Hop til indhold

Recommended Posts

Thai massage jyderup

billeder passer overhovedet ikke. 

massagen er super god , og justeret som man ønsker den. Der er to , gætter på de er 35+  søde og rare , ikke petit men heller ikke for store. 

hun tog sig god tid , ingen stress fik hele kroppen med , jeg fik jeg den bedste pik massage længe , pirrende og lækkert , jeg kom hårdt og meget , hvilket hun vist nød at gøre , hun fortsatte at kæle og massage efter , god tid og lækker behandling. 900,- for den tur.  Jeg kom også for massagen og den fik jeg. 

der kan tilkøbes ekstra , men kun om aftenen hvor der ikke kommer andre kunder. 

men et genbesøg værd , grundet massagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big dk skrev, for 10 minutter siden:

Thai massage jyderup

Jeg har bedt om flytning af din tråd, til Thai segmentet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big dk skrev, for 4 timer siden:

Thai massage jyderup

billeder passer overhovedet ikke. 

massagen er super god , og justeret som man ønsker den. Der er to , gætter på de er 35+  søde og rare , ikke petit men heller ikke for store. 

hun tog sig god tid , ingen stress fik hele kroppen med , jeg fik jeg den bedste pik massage længe , pirrende og lækkert , jeg kom hårdt og meget , hvilket hun vist nød at gøre , hun fortsatte at kæle og massage efter , god tid og lækker behandling. 900,- for den tur.  Jeg kom også for massagen og den fik jeg. 

der kan tilkøbes ekstra , men kun om aftenen hvor der ikke kommer andre kunder. 

men et genbesøg værd , grundet massagen.

Det er et billede af ejeren. Det 1. Er dog nogle år gammelt, men er helt klart hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr skrev, den 6.2.2025 at 20:15:

Det er et billede af ejeren. Det 1. Er dog nogle år gammelt, men er helt klart hende

Det ligner ihvertfald ejeren og dog lidt år gamle som du også skriver :) har kun besøgt pigen på billede 3 men kan varmt anbefales.

Har du haft besøgt ejeren om aften til "ekstra" og såfremt du har hvordan var oplevelsen ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prebsii skrev, for 9 timer siden:

Det ligner ihvertfald ejeren og dog lidt år gamle som du også skriver :) har kun besøgt pigen på billede 3 men kan varmt anbefales.

Har du haft besøgt ejeren om aften til "ekstra" og såfremt du har hvordan var oplevelsen ? 

Se pb

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr skrev, den 6.2.2025 at 20:15:

Jeg kan se det er skrevet lidt forkert, alle 3 billeder er af ejeren, 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay, ja billeder kan godt snyde lidt ind imellem men nu heller ikke så vigtigt, hvis stedet er godt med god massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tidligere anmeldere har ellers skrevet det kun var muligt at få ekstra tidligere på dagen, men du skriver om aftenen, virker til det måske er udvidet hvilket tidsrum der er mere på menuen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...