Hop til indhold
Massens

Judith Feldstrasse 18 flensburg

Recommended Posts

Jeg undrer mig lidt over, hvordan du ReinDamit kan fortælle allerede fredag d. 13., at Judith ville være i Flensborg i perioden 15.-21. juni. Er det med hendes samtykke, at du har givet den information? Hverken på Sexnord eller Fairgirls kan man finde information før lørdag/søndag om pigerne i Flensborg. Du må i hvert fald være en af dem herinde, der på en eller anden måde har en lidt mere personlig relation til hende.

 

Mht. børnehavesnakken her på eroguide kan det så tænkes, at Judith måske har venner herinde, der faktisk fortæller hende om klienternes måde at kommunikere om hende her? Det vil jo nok skræmme hende væk fra Flensborg, hvilket vil være ærgerligt for dem, der sætter stor pris på hendes ydelser.

Måske skal man bare holde sig til hendes ydelser i stedet for at kaste sig ind i overdrevne historier!

 

Lad os nu antage, at jeg havde været sammen med Judith – ok, det har jeg jo nok.. Lad os sige, at hun havde fortalt eller vist mig noget personligt, der ville være skadeligt for hende i et eller andet omfang, hvis det kom ud. Jeg ville bestemt være et ondt menneske, hvis jeg ikke kunne holde tæt. Jeg synes, at det er på kanten, at man skriver noget om hvor folk bor, men det kan selvfølgelig også bare være en del af en god løgnehistorie fra en skuffet klient. Jeg har lidt ondt af folk, der kan blive så fordrejede af en charmerende og karismatisk kvinde, der sælger sex, at de begynder at bilde sig selv alt muligt ind.

 

Jeg kan, som det nok skinner igennem, godt lide Judith med eller uden ture til hendes tre hjem i Madrid, Barcelona og Mallorca, hvor jeg har selvfølgelig har hilst på hendes 3 forskellige mænd, 3 børn, kattene, hundene og hendes dværgkaniner osv. osv. .  Jeg må indrømme, at jeg bliver ked af det, når jeg læser grimme påstande om hende. Hvis man bliver helt rundt på gulvet pga. hende, så er det ens eget problem. Folk må tage sig sammen og komme videre og så i øvrigt værdsætte en god ydelse.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så heldigvis allerede i går at Judith havde lavet en annonce herinde på eroguide. Så jeg var vaks ved havelågen og fik sendt en sms af sted til hende. Fik booket en tid hos hende i dag kl. 12. Da jeg ankom var hun dog endnu ikke mødt op men da jeg gik derfra så jeg en sød pige som heldigvis var hende - så jeg smuttede med hende ind. Uha hun er en super sød pige. Eksotisk og dejlig - super fræk - total lækker krop.

 

Jeg fik et dejligt bad sammen med Judith - der var ikke meget plads i brusekabinen, men så kunne man jo hygge lidt sammen. Som andre her i tråden har skrevet så ser Judith ligeså dejlig ud i virkeligheden som på billederne. Hun har en utrolig charmerende og forførende personlighed - meget udadvendt og nem at snakke med. Jeg er især vild med hendes vidunderlige smil og kønne brune øjne. :-P

 

Det sexuelle var super godt. Judith kysser utroligt dejligt og er top nærværende. Hun giver et dejligt blidt og behageligt blow-job. Hun er ganske enkelt en kanon pige til kæreste sex. Glæder mig allerede til at hun kommer igen i næste måned. :)

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gutter

Vedr SMS til tyskland, skriver i så blot nummeret som skrevet: +49 151 459 11 060 i sms'en og derefter besked? har prøvet en del gange at sms de tyske piger, men ingen svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gutter

Vedr SMS til tyskland, skriver i så blot nummeret som skrevet: +49 151 459 11 060 i sms'en og derefter besked? har prøvet en del gange at sms de tyske piger, men ingen svar.

Jep!

0049 eller +49.

Tyske numre begynder med et 0 foran, som du rigtig nok har udeladt i dit eksempel herover.

Når du er på et tysk net, kan du udelade landekoden, men så skal du huske at bruge den tyske version af nummeret, dvs. sætte 0 foran.

Noget helt andet er så om de rent faktisk svarer på SMS.......tror ikke der er mange der gør det, så "einfach anrufen mein Freund" :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er bare ik en ørn til hverken engelsk el tysk

Helt uden at dette skal lyde nedladende eller hovent - det er overhovedet ikke der jeg vil hen -, men hvilket sprog havde du tænkt du kunne kommunikere med dem på?

Hvilket sprog bruger du i dine SMS'er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os nu ikke afspore denne tråd om Judith, som i øvrigt ikke er polak - hun taler rigtig godt engelsk og selvfølgelig spansk - er tilbage igen om en måned. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt uden at dette skal lyde nedladende eller hovent - det er overhovedet ikke der jeg vil hen -, men hvilket sprog havde du tænkt du kunne kommunikere med dem på?

Hvilket sprog bruger du i dine SMS'er?

Nu kan jeg godt skrive på engelsk, når jeg har lidt tid til at formulere, dog en smule sværere for mig at tale, da jeg tit mangler ord/gloser i situationen Redigeret af exostar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...