Hop til indhold

Brændt af, af candy for anden gang

Featured Replies

Skrevet

Havde aftalt at mødes med candy, mens hun var på Frederiksberg, skrev en time før for at bekræfte vores aftale, ingen svar, jeg igen 20 efter for adressen, ingen svar og det gør jeg flere gange uden svar, da tiden for vores aftale var passeret, dropper jeg at skrive mere, hun skriver så flere timer senere og undskylder, giver ingen grund,  gider ikke skrive til hende mere, men efter flere måneder, skriver jeg så alligevel, hun er jo lækker og ser sød ud, får en aftale idag kl 11 på Østerbro, er lidt nervøs pga hvad der skete sidst, og lige præcis det samme sker, skriver en time før ingen svar, prøver også at ringe uden held, så brændt af igen, det er så useriøst, jeg har læst mange anmeldelser af hende, hvor sød og dejlig hun er og så behandler hun andre mennesker som det passer hende, nu skriver jeg i hvert fald ikke til hende igen, kan godt være hun er smuk og lækker, men vist kun på ydersiden, https://nympho.dk/n20472/7050/young-girl

Redigeret af niceguyhimself

Skrevet

jeg synes du har været MEGET tålmodig

Drop hende og brug sparepengene et andet sted.

hun skal have 1800,- for en time (jfr nympho) og det er en pris nemt matchet hos andre

Hitmann

Skrevet
  • Author
Hitmann1234 skrev, for 5 minutter siden:

jeg synes du har været MEGET tålmodig

Drop hende og brug sparepengene et andet sted.

hun skal have 1800,- for en time (jfr nympho) og det er en pris nemt matchet hos andre

Hitmann

Du har ret, ville bare gerne have haft besøgt hende, syntes hun er vildt lækker, men må tænke med det andet hoved 

Skrevet
tor johansen skrev, den 30.1.2025 at 13:18:

Så har jeg lige pigen til dig som starter et nyt sted i morgen

Du fik et tankepause den 16. januar. Kort tid efter din tankepause udløber laver du ENDNU en afsporing og reklame. Det kan da ikke være så svært at forstå, @tor johansen 

God påske!

Redigeret af Stapler

Skrevet
niceguyhimself skrev, den 30.1.2025 at 11:52:

Havde aftalt at mødes med candy, mens hun var på Frederiksberg, skrev en time før for at bekræfte vores aftale, ingen svar, jeg igen 20 efter for adressen, ingen svar og det gør jeg flere gange uden svar, da tiden for vores aftale var passeret, dropper jeg at skrive mere, hun skriver så flere timer senere og undskylder, giver ingen grund,  gider ikke skrive til hende mere, men efter flere måneder, skriver jeg så alligevel, hun er jo lækker og ser sød ud, får en aftale idag kl 11 på Østerbro, er lidt nervøs pga hvad der skete sidst, og lige præcis det samme sker, skriver en time før ingen svar, prøver også at ringe uden held, så brændt af igen, det er så useriøst, jeg har læst mange anmeldelser af hende, hvor sød og dejlig hun er og så behandler hun andre mennesker som det passer hende, nu skriver jeg i hvert fald ikke til hende igen, kan godt være hun er smuk og lækker, men vist kun på ydersiden, https://nympho.dk/n20472/7050/young-girl

Super ærgerligt for dig.

Det er altid to sider til en historie. Jeg siger ikke at det du skriver ikke passer, men jeg har selv besøgt hende flere gange uden problemer som du beskriver. 
Også torsdag aften og hun er nok en af de bedste piger jeg har besøgt både med kommunikation og service.
Jeg kan slet ikke genkende din oplevelse, så for mig er det super underligt. 
Jeg har oplevet med hende en gang og med andre piger, at de kommer for sent. 
Det kan ske. 
Når det så er sagt, skriver du, at du skrev en time i forvejen uden svar fra hende. Så forhåbentlig vil du gøre det rigtige og ikke dukke op. Ingen grund til at spilde din egen tid. 
Jeg siger ikke, at du skal prøve igen. Men måske skulle du lige kigge lidt på, hvad du har skrevet, og hvad hun har svaret dig. Hun er 100% et besøg værd og lidt til

Redigeret af TT boi
Rettelser i teksten

Skrevet
  • Author
TT boi skrev, 1 time siden:

Super ærgerligt for dig.

Det er altid to sider til en historie. Jeg siger ikke at det du skriver ikke passer, men jeg har selv besøgt hende flere gange uden problemer som du beskriver. 
Også torsdag aften og hun er nok en af de bedste piger jeg har besøgt både med kommunikation og service.
Jeg kan slet ikke genkende din oplevelse, så for mig er det super underligt. 
Jeg har oplevet med hende en gang og med andre piger, at de kommer for sent. 
Det kan ske. 
Når det så er sagt, skriver du, at du skrev en time i forvejen uden svar fra hende. Så forhåbentlig vil du gøre det rigtige og ikke dukke op. Ingen grund til at spilde din egen tid. 
Jeg siger ikke, at du skal prøve igen. Men måske skulle du lige kigge lidt på, hvad du har skrevet, og hvad hun har svaret dig. Hun er 100% et besøg værd og lidt til

Der bliver ikke altid svaret med det samme, så jeg kører mod den by pigen er i, f.eks Frederiksberg, så selv hvis der bliver svaret 15 min før aftalt tid, kan jeg nå det, jeg prøver ikke igen, 2 gange er for meget, der er mange andre

Skrevet

Har været der 1 gang og hun spørger om hun kan få nogle penge for hun har problemer derhjemme.

Svarer hende ikke på det.

Skrevet

Det er vist gået nedad bakke for hende. Sidst jeg skrev til hende, noget tid siden nu, var hun så negativ over beskederne, at jeg droppede min plan om at besøge hende. 
Ærgerligt, hun var ellers noget af en sex bombe. 

Skrevet

Hon nämner "new location" på nympho social club idag, kanske det kan bli bättre igen ?

Skrevet
niceguyhimself skrev, den 30.01.2025 at 11:52:

Aranjasem să mă întâlnesc cu Candy în timp ce se afla în Frederiksberg, scrisesem cu o oră înainte să ne confirmăm numirea, fără răspuns, eu din nou 20 după aceea pentru adresă, fără răspuns și fac asta de mai multe ori fără răspuns, deoarece timpul pentru programarea noastră era a trecut, renunt sa scriu mai mult, apoi scrie cateva ore mai tarziu si isi cere scuze, nu-si da niciun motiv, nu se mai deranjeaza sa-i scrie, dar dupa cateva luni, scriu oricum, e fierbinte si arata dragut, are o programare azi la 11 Sunt în Østerbro, sunt puțin nervos din cauza a ceea ce s-a întâmplat data trecută și exact același lucru se întâmplă, scriu cu o oră înainte de a nu răspunde, încerc și eu să sun fără succes, apoi am ars din nou, este atât de absurd, am Am citit multe recenzii despre ea, cât de dulce și drăguță este și cum tratează ceilalți așa cum crede ea de cuviință, acum nu-i voi mai scrie, poate e frumoasă și fierbinte, dar probabil doar pe dinafară, https: / /nympho.dk/n20472/7050/young-girl

I understand your anger, but if this happened, it means there were reasons.It's very easy to throw mud at people without knowing the reason.The people who know me know who I really am. I was taught to respect everyone,and if you remember, I didn't send you the address because I had health problems. Have a good evening 

Skrevet
gunner75 skrev, for 3 timer siden:

Har været der 1 gang og hun spørger om hun kan få nogle penge for hun har problemer derhjemme.

Svarer hende ikke på det.

Jeg synes, det er en meget mærkelig kommentar fra en ny bruger. Det virker lidt som om du bare er ude på at skade den unge pige.

Kortogkontant skrev, for 3 timer siden:

Det er vist gået nedad bakke for hende. Sidst jeg skrev til hende, noget tid siden nu, var hun så negativ over beskederne, at jeg droppede min plan om at besøge hende. 
Ærgerligt, hun var ellers noget af en sex bombe. 

Igen en underlig negativ kommentar, du en aktiv bruger, skriver at det går ned ad bakke? Hvad er grundlaget for det? Jeg har besøgt hende for nylig, og de sidste par gange hun har været her. Det virker som om hun har travlt nok for mig. Normalt hvis en pige ikke har så travlt, kommer de ikke til DK igen.

Jeg ved ikke, hvorfor folk på det seneste på forummet ser ud til at være ude efter alle de forskellige piger. 

Skrevet

@TT boi

at jeg skriver, at det går ned ad bakke, bunder i et møde med hende, og hele samtale emnet med hende. 
og med ned af bakke mente jeg mentalt. Ikke noget med hvor fyldt hendes kalender. 

Redigeret af Kortogkontant
Rettelse

Skrevet
  • Author
Little Candy skrev, for 56 minutter siden:

I understand your anger, but if this happened, it means there were reasons.It's very easy to throw mud at people without knowing the reason.The people who know me know who I really am. I was taught to respect everyone,and if you remember, I didn't send you the address because I had health problems. Have a good evening 

You never texted me about health problems, if you had, I would be ok with it, but you just don't text back 

Skrevet
  • Author
Little Candy skrev, 1 time siden:

I understand that there was a reason, but had you just texted me about it, that would be OK, I was in the other side of Copenhagen and wasted about 2 hours. Have a nice evening 

Skrevet
TT boi skrev, for 16 timer siden:

Jeg synes, det er en meget mærkelig kommentar fra en ny bruger. Det virker lidt som om du bare er ude på at skade den unge pige.

Igen en underlig negativ kommentar, du en aktiv bruger, skriver at det går ned ad bakke? Hvad er grundlaget for det? Jeg har besøgt hende for nylig, og de sidste par gange hun har været her. Det virker som om hun har travlt nok for mig. Normalt hvis en pige ikke har så travlt, kommer de ikke til DK igen.

Jeg ved ikke, hvorfor folk på det seneste på forummet ser ud til at være ude efter alle de forskellige piger. 

Skader ingen, hun har da taget skade i forvejen ved at ødelægge sit liv ved at ligge og sprede ben.

Hun tager røven på jer , bare vent og se og vågn op.

Hun er ihvertfald god til at lyve.

Har oplevet det selv.

Skrevet
  • Author
gunner75 skrev, for 10 minutter siden:

Skader ingen, hun har da taget skade i forvejen ved at ødelægge sit liv ved at ligge og sprede ben.

Hun tager røven på jer , bare vent og se og vågn op.

Hun er ihvertfald god til at lyve.

Har oplevet det selv.

Jeg skrev anmeldelsen for at fortælle om min oplevelse, men det du skriver om hende er langt over grænsen og hvis det er sådan nogle tanker du har om pigerne, kan jeg godt forstå du får dårlige oplevelser 

Skrevet
  • Author

Jeg har skrevet til Candy og undskyldt for hvordan nogle har skrevet om hende, på min anmeldelse, jeg var sur over at blive brændt at og så er der ikke mere i det, bliver jo god igen, men nogle af kommentarene hører ingen steder henne, så stop venligst med at skrive sådan om hende, eller lav jeres egen anmeldelse 

Skrevet
niceguyhimself skrev, for 1 time siden:

Jeg har skrevet til Candy og undskyldt for hvordan nogle har skrevet om hende, på min anmeldelse, jeg var sur over at blive brændt at og så er der ikke mere i det, bliver jo god igen, men nogle af kommentarene hører ingen steder henne, så stop venligst med at skrive sådan om hende, eller lav jeres egen anmeldelse 

Total god stil @niceguyhimself

Jeg forstå altså slet ikke at nogen giver at angrib eller spark til folk som Gunner75. Han er ny oprettet og går direkte til angrib. 
Ja, forum er der til giv siden mening eller oplevelser men ingen grund til være nedværdigende.

Skrevet
  • Author
TT boi skrev, for 52 minutter siden:

Total god stil @niceguyhimself

Jeg forstå altså slet ikke at nogen giver at angrib eller spark til folk som Gunner75. Han er ny oprettet og går direkte til angrib. 
Ja, forum er der til giv siden mening eller oplevelser men ingen grund til være nedværdigende.

Nej præcis, jeg ser ingen grund til at hun skal angrebes på den måde

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.