Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n22942/7769/monica-is-back-now-incall-from-7-02-16-02#&gid=1&pid=1

jeg besøgte Monica igår på Frederiksberg.Skal indrømme vi har haft sex mange gange og jeg er stor fan. Denne gang måtte jeg besøge hende ig det er første gang hun tilbyder incslll , h ilket nok vil glæde mange. Nem at komme i kontakt med og stedet nemt at finde. Har ikke set hende et stykke tid og var spændt .Vi havde på forhånd aftalt hvad der skulle ske. Jeg ville have meget visuelt og pirrende sex. Jeg kom og hun så bedre ud end jeg husker , jeg hik i bad og bad Monica om at varme.op.

kom ind i stuen efter bad og Monica lå på sofaen , med hånden i trussen og legede med sig selv,,, Dett syn nød jeg imens jeg satte mig i stolen. Hun var helt optaget af sit håndarbejde og underlivet kørte rundt, hun var godt oppe at køre…hold op hvor var det hot… inden hun kom , tog jeg styring og satte mig immelem hendes ben, fjernede trussen og stak min tunge inde i den nu meget meget våde mis. Jeg slikkede til hun kom og hun sendte endnu mere puddy juise in i min mund 

Derefter satte jeg mig i stolen , med et meget hårdt jern og Monica gik på knæ og startede et blowjob så frækt at jeg til sidst kom i munden på hende …..fantastisk gensyn . Så en snak og så 2 halvleg i sengen , hvor jeg holder det frække for mig selv . Men det blev som aftalt 

Hun er fræk , sjov , super krop som er berørings venlig og en super kysser ahhh

se hendes billeder og forstil jeg T lege med den krop

Velkimmen tilbage

Skrevet

Lækkert ;) Tak!

Redigeret af Argent

Skrevet

Redigeret af nielst
Prøvede at linke... men duede ikke

Skrevet
nielst skrev, den 7.2.2025 at 18:50:

Nympho har gjort så deres site lavet et link der omgår EG's ban, blot tjek i bunden af GP'ens annoncen. :) 

Skrevet

Jeg  besøgte Monica 1 time til det annonceret pris. Betalte i Euro .Jeg kendte hende i mange år og besøg af hende mange gange ,da hun tilbudte kun outcall

Hun er sød, rar , imødekomme med en flot  krop , en smuk ansigt og Hollywood smil og hvide tænder. Bj uden er himmelsk . Tungekys er længevarende og hun holder ikke tilbage. Sex med kondom er fremragende . Hun kom 2 gange da jeg masserede hendes klitroris.Jeg kom efter ca. 45 minutter  med hj og bj uden kondom  resten af tiden snak og hygge. Er yderst tilfreds . Gentagelse 100%. Stedet er er flot og rent. Det er mulighed for bad før og efter. Hun er her til 17 februar. 

Hun fortalte mig, hun kommer tilbage til  København og vil tilbyde  kun Incall . Hun søger en lejlighed og vil gerne have hjælp, hvis nogen der har eller kender som har lejlighed til leje 

Skrevet

Hvor gammel tror I hun er ? Passer de 30 i annocen eller er hun ældre?

Skrevet
ungkarl93 skrev, for 3 timer siden:

Passer de 30 i annocen

Hun er 34 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.