Hop til indhold

Min erfaring med Gp'er

Featured Replies

Skrevet

Har prøvet at lave en bruger herinde i noget tid nu, men blev ved med at sige, at jeg var blokkeret fra siden, selvom jeg fint kunne se andre posts og kommentere og sådan noget.

Fik endelig lov til det i dag og tænkte, at det var på tide, jeg postede nogle reviews fra mine oplevelser.

1.https://annoncelight.dk/showad/395686

Sofy:

Slet ikke som annonceret. Billederne viser en ung kvinde i 20'erne, men den person, du møder, er godt oppe i 40'erne med en meget fyldigere figur. Hendes påstand om "ingen stress" er også helt forkert. Betalte for en time, men efter knap et minut med oralt, pressede hun allerede på for sex. Da jeg protesterede, virkede hun irriteret, og knap 5 minutter inde i selve akten blev hun ved med at sige "cum baby cum", som er mega meget en turn-off for mig. Helt klart ikke det værd for mig.

2. https://annoncelight.dk/showad/416317

Minny:

Ikke så meget at sige om min virkelig søde thailandske pige, som er god til det, hun laver. Jeg valgte 1 time med body-to-body massage, og det var hun fandme god til. Sutter 10/10 og sex 10/10.

Hun har dog lidt af en mave, som måske kan være lidt af en turn-off for nogle, men det er ikke noget, der siger mig noget.

3. https://annoncelight.dk/showad/420073

Jasmine:

Fik besøgt hende over weekenden. Virkelig sød og imødekommende, dog snakker hun ikke dansk eller engelsk, så det var mere en god vibe med en pige, der virkelig vil det, hun laver. Billedet vil jeg mene passer nogenlunde overens. En ting, jeg dog synes var lidt træls, var, at hun skriver, at BJ er uden kondom, men det var så ikke helt rigtigt, da hun puttede kondom på, før hun suttede. Men det kunne også være, fordi jeg ikke spurgte efter det?

4. https://annoncelight.dk/showad/394475

Anny:

Nok den dårligste oplevelse, jeg har haft med en thailandsk pige. Hun er virkelig sød og elsker at snakke, som jeg var helt vild med. Men det var det eneste, der var godt ved oplevelsen. Hendes massage: 0/10. Jeg ved ikke, hvad det var, hun gjorde, men det var ikke massage. Hun fokuserede meget på min nakke på en meget hård måde, og jeg sagde gentagne gange, at det ikke var særlig behageligt, men det hjalp ikke meget.

BJ: 0/10. Jeg blev lidt i tvivl om, jeg måske var hendes første BJ efter den oplevelse, jeg havde. Hun brugte hendes tænder, og efter gentagne gange, hvor jeg sagde, at det ikke føltes rart, når hun gjorde det, hjalp det heller ikke.

Sex: 2/10. Den eneste position, hun ville have sex i, var missionary. Doggy var ude af spørgsmålet, da det gjorde ondt i hendes knæ, hvilket er helt fair, tænker jeg.

5. Amanda, en thailandsk pige, som var i Tønder for lidt tid siden. (Kan ikke lige finde hendes link.)

Det eneste negative ved hende var, at billedet godt nok var pænt opstillet. Jeg tænkte nok i forvejen, at jeg ikke skulle regne med, at det var sådan, hun så ud i virkeligheden, men jeg havde også lidt regnet med, at hun var omkring 25-30 år gammel. Men kvinden, du møder, er snarere omkring de 45+, men hun har dog holdt sig godt. Jeg bestilte en 30 minutters for bj og sex efter, men endte med kun at få bj, da lugten nede fra hendes nederdel ikke var særlig god, og jeg havde ikke helt lyst til at stikke lillemanden ind der.

6. Lemon. (Hendes profil er nede lige pt, efter at jeg skrev til hende, fandt jeg ud af, at hun er på ferie.)

Tror godt, mange herinde kender til Lemon, sød, petit thai, som er 10/10. Altid frisk og sexy, når man er ved hende. Kan ikke sige andet end, at jeg med glæde vil tage tilbage, når hun er tilbage i Danmark.

Skrevet

Da jeg selv kommer fra området kan jeg godt se afstandene, er det virkeligt så tyndt befolket af GP dernede ... der er nok ikke kunder nok :)

Skrevet

Tak for anmeldelserne, hvordan så Anny ud i forhold til billederne? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.