Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er blevet til nogle besøg hos Malou hos Episk massage i København.

Malou er en dejlig, smilende og imødekommende kvinde som det er vidunderligt at være i selskab med, nogle vil måske finde Malou lidt speciel, men for mig gør det bare hendes nærvær bedre.

Ved mit sidste besøg havde vi aftalt at vi skulle lege med sounds, tror det var Malous første gang? for mig var det en af mange, og sounds og følelsen af pikken masseres indvendigt er helt ubeskriveligt dejligt 

Efter en dejlig omgang massage af krop, pik og nosser kom sounds frem, i fællesskab valgte vi en størrelse som jeg viste jeg nemt kunne tage, så Malou ikke skulle arbejde for voldsomt for at få den ind.

Jeg har oplevet mange kvinder som har nydt at indføre sounds i en mands pik, men har aldrig før set en kvinde som så tydeligt nød det og var helt fascineret af at se sounden glide ind i min pik, noget også forstærkede min oplevelse.

Om jeg kommer igen hos Malou? Helt sikkert<3

Om vi skal lege med sounds igen? Absolut :-P

PS

Det er en general opfordring til Episk massage!

Hvor ville det forstærke mig oplevelse hvis massøren havde bar overkrop, så man mærkede den nøgne hud og ikke kedeligt stof når hun lænede sig ind over en mens hun giver massage. Og selvfølgelig er et par kvinde brysterne er altid smukke at se på

Skrevet

Kan kun være enig med spankingsub Malou er en meget imødekommende kvinde som spreder glæde ved sit nærvær 

• 6 months later...
Skrevet
SpankingSub skrev, den 3.2.2025 at 12:11:

Det er blevet til nogle besøg hos Malou hos Episk massage i København.

Malou er en dejlig, smilende og imødekommende kvinde som det er vidunderligt at være i selskab med, nogle vil måske finde Malou lidt speciel, men for mig gør det bare hendes nærvær bedre.

Ved mit sidste besøg havde vi aftalt at vi skulle lege med sounds, tror det var Malous første gang? for mig var det en af mange, og sounds og følelsen af pikken masseres indvendigt er helt ubeskriveligt dejligt 

Efter en dejlig omgang massage af krop, pik og nosser kom sounds frem, i fællesskab valgte vi en størrelse som jeg viste jeg nemt kunne tage, så Malou ikke skulle arbejde for voldsomt for at få den ind.

Jeg har oplevet mange kvinder som har nydt at indføre sounds i en mands pik, men har aldrig før set en kvinde som så tydeligt nød det og var helt fascineret af at se sounden glide ind i min pik, noget også forstærkede min oplevelse.

Om jeg kommer igen hos Malou? Helt sikkert<3

Om vi skal lege med sounds igen? Absolut :-P

PS

Det er en general opfordring til Episk massage!

Hvor ville det forstærke mig oplevelse hvis massøren havde bar overkrop, så man mærkede den nøgne hud og ikke kedeligt stof når hun lænede sig ind over en mens hun giver massage. Og selvfølgelig er et par kvinde brysterne er altid smukke at se på

Tak for god anmeldelse!

Kan du sige noget om Malou's udseende? Højde, bygning og barmstørrelse?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.