Roskilde20 38 Skrevet 2. Februar Så var det min tur til at besøge Mali i Ballerup. Stedet er et kendt sted i industrikvarteret, hvor det er ikke et helt diskret. Men det var søndag, og ikke så meget trafik. Jeg havde bestilt 30 min. Bliver lukket ind af mutter tror jeg, og senere kom Mali ind. Mali er en super sød og lækker pige på omkring 25-30ish. Det kunne godt ligne hende på billederne. Hendes massage var virkelig god, og løste op i en masse spændinger jeg havde. Det varede nærmest 25 minutter, og så var det ellers det dejlige bagefter med øko blow og sex. Jeg kom desværre ret hurtigt, og kunne se på klokken at det var over 30 min. Men pludselig sagde Mali, at hun lige ville massere mig på skuldrene i et par minutter, da hun kunne fornemme en del spændinger. Og her tænkte jeg What? Sikke en overskud. Alt i alt en positiv oplevelse. Og jeg kommer helt sikker igen. Pas på hende! 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4932 Skrevet 2. Februar Tak for anmeldelsen, @Roskilde20. Det pågældende sted i Ballerup har på det seneste fået ganske mange fine anmeldelser, fordelt på flere piger. Roskilde20 skrev, for 8 timer siden: Men pludselig sagde Mali, at hun lige ville massere mig på skuldrene i et par minutter, da hun kunne fornemme en del spændinger. Og her tænkte jeg What? Sikke en overskud. Virkelig god kundeservice, og det koster jo kun et par minutter. Mali er åbenbart med til at holde det høje niveau på stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 5. April Jeg havde i dag fornøjelsen af en time sammen med Mali i Ballerup. Vi begyndte med, at jeg nussede hende, mens hun lå på maven, og bagefter mens hun lå på ryggen. Hold da op en dejlig krop Mali har, helt uden tatoveringer. Naturlige bryster, skøn numse, dejlige lår, en slikkevenlig mis, og en sød kyssemund. Da jeg havde stillet min hudsult, og slikkelyst, tog Mali over, med kys, slik, sut, pussy slide og 69'er. Trods hendes kærlige behandling, ville lillemanden ikke blive rigtig stiv, så vi sluttede i en dejlig 69'er. Den sidste halve time blev brugt på massage, først af bagsiden og siden af forsiden fra top til tå. Hun brugte fingre, hænder og arme/albue til massagen. Til sidst skulle jeg sætte mig op, og så fik skuldrene en omgang. Så lidt kram og kys som afslutning. Mali er noget af det sødeste personlighed, jeg længe har oplevet. Det ville have været skønt, at putte hende i lommen, og tage hende med hjem. Første billede giver et godt indtryk af Malis dejlige krop. Mali Mali Ballerup 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Certex 4 Skrevet 7. April Benjamin skrev, den 5.4.2025 at 16:24: Vi begyndte med, at jeg nussede hende, mens hun lå på maven, og bagefter mens hun lå på ryggen. Hold da op en dejlig krop Mali har, helt uden tatoveringer. Naturlige bryster, skøn numse, dejlige lår, en slikkevenlig mis, og en sød kyssemund. Da jeg havde stillet min hudsult, og slikkelyst, tog Mali over, med kys, slik, sut, pussy slide og 69'er. Hvordan fungerer det med at du nusser hende og slikker? Er det bare noget man spørger om? Jeg har ikke haft en Thai oplevelse endnu, men det skal jeg til snart. Jeg kunne nemlig også tænke mig at få stillet min hudsult og slikkelyst, hvilket er derfor jeg spørger. Nok bedst at slutte af med massage for mig, da jeg ikke er sikker på hvor længe jeg kan holde. Så det forløb du beskriver her lyder som en god oplevelse for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 7. April (edited) Certex skrev, for 5 timer siden: Hvordan fungerer det med at du nusser hende og slikker? Er det bare noget man spørger om? Jeg har ikke haft en Thai oplevelse endnu, men det skal jeg til snart. Jeg kunne nemlig også tænke mig at få stillet min hudsult og slikkelyst, hvilket er derfor jeg spørger. Nok bedst at slutte af med massage for mig, da jeg ikke er sikker på hvor længe jeg kan holde. Så det forløb du beskriver her lyder som en god oplevelse for mig. Velkommen i klubben. Jeg kan heller ikke holde så længe, så derfor beder jeg altid om sex først og massage sidst. Ingen har endnu sagt nej. Som en begyndelse beder jeg altid pigen om, at lægge sig på maven, så jeg kan nusse. Alle piger kan lide at blive forkælet, og få at vide, hvor dejlige de er. Redigeret 7. April af Benjamin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg