DirtBag 6 Skrevet 8. Februar Dette sted er fuldstændig uprofessionelle og er fuldstændig ligeglad med indgåede aftaler og bookinger. Jeg skrev 45 minutter før den tid jeg ønskede om jeg kunne booke tid med Nook. Der kom så bare et kort ok svar tilbage. Jeg skrev så tilbage til dem med teksten 'so booked with Nook at 15:15? ' for at være sikker, hvilket de bekræftede. Ankom til stedet 5 minutter før aftalt tid og kunne se at der blev lukket en mand ind af døren og fik allerede der bange anelser. På den aftalte tid ringede jeg på døren uden at der blev åbnet og skrev så til dem at jeg var der nu og fik så et svar om jeg kunne komme tilbage senere. Dette afviste jeg da jeg jo havde booket tid og jeg blev så spurgt om jeg ville have tid med Ammy hvilket jeg også afviste. Så man kan på dette sted på ingen måde regne med indgåede aftaler, kommer der en kunde i mellem tiden, så tager de bare ham. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2820 Skrevet 8. Februar DirtBag skrev, for 8 minutter siden: og kunne se at der blev lukket en mand ind af døren Hvis de spurgte denne mand, om han havde bestilt tid ? han svarer ja . Hvem har så skylden ? Men træls du spildte din tid. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DirtBag 6 Skrevet 8. Februar sweetstone skrev, for 17 minutter siden: Hvis de spurgte denne mand, om han havde bestilt tid ? han svarer ja . Hvem har så skylden ? Men træls du spildte din tid. De havde mit navn, så ville være nemt at være sikker på at det det er den rigtige man lukker ind 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg