Hop til indhold
Guest SøgerBrutalDomina

Brutal Domina

Recommended Posts

Guest SøgerBrutalDomina

Hej.

Jeg søger en brutal domina der med glæde ballbuster så hårdt at nosserne knuses og skal bort opereres, findes sådan en domina i Danmark?

Redigeret af SøgerBrutalDomina

Del dette indlæg

Link til indlæg
SøgerBrutalDomina skrev, den 1.2.2025 at 16:55:

Hej.

Jeg søger en brutal domina der med glæde ballbuster så hårdt at nosserne knuses og skal bort opereres, findes sådan en domina i Danmark?

En såkaldt “Skvadder-nosse”…..hrmmm :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære trådstarter @SøgerBrutalDomina

Din fantasi er meget reel, og jeg kan godt forstå du har den. 
Det du skal huske på, når du efterspørger en sådan oplevelse er, at det er en engangsting. Når først det er ført ud i livet, så er det jo dét, og du kan aldrig "lege" at det sker igen, fordi der ikke er noget at lege med. 

Jeg tror ikke der er nogen dominaer, som vil lege på den måde. Det håber jeg ikke. Jeg og min partner er dominaer, og vi får en del forespørgsler på ting der minder om din. Men det er så vigtigt at tale om det i stedet for bare at springe ud i det, for det er så voldsom en oplevelse, ikke bare for dig, men også for skadevolder - den domina, som tror hun kan klare mosten, men måske viser sig ikke at kunne håndtere at hun reelt har lemlæstet et andet menneske. Så er det jo ikke længere noget vi leger, men noget man skal leve med resten af livet. Det ved jeg godt du også skal - leve uden dine knuste klunker resten af livet, men det har du valgt. Dominaen ved ikke hvordan hun har det før bagefter - og vil ikke kunne tage det tilbage. 

Hvis du gerne vil af med dine testikler, så er der helt reelle operationer, der kan korrigere for dit behov. 
Det er vigtigt at du overvejer hvilket behov du gerne vil stille med den handling du efterspørger hos en brutal domina. 

Jeg håber noget af det jeg har skrevet, vækker resonans hos dig - eller måske andre, der kan have haft samme tanke.

Kh Sara 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...