Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Jeg synes det står lidt sløjdt til med anmeldelserne. Men jeg tog en for holdet i dag og selvfølgelig ville gerne hygge mig 

https://annoncelight.dk/showad/416353 lemon er åbenbart lige kommet hertil, og det er ikke odense som jeg prøvede at fortælle hende - nærmere munkebo og omegn

Jeg havde en dejlig 1 time med hende - hun har dejlige frække hænder og lille petit krop som bare kan ride derudaf. I vores seance stopper hun ikke, det er som om der er redbull på tøsen (kun positivt ment) 

Stedet er ok diskret, man kan parkere tæt på og man bliver guidet ind 

Del dette indlæg

Link til indlæg
oldmanhavingfun skrev, for 19 timer siden:

Hej 

Jeg synes det står lidt sløjdt til med anmeldelserne. Men jeg tog en for holdet i dag og selvfølgelig ville gerne hygge mig 

https://annoncelight.dk/showad/416353 lemon er åbenbart lige kommet hertil, og det er ikke odense som jeg prøvede at fortælle hende - nærmere munkebo og omegn

Jeg havde en dejlig 1 time med hende - hun har dejlige frække hænder og lille petit krop som bare kan ride derudaf. I vores seance stopper hun ikke, det er som om der er redbull på tøsen (kun positivt ment) 

Stedet er ok diskret, man kan parkere tæt på og man bliver guidet ind 

Ja hun er fantastisk. Hun har været i Odense af nogle gange - dog længe side. Så dejligt hun er tilbage.

Det lyder som det sted Patcha også er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
oldmanhavingfun skrev, for 6 minutter siden:

Enig, hun er fræk som bare fanden hehe 

Patcha eller Lemon?....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Lemon forleden dag, har aldrig oplevet noget lignende. Der ligger en spånplade imellem sengen og den tynde top madras. Men hun er nu meget sød, og er fræk nok, og gør hvad hun kan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 19 timer siden:

Jeg besøgte Lemon forleden dag, har aldrig oplevet noget lignende. Der ligger en spånplade imellem sengen og den tynde top madras. Men hun er nu meget sød, og er fræk nok, og gør hvad hun kan.

Nå så forstår jeg sgu bedre....Det virkede som om sengen stod på 4 støddæmpere fra en Citroen 2CV :-) .

Jeg tænker at sengen nok er for blød til cowgirl-position, for det er hun dælme god til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...