Guest Star Man Skrevet 3. Februar Vildt lækker røv på de billeder hun har fået lagt på sin side! Mums… Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 4. Februar VildMedThai skrev, den 2.2.2025 at 23:24: Er ked af på mit køns vegne at du skal svarer tilbage på hvad nogle skriver. Der er ingen personer der skal forsvarer sig om hvem man er. Hvordan man ser ud eller hvor man kommer fra, vi er alle fra planeten Jorden og derfor burde vi respektere alle. Mook du er så smuk og har så godt et hjerte, ville ønske at alle kunne se det, så er det ligegyldigt hvor man kommer fra Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2350 Skrevet 4. Februar (edited) Hold da op ... Glimrende idé ... Det er et koncept lige efter mit gemyt - og en fantastisk beskrivelse ... Jeg kan netop vældig godt li' de mere 'bløde' tilgange ... Bare ærgerligt at det ikke kan praktiseres i de lokaler og klinikker der almindeligvis benyttes ... Der er for lidt plads ... Jeg elsker tanken om at kramme/kysse, og kæle tøjet af pigen ... Men desværre er det heller ikke nemt at få pigerne til at tage et outfit med som det @Mook brugte ... Måske både fordi det er svært at forklare pigen, men osse fordi det er et pokkers bøvl at slæbe med rundt ... Vildt godt indlæg @Needy og tak for det ... ( .. undrede mig godt nok fra dialogen i musiktråden over hvad I havde gang i @Mook og @Needy .... Men her var så svaret ... ) Redigeret 4. Februar af sneræven 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1932 Skrevet 5. Februar sneræven skrev, for 19 timer siden: ( .. undrede mig godt nok fra dialogen i musiktråden over hvad I havde gang i @Mook og @Needy .... Men her var så svaret ... ) Ja det er jo ikke alt du skal vide, kære Sneræv Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 5. Februar sneræven skrev, for 23 timer siden: Men desværre er det heller ikke nemt at få pigerne til at tage et outfit med som det @Mook brugte ... Måske både fordi det er svært at forklare pigen, men osse fordi det er et pokkers bøvl at slæbe med rundt .. Det kan jeg godt forstå dig Men når du fortæller pigen om “ Dress to impress” alt kan være muligt. Jeg har faktisk prøvet og dress mig som kunderens anbefalinger, som de havde overtalt mig til højhælede støvler, læderkjoler og festkjoler. Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2074 Skrevet 8. Februar Dette er en anmeldelse, ikke et chat room. Hvis du har faktuelt at bidrage med, så skriv ellers lad være. Star Man skrev, den 3.2.2025 at 22:58: Vildt lækker røv på de billeder hun har fået lagt på sin side! Mums… 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
KajOskar 5 Skrevet 10. Februar Ny bruger her Jeg ville også gerne besøge hende, men efter at vi havde aftalt tid, så stoppede hun med at svare sms, så fik ikke nogen adresse. Surt for mig og godt for jer der er inde i varmen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 11. Februar KajOskar skrev, for 12 timer siden: Ny bruger her Jeg ville også gerne besøge hende, men efter at vi havde aftalt tid, så stoppede hun med at svare sms, så fik ikke nogen adresse. Surt for mig og godt for jer der er inde i varmen Ja, lukkede spørgsmål er spørgsmål Når kommunikationer lukker ikke fordi jeg kommunikerer mindre, men det er fordi når det der sker således : 1. Insatser og tiltag retten imod reglerne (…) 2. En SS og en had besked/ irrelevante beskeder. Det er en uacceptabelt af min side, når der står stærk og tydelig en beskrivelse i annonce betragtes som ingenting for jer. Hvis du/I mener at vores samtale ikke har noget med ovennævnte at gøre, skal I sende mig en PB herinde samt en screenshot of aftaler. PS. En god omgangstone har en betydning for både jer og os, som GP’er Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4932 Skrevet 11. Februar Mook skrev, for 11 timer siden: Det er en uacceptabelt af min side, når der står stærk og tydelig en beskrivelse i annonce betragtes som ingenting for jer. Forståeligt. Mook skrev, for 11 timer siden: Hvis du/I mener at vores samtale ikke har noget med ovennævnte at gøre, skal I sende mig en PB herinde samt en screenshot of aftaler. +1 til dig for et godt svar. Det er god stil, at du er åben for, at @KajOskar og andre kan sende screenshots til dig her via EG. Del dette indlæg Link til indlæg
KajOskar 5 Skrevet 12. Februar Jeg skrev PB til Mook og det viste sig at der var en simpel forklaring, så ikke noget problem. Jeg syntes at det er meget professionelt at hun fikser det via denne gruppe. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2074 Skrevet 13. Februar Se min kommentar lørdag, @Den_glade_amatør. Tag det i PB. Den_glade_amatør skrev, den 11.2.2025 at 20:15: +1 til dig for et godt svar. Det er god stil, at du er åben for, at @KajOskar og andre kan sende screenshots til dig her via EG. Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2074 Skrevet 13. Februar Af ukendte årsager ender tråde om Mook altid med at være en chat-tråd. Igen bliver en tråd låst. 1 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg