Den Slatne 108 Skrevet 5. Februar Hej med jer, Jeg skal om nogle uger en tur til Belek og søger derfor efter inspiration til lidt lokal hygge. Er der nogen der har erfaring med hamam, massage eller andet spændende? På forhånd tak for hjælpen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Slatne 108 Skrevet 23. Marts Så er jeg kommet hjem fra Belek og var rejst uden de store anbefalinger. Jeg besøgte spa afdelingen på det hotel, hvor jeg var indlogeret. Det var en dejlig oplevelse, som er delt op i flere faser. Jeg havde bestilt en times, hvor den første halve time foregik i et opvarmet baderum, hvor jeg lå på en opvarmet marmorbriks. Her blev jeg først overdynget med lunken vand, hvorefter jeg blev skrubbet med noget der mindede om sandpapir for at fjerne alle døde hudceller. Det var både på for og bagside. Så blev jeg sæbet ind ved at hun tog et net, hvor der blev dannet en masse skum, først på ryg og siden på mavesiden. Hvor sæben så blev masseret ind i kroppen. En helt fantastisk fornemmelse. Det skal siges, at jeg kun var iklædt et forstørret viskestykke, så det var svært at skjule begejstringen. Hun vidste uden tvivl også hvilke knapper der skulle trykkes på. Så da vi fik øjenkontakt og jeg gav et lille nik, så gav hun også kalorius en dejlig behandling. Så blev jeg gennemskyllet igen. Herefter stod på en halv times fin massage. Det eneste jeg fortryder er at jeg ikke besøgte spa afdelingen tidligere under opholdet, da jeg troede at det kun var mænd der arbejdede der. Jeg tror at der var 3-4 asiatiske kvinder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg