Hop til indhold

anmeldelse af kunder

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens

Så jeg har lige fået en besked fra en SB, at mit telefonnummer er registreret i en database som "a undercover police string". Jeg anede ikke at det fandtes, men så giver det pludselig mening at flere piger vælger ikke at svare. 

Jeg kunne forestille mig, at det er fordi jeg har time-wasted, særligt lige da jeg begyndte på det her (blev ofte nervøs og stoppede med at svare), men jeg kan ikke lade vær med at være lidt nysgerrig på hvad der ellers kunne stå derinde. 

Der er jo heldigvis en nem løsning. Jeg må få et taletidskort... 

Redigeret af arminb

Skrevet

Ja, der går også rygter om kunde kartotek / kunde anmeldelser hos klinikkerne. Selv har jeg oplevet på en thai klinik, at massøreren fortalte, at når jeg først havde været på besøg lå jeg i deres / en sky?? hvad det så end betyder. Jeg spurgte ikke mere til det, da min opmærksomhed var et andet sted..! Når det er sagt har jeg heller ikke et problem med det, da jeg bruger et taletidskort. 

Skrevet

Der eksisterer en liste med oplysninger om kunderne….

Det er jo, som @arminb også skriver, umiddelbart rimeligt nemt at omgå en “blokering” ;) Nyt taletidskort og så kører det igen…

Personligt har jeg vist ikke haft problemer…

Skrevet

Jeg bruger 180.dk og står der noget dårligt derinde kan jeg godt finde på at afvise:wub:

Skrevet
Alfa72 skrev, for 8 timer siden:

Ja, der går også rygter om kunde kartotek / kunde anmeldelser hos klinikkerne. Selv har jeg oplevet på en thai klinik, at massøreren fortalte, at når jeg først havde været på besøg lå jeg i deres / en sky?? hvad det så end betyder. Jeg spurgte ikke mere til det, da min opmærksomhed var et andet sted..! Når det er sagt har jeg heller ikke et problem med det, da jeg bruger et taletidskort. 

Angående taletidskort.. så er det at mange piger ikke arbejder sammen med Mr. Anonymos.... for at beskytte sig for dårlige og kritiske situationer.... Dermed få I ikke bedre muligheder at få aftaler. 

Redigeret af Ana_nass89

Skrevet
Camilla sexy milf skrev, for 3 timer siden:

Jeg bruger også 180.dk :P

søger nr og står der “bad” er det no go ved mig:ph34r:

Ha, jeg vidste ikke at 180.dk blev brugt til den slags. Nu hvor jeg kigger efter mit eget nummer, så har der været en del der har søgt på det. 86 total og 13 det sidste stykke tid. Det kunne godt give mening at det er glædespiger der lige skulle tjekke om man er cool nok. 

Skrevet

I mean.
It can't really be a surprise that girls talk and that they check up on numbers.
If they are friends, or even just share an apartment, of course they will discuss experiences with visitors. 
I already knew that, but I was still kind of surprised to receive a couple messages last year: I'd love for you to visit me... 
And as others have said, it's a common usage of 180.dk
Oh, and Nympho has a feature where the girls can rate you as a visitor as well, just food for thought. :) 

Skrevet

Skift nr. ofte, så kan de bryde loven så meget de vil gennem deres kartotek.

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 3 timer siden:

Skift nr. ofte, så kan de bryde loven så meget de vil gennem deres kartotek.

Eller vær god ved pigerne og kom på positivlisten :rolleyes:

Skrevet
køb dansk skrev, for 2 timer siden:

Lige nøjagtig :) 

Skrevet
køb dansk skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor kan man ikke være det, selvom man skifter nr. for at undgå at en random person sætter en på en liste fordi hun mener jeg skal stå der?

Skrevet
SiaUngQ skrev, den 30.1.2025 at 06:29:

Jeg bruger 180.dk og står der noget dårligt derinde kan jeg godt finde på at afvise:wub:

180.dk går begge veje. Har hørt om en gp der havde en jaloux eksmand, der totalt spammede med dårlige anmeldelser der. Hun skiftede nr.

Skrevet
SiaUngQ skrev, den 30.1.2025 at 06:29:

Jeg kendte ikke til 180.dk før nu.

Og jeg har selvfølgelig prøvet at søge på mit eget nr. og der står, at jeg er "Psykisk syg".

Øhhh, jeg har altid opført ordentligt og er et godt og behageligt menneske.

Jeg har ikke selv prøvet at rapportere nogen kommentarer på nogen telefonnumre derinde. Men man kan åbenbart bare skrive hvad man har lyst til uden at man skal stå til regnskab for noget som helst.

Og hvis man bare kan skrive hvad man har lyst til på alle mulige telefonnumre, så er servicen jo slet ikke noget værd.

På mit telefonnummer burde der være en hel masse positive kommentarer fra GP'er.

Hvorfor gør der ikke det. Hmm.....

Skrevet
sexforsjov skrev, den 1.2.2025 at 07:35:

Jeg kendte ikke til 180.dk før nu.

Og jeg har selvfølgelig prøvet at søge på mit eget nr. og der står, at jeg er "Psykisk syg".

Øhhh, jeg har altid opført ordentligt og er et godt og behageligt menneske.

Jeg har ikke selv prøvet at rapportere nogen kommentarer på nogen telefonnumre derinde. Men man kan åbenbart bare skrive hvad man har lyst til uden at man skal stå til regnskab for noget som helst.

Og hvis man bare kan skrive hvad man har lyst til på alle mulige telefonnumre, så er servicen jo slet ikke noget værd.

På mit telefonnummer burde der være en hel masse positive kommentarer fra GP'er.

Hvorfor gør der ikke det. Hmm.....

Jeg er klar over, at der kan være skrevet falske ting skrevet, men jeg arbejder ud fra et sikkerheds princip. Jeg vil hellere afvise en god gæst end at risikere at modtage en dårlig - desværre. For er nødt til at passe på mig selv. :wub:Men det er så hellere ikke hver gang jeg får slået nummeret op, hvis dialogen ikke giver anledning til det eller jeg har travlt…

• 2 weeks later...
Skrevet
SiaUngQ skrev, den 2.2.2025 at 08:21:

Jeg er klar over, at der kan være skrevet falske ting skrevet, men jeg arbejder ud fra et sikkerheds princip. Jeg vil hellere afvise en god gæst end at risikere at modtage en dårlig - desværre. For er nødt til at passe på mig selv. :wub:Men det er så hellere ikke hver gang jeg får slået nummeret op, hvis dialogen ikke giver anledning til det eller jeg har travlt…

Ved du, eller nogen andre hvad "bad + forsigtig" betyder? kan selvfølgelig godt regne ud det ikke er godt, men kunne tænke mig at høre mere præcist hvad jeg evt. har gjort galt :)

Skrevet

Tja i Danmark ved jeg at i thai miljø, er der visse bagmand/mamasan som deler sådan en liste over "gode/dårlige" kunder.

Skrevet
arminb skrev, for 12 timer siden:

Ved du, eller nogen andre hvad "bad + forsigtig" betyder? kan selvfølgelig godt regne ud det ikke er godt, men kunne tænke mig at høre mere præcist hvad jeg evt. har gjort galt :)

Det er umuligt at svare på, da det kan dække over mange ting desværre :wub:

Skrevet
arminb skrev, for 15 timer siden:

SiaUngQ skrev, for 3 timer siden:

Det er umuligt at svare på, da det kan dække over mange ting desværre :wub:

Ja det er rigtigt, at det kan dække over mange ting. Jeg får jævnligt telefonopkald, hvor jeg bliver advaret om "muligt spam". Jeg tager den derfor ikke, slår i stedet nummeret op og bliver så ofte advaret om "bad + forsigtig", hvor det ofte uddybende bliver meddelt, at det drejer sig om telefonsælgere. Således oplyst....

Skrevet

Det giver mega god mening, at ens telefon nummer bliver noteret, i forhold til, om man som kunde er god eller dårlig.

Verden er ikke som for 20 år siden, hvor alt bare skal accepteres af sex sælgeren, hvilket er super.

Så du står til ansvar for dine handlinger og attitude overfor andre :-)

Skrevet

Hvis du har spildt tid tilpas mange gange, bliver du betragtet som useriøs, og bliver dermed ikke svaret :) samme sker hvis man aftaler tid og ikke møder op, uden at have givet besked om hvorfor man ikke kommer ❤️

Skrevet
Camilla sexy milf skrev, den 30.1.2025 at 06:34:

Jeg bruger også 180.dk :P

søger nr og står der “bad” er det no go ved mig:ph34r:

Jeg tjekkede lige mit (taletidsnr) på 180.dk. Til min forbløffelse er der nogen, der har anmeldt det som en svindler. Det kan kun betyde, at nogen har “spoofet” det, altså lavet opkald der ser ud som om de kommer fra nummeret, selv om det ikke gør. Så piger, I kan ikke helt stole på det. Jeg vil I hvert fald have et nyt nr. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.