Hop til indhold

Recommended Posts

Best time together:( så står det sgu skidt til..

Jeg mener jeg tog en for holdet i dag og vil gerne spare andre for oplevelsen med Sonya.
For det første var stedet alt andet end diskret. Midt mellem caféerne ved Åen og dørlåsen virkede ikke så der stod man så til offentlig skue. Og da vi så kom op i lejligheden kumme jeg ikke genkende kvinden i annoncen, hun minder meget om hende men slet ikke så flot og hun var noget kvapset.  Jeg betalte alligvel da jeg tændte på hendes store kasser selvom de var skæve. Efter et par minutters blæs som i øvrigt var lidt under middel ville hun gerne videre i akten...hun lagde sig ned og jeg krøb på ( endda uden glidecreme ) men det havde sig årsag. Jeg kunne have klappet "hip hurra det er min fødselsdag" i den mis uden at hun ville opdage det... det var som at knalde en spand vand. Efter rundt regnet 3 min sagde hun de frygtelige ord come baby come som blev gentaget flere gange. Jeg gassede op og fik mig gjort færdig og var faktisk ret imponeret over at jeg kunne komme trods min irritation over bemærkningen og den slappe fisse. Efter jeg kom faret hun straks over til sin telefon for at skrive med de nye stakkels kunder og vi udvekslede ikke et ord derfra. Jeg købte heldigvis kun 15 min som jeg plejer, og var nede på gaden indenfor de 15 min. Det er sjældent jeg møder nogle piger som skynder på mig, for jeg overholder altid tiden...men det gør Sonya og det er et vanvittigt turn-off.

https://annoncelight.dk/showad/420928

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...