Knaldfis 9 Skrevet 30. Januar Hejsa folkens. Jeg er netop hjemvendt fra det der egentlig skulle have været et gangbang, med Lucy i Randers. Men vi var blot to der mødte op, og den anden smuttede efter en halv time. Det var selvfølgelig heldigt for mig, men det var synd for Lucy, at dem som havde meldt deres ankomst ikke dukkede op. Jeg siger jer bare, Lucy er mega lækker og har en fantastisk krop. Hun er på igen 18.30 til 20.30. Tag og besøg hende, det vil i ikke fortryde. Hun er med på det meste, og er noget af en vildkat . Det foregår i Laksegade 12 i Randers , skynd jer at se om i kan nå at komme med, send hende en mail. Mvh. Knaldfisen 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 501 Skrevet 30. Januar Knaldfis skrev, for 50 minutter siden: Men vi var blot to der mødte op, og den anden smuttede efter en halv time. Det var selvfølgelig heldigt for mig, men det var synd for Lucy, at dem som havde meldt deres ankomst ikke dukkede op. Det er jo desværre, det der tit sker og som der har været tråde om. Til gengæld havde du så Lucy for dig selv, og det er bestemt ikke dårligt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beaver 61 Skrevet 30. Januar (edited) Knaldfis skrev, for 2 timer siden: Hejsa folkens. Jeg er netop hjemvendt fra det der egentlig skulle have været et gangbang, med Lucy i Randers. Kan du fortælle hvad det koster at deltage i gangbanget, hvad man må og ikke må ved arrangementet ( f.eks. giver Lucy oralsex og er det i så fald uden gummi) ? Har Lucy en annonce på nettet du kan henvise til? Redigeret 30. Januar af Beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 99 Skrevet 30. Januar Beaver skrev, for 1 minut siden: Kan du fortælle hvad det koster at deltage i gangbanget, hvad man må og ikke må ved arrangementet ( f.eks giver Lucy oralsex og er det i så fald uden gummi) ? Har Lucy en annonce på nettet du kan henvise til? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beaver 61 Skrevet 30. Januar Tak for hjælpen, Elskermælk78 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 99 Skrevet 30. Januar Beaver skrev, Lige nu: Tak for hjælpen, Elskermælk78 Jeg håber at du får en god oplevelse Jeg har desværre ikke været så heldig at møde Lucy, men ville gerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 501 Skrevet 30. Januar Elskermælk78 skrev, for 45 minutter siden: Jeg har desværre ikke været så heldig at møde Lucy, men ville gerne Kan kun anbefale hende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knaldfis 9 Skrevet 30. Januar Jeg kan give de bedste anmeldelser for Lucy. Og i vil helt sikkert ikke fortryde det. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3193 Skrevet 30. Januar Lucy er fantatisk https://www.eroguide.dk/forum/topic/192884-mit-f%C3%B8rste-gang-bang-hos-gang-bang-milf-i-k%C3%B8benhavn%C2%A0/?tab=comments#comment-1662398 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg