Hop til indhold

Forelske i GP'er.

Featured Replies

Skrevet

Hej Eroguide.dk.

Jeg er gået hen og blevet forelsket i GP'er.

Jeg skriv det til hende for ca. 14 dage siden, og fik et svar jeg synes giver mening, men også det rigtige at gøre.

Men jeg bliver ved med at kigge på hendes profil, og tænke på at jeg skal prøve at kontakte hende, selvom det er nok det dummeste jeg kan gøre.

Lige nu vil jeg hører, om  i har nogle ideer til den her  forelskede idiot, hvordan jeg best kommer vidre lige så meget for "venskabet".

Så nu vil jeg hører om der nogen der har oplevet det samme, og har en god ide til at komme vidre? Håber på svar.

Når ja så har jeg ikke brug for at i kalder mig en idiot. Det ved jeg allerede selv.

Skrevet

Tag ud og rejs i lang tid. 

det virkede for mig. Ikke fordi det var en GP jeg var ulykkeligt forelsket i, men en ulykkelig forelskelse er en ulykkelig forelskelse og tiden læger alle sår. 

Skrevet

Kan kun give happy69 ret LØB ! . det ender med og blive meget dyrt for dig I længden og du bliver ikke andet en såret og det æder dig op inden i , Og det kommer fra en idiot der faldet i samme hul 2 gange (mig)

Skrevet

Der har været en del tråde om det emne i tidens løb her på siden. Her er et par af de seneste, måske du kan finde råd til din situation ved at læse dem igennem?

https://www.eroguide.dk/forum/topic/194125-n%C3%A5r-man-blir-forelsket-i-en-gp/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/174239-at-datev%C3%A6re-k%C3%A6reste-med-en-gp/

Hvad svarede hun dig da du skrev for 14 dage siden? Hvis følelserne ikke er gengældte er det bedste nok at kappe båndene helt og aldeles.

Skrevet

Det er pisse svært. 

De er jo almindelige kvinder, men også kvinder der ofte har en anden tilknytning til sex og ofte højt likviditetsbrug. At ramme tid og sted, den er svær. Tillld er nøglen. Mistanke og negativitet ødelægger alt.

Men ofte holder hun også af dig, ellers ville hun lukke dig af, når du nævner at du har følelser. men du er underdog, hun har prøvet det før, nogle spekuler i det. Sig farvel til dine penge, uanset om hun holder af dig eller du er med på en rutsjebane af manipulation. 

Jeg har været hvor du er, jeg var ramt hårdt, hårdere end med almindelige kvinder i mit liv og der har været en del. Der var også noget, biologisk som passede. Men holder stadig af hende, har ses med hende uden sex efterfølgende, nogle gange, ja endda på udflugt med hende og min kæreste samtidig. Vil hende det bedste, ønsker hende det bedste! Ked af hvor hun er i livet og forsøgte at hjælpe. Håber hun får et godt liv, håber hun ikke rammes af hvad hun laver. Men det er jo ikke min plads at ændre det og der skal to til tango. Men vil intet have med hende at gøre mere. For jeg ved hvad hun har gjort og hvad og hvordan - jeg kan ikke døje løgnere. Jeg kunne mærke løgnene og mærke der var noget helt off. Men forelskelsen blindede mig. Men vil altid holde af hende og det gør ondt, men det er fint. Hvis du vil ned af den vej, så nyd det mens det vare, for det gør ondt, når hun ikke vil mere eller du bliver træt af de evige konflikter og løgne. 

Så når de skriver run, run run! Så er jeg enige. Men jeg forstår dig, for uanset om hun er GP eller almindelig dame, så er de bare nogle dejlige væsner og er hun tilmed sød, uh lord, waow. Når der er kemi og tiltrækning, så er det bare svært at gå videre uden at kæmpe for det. 

Fisse er dejlig, men så er det hellere ikke vildere. Men er der følelser med. Waow .. 

Jeg har været med nogle få efterfølgende, og flere af dem, kan åbenbart mærke min afgrænsning, for de presser mere på for noget fast, men er ikke interesseret, skal slet ikke ind i sådan noget igen, det var vanvittigt. Jeg er på, nyd GPeren, hav det sjovt, men stop når følelserne kommer. 

Jeg misunder dig ikke. 

Redigeret af TheLegend

Skrevet

Run Forrest, run. 

medmindre du selvfølgelig vil være hendes malkeko ;-) 

man bliver altså nødt til at forstå det her spil, for det er et spil. Bare husk på, at hun har haft en anden mand op i dig før du besøgte hende og en tredje efter du er gået. Det burde være rigeligt, til at kunne distancere sig følelsesmæssigt. 
Ingen er specielle, husk det. 

Skrevet
mr.Doffen skrev, for 10 timer siden:

en god ide til at komme vidre?

Find en ny ;-)

Eller flere - jeg forsøger ihvertfald at have flere i kø.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Du skriver at du har fået et svar, accepter og respekter det svar.

Det gælder i ALLE livets situationer, ikke kun en forelskelse.

Hvis hun er interesseret i et venskab så skal hun nok sige til og du skal ikke presse på.

Skrevet
Ridolfo skrev, for 15 timer siden:

Here we go again... 

Mere konkret - mindre nedladende, tak.

Skrevet
mr.Doffen skrev, for 23 timer siden:

Jeg er gået hen og blevet forelsket i GP'er.

Læg mærke til hvordan hun reagerer når i er sammen. Ønsker hun at opsælge den tid i har sammen, du skal også lige betale for dit og dat, så løb langt væk. Er hun rimelig og kun ønsker betaling for (seksuel) samvær så kan det måske blive til mere.

Nu ved jeg ikke hvor meget du har sagt, men nogle skifter karakter hvis du siger at du er vilde med dem. Sig at du blot godt kan lide hendes selskab og derfor kommer igen (pun NOT intended) ;-)

Du skal så være klar på at hun formentlig ikke stopper med det hun laver blot fordi hun også godt kan li' dig, det kan godt blive det sværeste at overkomme og forstå. Er du jaloux så er det et no-go - løb langt væk!

Idiot...hmmm det er du først hvis du lader dig udnytte så pas på: ligesom alle andre menesker findes der gode og dårlige mennesker her.

Håber du finder lidt hjælp i mit skriv, vil blot sige at det er muligt, men svært - Good Luck!

Redigeret af ReinDamit

Skrevet
TheLegend skrev, den 31.1.2025 at 01:12:

Det er pisse svært. 

De er jo almindelige kvinder, men også kvinder der ofte har en anden tilknytning til sex og ofte højt likviditetsbrug. At ramme tid og sted, den er svær. Tillld er nøglen. Mistanke og negativitet ødelægger alt.

Men ofte holder hun også af dig, ellers ville hun lukke dig af, når du nævner at du har følelser. men du er underdog, hun har prøvet det før, nogle spekuler i det. Sig farvel til dine penge, uanset om hun holder af dig eller du er med på en rutsjebane af manipulation. 

Jeg har været hvor du er, jeg var ramt hårdt, hårdere end med almindelige kvinder i mit liv og der har været en del. Der var også noget, biologisk som passede. Men holder stadig af hende, har ses med hende uden sex efterfølgende, nogle gange, ja endda på udflugt med hende og min kæreste samtidig. Vil hende det bedste, ønsker hende det bedste! Ked af hvor hun er i livet og forsøgte at hjælpe. Håber hun får et godt liv, håber hun ikke rammes af hvad hun laver. Men det er jo ikke min plads at ændre det og der skal to til tango. Men vil intet have med hende at gøre mere. For jeg ved hvad hun har gjort og hvad og hvordan - jeg kan ikke døje løgnere. Jeg kunne mærke løgnene og mærke der var noget helt off. Men forelskelsen blindede mig. Men vil altid holde af hende og det gør ondt, men det er fint. Hvis du vil ned af den vej, så nyd det mens det vare, for det gør ondt, når hun ikke vil mere eller du bliver træt af de evige konflikter og løgne. 

Så når de skriver run, run run! Så er jeg enige. Men jeg forstår dig, for uanset om hun er GP eller almindelig dame, så er de bare nogle dejlige væsner og er hun tilmed sød, uh lord, waow. Når der er kemi og tiltrækning, så er det bare svært at gå videre uden at kæmpe for det. 

Fisse er dejlig, men så er det hellere ikke vildere. Men er der følelser med. Waow .. 

Jeg har været med nogle få efterfølgende, og flere af dem, kan åbenbart mærke min afgrænsning, for de presser mere på for noget fast, men er ikke interesseret, skal slet ikke ind i sådan noget igen, det var vanvittigt. Jeg er på, nyd GPeren, hav det sjovt, men stop når følelserne kommer. 

Jeg misunder dig ikke. 

Det værste er jo tankerne kører frem og tilbage.

Redigeret af mr.Doffen
Jeres lort er indviklet.

Skrevet

Nej, det værste er at miste noget, både oplevelser og personen, som kunne have bringe lykke og gode oplevelser. Noget der afgrænsede dig ufrivilligt.

Tankerne kan du styre, stop det, og lav noget andet, tager ikke mange uger.

Redigeret af TheLegend

Skrevet
TheLegend skrev, for 21 timer siden:

Nej, det værste er at miste noget, både oplevelser og personen, som kunne have bringe lykke og gode oplevelser. Noget der afgrænsede dig ufrivilligt.

Tankerne kan du styre, stop det, og lav noget andet, tager ikke mange uger.

øhm du misforstår hvad jeg mener.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.