Jeg synes det med hvordan folk er over for hinanden ikke mindst med den kombination om hvilken billede medier skaber om hvordan man skal være, hvad man skal har, hvornår er man succesfuld og dermed værdifuld og hvordan man skal ser ud, som er fuldstændig utopisk er skyldt i at vi har det så svært i at føler os normal, godt nok og værdi fuld nok for at blev elsket og enda også med at har det svært i at acceptere os selv. Da findes mere modstand end bekræftelse så at vi er nødt at siger det til os selv og bakker os selv op. Redigeret 23. Maj af cowgirl.90 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg