Hop til indhold

Recommended Posts

Mook er en kvinde med stærke holdninger. Jeg har læst flere anmeldelser af hende og hendes tråde og svar på EG giver indtryk af en spændende personlighed.

Vi har flere gange pjattet i musiktråden og da snakken faldt på kinddans synes jeg det var på tide at tage kontakt. Vi fik en aftale i stand med 2 timer, hvor temaet var kinddans.

Turen gik nu til Frederiksberg på en grå og kold eftermiddag. Som sædvanlig blev der sat gang i tankemylderet - hvordan ville kemien være, hvordan ser hun ud, hvor høj er hun - hvis hun er høj kan man så overhovedet kinddanse med hende?

Da jeg ankom til adressen blev jeg via sms ført hen til hendes lejlighed.

Da jeg stod i mellemgangen og kiggede rundt - så jeg en dør stå på vid gab og jeg kunne se ind i hendes fuldt oplyste entre. Hvor var hun henne? Jeg skulle til at banke forsigtigt på døren inden jeg ville gå ind - pludselig sprang hun frem bag døren hvor hun havde gemt sig, pegede på mig og råbte - BANG!

BANG! sagde jeg lettere forskrækket - vi grinede højt begge to. Lige der blev jeg klar over at det ville blive en helt særlig aften. Hun er virkelig en smuk kvinde og meget lattermild. Højden var helt perfekt til mig - så ingen problemer der.

Jeg blev vist ind i et hyggeligt soveværelse med god plads. Vi krammede hinanden. Hun så dejlig ud iført en let og luftig sommerkjole. Lyset blev dæmpet og hun tændte nogle stearinlys.

Vi skal lige finde musikken sagde hun og søgte efter musik på telefonen - det er svært at finde noget “Kind Dance” sagde hun på engelsk. 

“Kind dance”? Det skal være kinddans cheek-to-cheek! Vi brød begge sammen af grin.

Nu havde jeg forberedt mig hjemmefra - så jeg havde selvfølgelig lavet en playliste og taget min egen lille bærbare højtaler med.

Med musikken og misforståelsen på plads - begyndte vi at danse kinddans. Vi kiggede hinanden dybt i øjnene og kyssede og krammede og fandt hurtigt rytmen. Det var vidunderligt - det er godt nok mange år siden jeg har danset SÅ tæt med en dejlig kvinde.

Vi dansede længe - hvor fingrene og hænderne gik på opdagelse på hinandens kroppe. Det viste sig at hun kendte flere af numrene der blev spillet.

Hendes sommerkjole røg af og afslørede et flot sort lingeri indenunder. Min skjorte røg også af. Vi dansede videre halvnøgne og jeg nød varmen og duften fra hendes krop.

Nu var jeg blevet godt og grundig liderlig - og skubbede hende forsigtigt ned på sengen. Det sidste tøj røg af og vi lagde os tæt omslynget og kyssede og kælede med hinanden i lang tid.

Musikken spillede stadig i baggrunden og sammen med stearinlysene skabte det en helt særlig stemning i rummet.

Hun tog massageolien frem og smurte min overkrop ind. Hun gned sig op og ned ad mig med særlig fokus på pikken mellem hendes dejlige bryster. Hun satte sig op og pikken blev roligt og grundigt masseret med en vidunderlig pussyslide mens hun så frækt på mig.

Hun gled ned og begyndte på et blowjob - jøsses det var godt!!

Den velkendte kilden i mellemkødet satte ind - hun fortsatte med at køre munden op og ned af skaftet med flittig brug af tungen. En sitren begyndte fra tæerne og fortsatte op ad benene og der var fuld knald på den velkendte lystfølelse.

Jeg holdt blidt om hendes nakke og hviskede fortsæt-fortsæt!

Et sekund i klimax og inden jeg nåede at sige noget - sagde hun URMPH - kiggede op og pegede på kinderne der var spilet helt ud og med sperm løbende ned af mundvigene.

Hun rejste sig og skyndte sig ud på toilettet. Jeg synes ikke selv jeg var kommet - men det må jeg jo så havde gjort. Hun kom tilbage og grinede over hele hovedet - der var meget sagde hun.

Det må have været den længste udløsning jeg nogensinde har oplevet - hold nu op det var godt!
Jeg skal lige indskyde at jeg aldrig har prøvet OWO før - så det var helt nyt for mig.

Vi lå og kælede lidt og småsnakkede inden det var tid til at tage afsted. 

Vi grinede af at hun troede at min avatar på EG er en kylling, da thailandske kyllinger godt kan se lidt forpjuskede ud - Men min avatar er altså Scrat fra tegnefilmen Ice Age!

Da jeg tog tøj på insisterede hun på at knappe skjorten og vimsede nøgen omkring mig - Øøj jeg kunne godt have fortsat hele aftenen.

Inden jeg gik ud af døren fik jeg et kys og et kram og en flaske vand til hjemturen.

Vi blev enige om at ses igen - snart.

På vej op til Vesterport station kunne jeg slet ikke mærke fortovet - jeg tror jeg svævede hele vejen.

Tak for dansen @Mook - det blev fuldstændigt som jeg havde håbet på! <3

Redigeret af Needy
  • Synes godt om 19
  • Tak 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejligt at Mook stadigvæk er på toppen.

Jeg har besøgt hende 5 gange, hvor den ene af gangene foregik i en sexklub. En oplevelse som jeg ikke vil være foruden. Damn den dame er dejlig.  

8000

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

lyder som en dejlig kvinde vil virkelig gerne se hende men hun tilbyder ikke sex desværre :(

hvor høj var hun så ?

Redigeret af AgentLeman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Din heldige kartoffel.

håber jeg kan besøge @Mook til efteråret hvor jeg skal til djævleøen et par gange, så håber jeg at få lokket hende en tur med i tivoli.

rigtig god anmeldelse, pænt og respektfuldt skrevet.

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 42 minutter siden:

hvor høj var hun så ?

Lavere end mig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, 1 time siden:

Lavere end mig :P

har du et cirka bud på hendes højde ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 8 minutter siden:

har du et cirka bud på hendes højde ?

Send en PB.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Analldk skrev, for 6 minutter siden:

Burde denne ikke være i thai forum?

Ikke i min verden. 

Den oplevelse hun tilbyder og det hun kan - ligger så langt væk fra de traditionelle Thai ydelser man næsten kan komme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, for 4 minutter siden:

Ikke i min verden. 

Den oplevelse hun tilbyder og det hun kan - ligger så langt væk fra de traditionelle Thai ydelser man næsten kan komme.

Men hun er stadig thai og så hører det hjemme der, iflg beskrivelsen “anmeldelser af thaipiger”. 

• Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Analldk skrev, Lige nu:

Men hun er stadig thai og så hører det hjemme der, iflg beskrivelsen “anmeldelser af thaipiger”. 

Læs hvad jeg skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, for 6 minutter siden:

Læs hvad jeg skriver.

Og læs hvad jeg skriver. Hun er thai af nationalitet = thai pige. 

• Synes godt om 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Analldk skrev, 1 time siden:

Og læs hvad jeg skriver. Hun er thai af nationalitet = thai pige. 

Jamen så er vi jo enige om at være meget uenige!

Jeg har lagt min anmeldelse af Mook i dette board, fordi jeg mener det er her den hører hjemme.

Jeg gætter på at du ikke kender Mook - for hvis du gjorde - ville du være enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, for 9 minutter siden:

Jamen så er vi jo enige om at være meget uenige!

Jeg har lagt min anmeldelse af Mook i dette board, fordi jeg mener det er her den hører hjemme.

Jeg gætter på at du ikke kender Mook - for hvis du gjorde - ville du være enig.

Jeg kender hende rigtig rigtig godt og har været hos hende mange gange og hver gang har hun været thai. 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Analldk skrev, for 15 minutter siden:

Jeg kender hende rigtig rigtig godt og har været hos hende mange gange og hver gang har hun været thai. 

Jeg er ikke thai. 
Mine forældre er fra Kina, men de har boet i Thailand. 
En god ide, skal du skrive en report til @Stapler hvis du gerne vil have tråden flyttes. 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er ikke thai. 
En god ide, skal du skrive en report til @Stapler hvis du gerne vil have tråden flyttes. 

Det er gjort for længst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, for 9 timer siden:

Mook er en kvinde med stærke holdninger. Jeg har læst flere anmeldelser af hende og hendes tråde og svar på EG giver indtryk af en spændende personlighed.

Vi har flere gange pjattet i musiktråden og da snakken faldt på kinddans synes jeg det var på tide at tage kontakt. Vi fik en aftale i stand med 2 timer, hvor temaet var kinddans.

Turen gik nu til Frederiksberg på en grå og kold eftermiddag. Som sædvanlig blev der sat gang i tankemylderet - hvordan ville kemien være, hvordan ser hun ud, hvor høj er hun - hvis hun er høj kan man så overhovedet kinddanse med hende?

Da jeg ankom til adressen blev jeg via sms ført hen til hendes lejlighed.

Da jeg stod i mellemgangen og kiggede rundt - så jeg en dør stå på vid gab og jeg kunne se ind i hendes fuldt oplyste entre. Hvor var hun henne? Jeg skulle til at banke forsigtigt på døren inden jeg ville gå ind - pludselig sprang hun frem bag døren hvor hun havde gemt sig, pegede på mig og råbte - BANG!

BANG! sagde jeg lettere forskrækket - vi grinede højt begge to. Lige der blev jeg klar over at det ville blive en helt særlig aften. Hun er virkelig en smuk kvinde og meget lattermild. Højden var helt perfekt til mig - så ingen problemer der.

Jeg blev vist ind i et hyggeligt soveværelse med god plads. Vi krammede hinanden. Hun så dejlig ud iført en let og luftig sommerkjole. Lyset blev dæmpet og hun tændte nogle stearinlys.

Vi skal lige finde musikken sagde hun og søgte efter musik på telefonen - det er svært at finde noget “Kind Dance” sagde hun på engelsk. 

“Kind dance”? Det skal være kinddans cheek-to-cheek! Vi brød begge sammen af grin.

Nu havde jeg forberedt mig hjemmefra - så jeg havde selvfølgelig lavet en playliste og taget min egen lille bærbare højtaler med.

Med musikken og misforståelsen på plads - begyndte vi at danse kinddans. Vi kiggede hinanden dybt i øjnene og kyssede og krammede og fandt hurtigt rytmen. Det var vidunderligt - det er godt nok mange år siden jeg har danset SÅ tæt med en dejlig kvinde.

Vi dansede længe - hvor fingrene og hænderne gik på opdagelse på hinandens kroppe. Det viste sig at hun kendte flere af numrene der blev spillet.

Hendes sommerkjole røg af og afslørede et flot sort lingeri indenunder. Min skjorte røg også af. Vi dansede videre halvnøgne og jeg nød varmen og duften fra hendes krop.

Nu var jeg blevet godt og grundig liderlig - og skubbede hende forsigtigt ned på sengen. Det sidste tøj røg af og vi lagde os tæt omslynget og kyssede og kælede med hinanden i lang tid.

Musikken spillede stadig i baggrunden og sammen med stearinlysene skabte det en helt særlig stemning i rummet.

Hun tog massageolien frem og smurte min overkrop ind. Hun gned sig op og ned ad mig med særlig fokus på pikken mellem hendes dejlige bryster. Hun satte sig op og pikken blev roligt og grundigt masseret med en vidunderlig pussyslide mens hun så frækt på mig.

Hun gled ned og begyndte på et blowjob - jøsses det var godt!!

Den velkendte kilden i mellemkødet satte ind - hun fortsatte med at køre munden op og ned af skaftet med flittig brug af tungen. En sitren begyndte fra tæerne og fortsatte op ad benene og der var fuld knald på den velkendte lystfølelse.

Jeg holdt blidt om hendes nakke og hviskede fortsæt-fortsæt!

Et sekund i klimax og inden jeg nåede at sige noget - sagde hun URMPH - kiggede op og pegede på kinderne der var spilet helt ud og med sperm løbende ned af mundvigene.

Hun rejste sig og skyndte sig ud på toilettet. Jeg synes ikke selv jeg var kommet - men det må jeg jo så havde gjort. Hun kom tilbage og grinede over hele hovedet - der var meget sagde hun.

Det må have været den længste udløsning jeg nogensinde har oplevet - hold nu op det var godt!
Jeg skal lige indskyde at jeg aldrig har prøvet OWO før - så det var helt nyt for mig.

Vi lå og kælede lidt og småsnakkede inden det var tid til at tage afsted. 

Vi grinede af at hun troede at min avatar på EG er en kylling, da thailandske kyllinger godt kan se lidt forpjuskede ud - Men min avatar er altså Scrat fra tegnefilmen Ice Age!

Da jeg tog tøj på insisterede hun på at knappe skjorten og vimsede nøgen omkring mig - Øøj jeg kunne godt have fortsat hele aftenen.

Inden jeg gik ud af døren fik jeg et kys og et kram og en flaske vand til hjemturen.

Vi blev enige om at ses igen - snart.

På vej op til Vesterport station kunne jeg slet ikke mærke fortovet - jeg tror jeg svævede hele vejen.

Tak for dansen @Mook - det blev fuldstændigt som jeg havde håbet på! <3

Tak for en dejlig anmeldelse af oplevelse med Mook <3 Mook er bare helt fantastisk en kvinde der virkelig er en dejlig oplevelse. Det Mook tilbyder er virkeligt smukt og jeg nyder af hjertet når vi ses. 
Tak for den du er Mook, du er en fantastiks smuk og eventyrlig kvinde, elsker vores oplevelser sammen :wub:<3

• Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 24 minutter siden:

Jeg er ikke thai. 

Er ked af på mit køns vegne at du skal svarer tilbage på hvad nogle skriver. Der er ingen personer der skal forsvarer sig om hvem man er. Hvordan man ser ud eller hvor man kommer fra, vi er alle fra planeten Jorden og derfor burde vi respektere alle. 
Mook du er så smuk og har så godt et hjerte, ville ønske at alle kunne se det, så er det ligegyldigt hvor man kommer fra <3

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Analldk skrev, for 19 timer siden:

Burde denne ikke være i thai forum?

Når hun nu tilbyder HJ, CIM, CIF mm, hvorfor skulle hun være i Thai forum? Jeg har det fint med at hun er her

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
migselvXXX skrev, for 10 minutter siden:

Når hun nu tilbyder HJ, CIM, CIF mm, hvorfor skulle hun være i Thai forum? Jeg har det fint med at hun er her

Som mange på thai klinikker også tilbyder. 

• Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har kun Mødt MOOK to gange , men stemmer i , Hun er da et skønt menneske og giver sine gæster nogle specielle oplevelser. 

@Needy , hvor lyder det dog bare som et helt igennem skønt besøg  og dejligt i fik danset også :)

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, den 2.2.2025 at 13:57:

sagde hun URMPH - kiggede op og pegede på kinderne der var spilet helt ud og med sperm løbende ned af mundvigene.

Hun rejste sig og skyndte sig ud på toilettet.

Det har jeg også oplevet med hende, de 2 gange jeg har mødt hende. Og hun tog det med et smil.

Jo @Mook er et dejligt bekendtskab og en kvinde jeg snart må besøge igen, så hun kan løbe på toilettet for 3 gang:rolleyes:

Tak @Needy for anmeldelse af et anderledes og interessant møde med denne skønne kvinde. Tror dog jeg holder mig til mine normale ønsker, som jeg også tror Mook  for mere ud af:P

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er fint så mange der mener jeg tager fejl, men jeg er åbenbart ikke alene, søger man på Mook og løber igennem anmeldelser, så ligger de i Thai forum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da k... noget flueknepperri!!!

Egentlig orker ikke jeg ikke at blande mig i denne type diskussion, men at så fin en anmeldelse skal ødelægges magen til pjat er synd

I øvrigt hedder forummet 

Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og København

Det udelukker vel ikke anmeldelser af thai kvinder?

I øvrigt skriver Mook at hendes forældre er fra Kina og hun ikke er thai 

Så Analldk stik piben ind og lad os komme videre med noget interessant og væsentligt 

• Synes godt om 1
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...