Godsejer 73 Skrevet 8. Februar Landede i Bangkok og samme dag blev Doki Doki aflagt et besøg. Valgte August som kunne det der med at give bodymassage. Havde valgt den store pakke med to skud. Dejlig oplevelse som kun kan anbefales. Et par dage efter landede jeg på et massagested og traditionen tro blev der tilbudt ekstra i form af Happy ending. Teltpælene blev flyttet til Pattaya og havde i forvejen skrevet med et par stykker på TF. Det er ikke alle der er lige flinke til at svare, men en dejlig lille sag på 30 år, 160 cm og 45 kg tilbød at komme til hotellet. Hun kunne sin metier. Dog kun ST. LT skulle aftales i god tid. Hun var rigtig god til det mundtlige og i det hele taget slet ikke ueffen til det lille game. Det endte med at jeg kom til at skyde kanonen af i munden på hende, hvorefter hun løb på toilettet. ingen slugning. hun fik genvalg tre gange i træk, men en hviledag i mellem. Et gammelt bekendtskab fra sidste år fik også genvalg. Det er nu nemmere når man kender hinanden i forvejen. jeg havede imidlertid glemt hvor krævende hun var, så det var op på den store klinge og ud over stepperne. Det lykkedes også at fylde skuffen på hende. jeg er ved at få smag for oral udløsning. Det er altid LT med hende, da hun bor et stykke væk fra byen. LT er at foretrække fordi der næsten altid er en ekstra omgang inden morgenmaden. Der var dømt genopladningsdage efter en lidt hektisk start på ferien. Men men men. Et besøg på Nok Bar for lidt pool endte med at jeg endte på værelset med endnu en erobring. Var den sidste krævende er det ingenting i forhold til hende her. Efter første omgang tiggede hun om at jeg tog en pille så vi kunne fortsætte. Igen CIM og halvanden times morgengymnastik. Nu er hviledagen for alvor en nødvendighed. Har lavet aftale med den første om et møde i overmorgen da vi svinger godt sammen. Formiddagens blæs var dejligt. Som altid var der et godt sug i hendes kyssetøj. Jeg elsker at ligge på ryggen og modtage orale gaver. Jeg skal bare have lært hende at sluge i stedet for at haste ud på toilettet.Nå, mens jeg ligger og kommer til mig selv igen, tørrer hun behændigt banditten af og kryber op i ske. Det er super dejligt. Fik tilbudt LT af hende, da hun manglede penge til afdragene på bilen, men hun trak i land igen kort tid efter. Det bekendtskab kan komme på banen igen, for de siste dage af turen. Således gik 3 uger hurtigt. kommer jeg tilbage til Pattaya? Måske, men vil nok foretrække at bo i Jomtien i stedet for central Pattaya. Der er mere roligt i Jomtien. 6 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselvXXX 132 Skrevet 8. Februar ST, LT, går ud fra at det står for Short term og Long term. Bare af nysgerrighed, hvad koster en nat derude? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 861 Skrevet 8. Februar ST er: you come, I go LT er: you come I stay for more 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 10. Februar migselvXXX skrev, den 8.2.2025 at 14:01: hvad koster en nat derude? Normalt betaler jeg 2000 ThB - nogen forlanger mere - og det har jeg prøvet med yngre og smukkere piger - der så til gengæld har prinsessenykker og man få næsten ingenting. Godsejer skrev, den 8.2.2025 at 13:14: kom til at skyde kanonen af i munden på hende, hvorefter hun løb på toilettet. ingen slugning Det er meget normalt - så hav køkkenrulle/servietter klar og du undgår at de behøver styrte på toilettet - ellers kan du bede om kys bagefter og sluge din egen sperm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 861 Skrevet 10. Februar MigselvXXX Som grisen siger 2000 THB + - for LT plus barfine for pigen ud af baren afhængig af hvor du finder dagens udkårnede ST kan som regel fås billigere, men nok ikke så meget erotisk ! U come I go Butterfly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselvXXX 132 Skrevet 11. Februar Jernsvinet skrev, for 11 timer siden: Normalt betaler jeg 2000 ThB - nogen forlanger mere - og det har jeg prøvet med yngre og smukkere piger - der så til gengæld har prinsessenykker og man få næsten ingenting. 450-475 kr for en nat, de priser slukke vi ha' i Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. Februar migselvXXX skrev, for 52 minutter siden: 450-475 kr for en nat, de priser slukke vi ha' i Danmark Ja, det ville være godt for den danske økonomi, hvis vi ikke behøvede rejse til udlandet for at få lidt sjov 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg